Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Bmw e39 vizko spojka

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
pavilion6
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: pát 16.07.2010 00:00

#1 Příspěvek od pavilion6 »

Ciao kluci,Bmw e39 2.0i 110kw,mam na aute novou vizku,pri studenem motoru ma vrtule stejne otacky jako motor i po pridani plynu-jde to slyset,jakmile je motor trosku zahratej-mirne za modrym polickem tak to prestane a funguje jak ma. Nebude to neakej zmetek?
Diky
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Brátn Moderátor »

tak má právě fungovat, kdyžtak vyzkoušej tzv. novinový test návod je tady http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=73200
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
pavilion6
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: pát 16.07.2010 00:00

#3 Příspěvek od pavilion6 »

Super,sem myslel ze ma "byt slyset" az je motor zahraty na provozni teplotu...tak sem rad ze je plne funkcni
Diky moc
alpineman
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: ned 20.03.2005 01:00
Bydliště: Mar. Lázně
Klubové ID: 1712
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od alpineman »

Kdepak, viska nema pri studenem motoru kopirovat jeho otacky!!! Ma se sepnout az kdyz neni motor dostatecne chlazen naporem vzduchu (popojzdeni a postavani v teplem pocasi atd...) Pak teprva uslysis po rozjeti zvuk jako z V12. Po ujeti nekolika desitek az stovek metru s otackami kolem 2000rpm a vice, se viska odpoji. Tak nejak by to melo byt.
pavilion6
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: pát 16.07.2010 00:00

#5 Příspěvek od pavilion6 »

Taky jsem se stim jeste nesetkal aby pri studenem motoru se rozjela vizka...v servise mi na to rekli ze asi pokazde jsem vydel Bmw kde byla spatna vizka,ze to funguje spravne tak nevim,nejradsi bych ji vymenil,ale vtom servise kde mi ji prodali a montovali mi prijde ze se kte vymene chcou neak vyhnout
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Brátn Moderátor »

vizka jede vždy, není u ní stav kdyby se netočila, jen je rozdíl v rychlosti točení a to tak, že když se ohřeje nad 80°C, tak se sepne na plno s motorem jinak běží pomaleji a jde zastavit
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
pavilion6
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: pát 16.07.2010 00:00

#7 Příspěvek od pavilion6 »

Bratn píše:vizka jede vždy, není u ní stav kdyby se netočila, jen je rozdíl v rychlosti točení a to tak, že když se ohřeje nad 80°C, tak se sepne na plno s motorem jinak běží pomaleji a jde zastavit
ano,to vim ze se toci porad,jenze v mem pripade se sepne ihned po nastartovani a toci se na plno ikdyz je motor studeny,potom po chvilce jizdy rucicka teplomeru tesne za modrym polickem bezi pomaleji tak jak ma...potom pokud je motor zahraty tak sepina tak jak ma...jde mi jen oto ze pri studenem motoru se ta vizka chova jakobi byl motor zahraty
Victor
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: pon 04.02.2008 01:00

#8 Příspěvek od Victor »

skusal som ten test s tymi novinami, teplota motora bola v strede cize 90st, a noviny zastavili viscu, ale zatial som nemal problem s prehrievanim motora,
takze menit alebo nie ? ak by sa visca nezopinala motor by sa mal prehrievať ?
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Brátn Moderátor »

pavilion6 píše:
Bratn píše:vizka jede vždy, není u ní stav kdyby se netočila, jen je rozdíl v rychlosti točení a to tak, že když se ohřeje nad 80°C, tak se sepne na plno s motorem jinak běží pomaleji a jde zastavit
ano,to vim ze se toci porad,jenze v mem pripade se sepne ihned po nastartovani a toci se na plno ikdyz je motor studeny,potom po chvilce jizdy rucicka teplomeru tesne za modrym polickem bezi pomaleji tak jak ma...potom pokud je motor zahraty tak sepina tak jak ma...jde mi jen oto ze pri studenem motoru se ta vizka chova jakobi byl motor zahraty
a četl jsi ten článek dobře? je tam napsaný: Po studeném startu je chvíli (cca 1-3 minuty) unášená, než se kapalina přeleje do vnější komory - spojka se uvolní. takže tvá visca se chová naprosto normálně jak má, právě proto jsem sem dával odkaz na to vlákno z FAQ
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Brátn Moderátor »

Victor píše:skusal som ten test s tymi novinami, teplota motora bola v strede cize 90st, a noviny zastavili viscu, ale zatial som nemal problem s prehrievanim motora,
takze menit alebo nie ? ak by sa visca nezopinala motor by sa mal prehrievať ?
pokud ti při zahřátým motoru na 2000ot. vrtule nerozseká noviny, tak je vadná a vyměnit, když nevyměníš, tak se může stát jen to, že při popojíždění v dlouhé koloně to prostě přehřeješ
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
pavilion6
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: pát 16.07.2010 00:00

#11 Příspěvek od pavilion6 »

Bratn píše:
pavilion6 píše:
Bratn píše:vizka jede vždy, není u ní stav kdyby se netočila, jen je rozdíl v rychlosti točení a to tak, že když se ohřeje nad 80°C, tak se sepne na plno s motorem jinak běží pomaleji a jde zastavit
ano,to vim ze se toci porad,jenze v mem pripade se sepne ihned po nastartovani a toci se na plno ikdyz je motor studeny,potom po chvilce jizdy rucicka teplomeru tesne za modrym polickem bezi pomaleji tak jak ma...potom pokud je motor zahraty tak sepina tak jak ma...jde mi jen oto ze pri studenem motoru se ta vizka chova jakobi byl motor zahraty
a četl jsi ten článek dobře? je tam napsaný: Po studeném startu je chvíli (cca 1-3 minuty) unášená, než se kapalina přeleje do vnější komory - spojka se uvolní. takže tvá visca se chová naprosto normálně jak má, právě proto jsem sem dával odkaz na to vlákno z FAQ
nekdo rika ze to tak ma delat a nekdo rika ze to je spatne :eh:
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#12 Příspěvek od Birkoff »

Má to tak dělat. Mě to dělají všechny auta takhle a zatím nikdy žádnej problém s teplotou. I když jednou vlastně ano, ale to byl termostat - zůstal zaseklej, neštěstí v otevřené poloze. :D

Důležité je, aby po nastartování a prvotním roztočení zase odepla. Spínání teď v létě snadno vyzkoušíš, nebo né?
alpineman
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: ned 20.03.2005 01:00
Bydliště: Mar. Lázně
Klubové ID: 1712
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od alpineman »

...jde mi jen o to ze pri studenem motoru se ta vizka chova jakobi byl motor zahraty
ŠPATNĚ!
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#14 Příspěvek od Birkoff »

Ano pokud to není ta doba (1-3min) po nastartování studeného motoru. Po této době musí opravdu "pustit".
Odpovědět