Ahoj, dneska rano jsem sednul do auta, ujel jsem asi tak 5 sekund a vyskocila na me nasledujici kontrolka a na idrivu napis : Drive control system, drive moderately!
Zkousel jsem nekolikrat nastartovat znova, ale vzdy uz tam kontrolka zustane.
Zkousel jsem to projet a vubec nefunguje DSC. Tlacitko na DSC vubec nereaguje, nic se nezmeni.
Nema nekdo zkusenost, pripadne tip co by to mohlo byt?
klidně ti to může dělat podvolantový kroužek, zkus zapnout blinkr a pak otočit volantem aby se ti vrátila páčka a přestal blikat, pokud nepřestane máš stejnou vadu jako já, i když mě to časem přestane dělat, další co vidím tak by to mohlo být čidlo ABS které hlídá odval kola, stačí aby se nedostával signál z čidla do jednotky
Drive moderately - tato hláška (doslova "Jeďte mírněji") se mi odjevuje, když jedu jako hovado - např. otočím se prudce přes koleje do protisměru apod. Význam je jasný. U tebe jde ale o poruchu jednoho z čidel, které tento stav vyhodnocují. Napiš, co ti v BMW řekli. Zajímavé.
Zdarec, připojuji se,mám BMW 530d E60, u mě to taky dělá, ale za tu dobu co ho mám cca 6 měsíců, tak mi to udělalo jen 3x. Dělalo to jen při náhle změně počasí, tzn. k večeru zima a přes den prudké oteplení. Možná mi zůstala rosa na čidlu. Jel jsem tak cca 4 km. Pak jsem znovu nastartoval a vida, kontrolka už zase nesvítí. Tak nevím, jestli se vyplatí měnit čidlo. Hlavně by mě zajímalo, kolik takové čidlo stojí. Nemáte o tom někdo potuchy?Ať to jezdí!
Ahoj, jak už tady bylo psáno, podhuštěné některé z pneu. Nesedí pak otačky s druhým kolem. Přeměřit, dofouknout. To je samozřejmě jedna z variant, ta nejsnažší. Jinak diagnostika.
Je sranda jak se to vetsine lidi stava na kruhaku, a ted jak je vlhci pocasi tak se tech dotazu objevuje nekolikanasobne vic… U me to dela spatny krouzek pod volantem (SZL, steering angle sensor), vetsinu podzimu mi evidentne na tom senzoru kondenzuje vzdusna vlhkost a on se mlzi, takze nedokaze vycist polohu.
(BTW vymenou baterky za novou se to nevyresilo. Vzdycky podzim/zima se to ohlasi…)
Mě se zase objeví vždy pozdim zima - aktivní řízení faulty - a stopro to u mě souvisí s podpětím, jezdím kratší městské trasy a nestačí se to dobíjet, proto ráno musím nechat káru po nastartování trochu samotnou bežet...pokud to neudělám a okamžitě vyrazím tak spotřebiče dostanou po prdeli s podpětím a pak se E60 chová různě, chyby atd... vždy to pak vidím v DISu a skoro vše je z podpětí...
AGMku by právě neměly vadit ty kratší trasy a nárazové používání. Všem uí hned většinou doporučuju, protože pomáhá vyřešit spoustu drobných problémů v elektrice.