Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Bmw e39 vizko spojka
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
tak má právě fungovat, kdyžtak vyzkoušej tzv. novinový test návod je tady http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=73200
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 310
- Registrován: ned 20.03.2005 01:00
- Bydliště: Mar. Lázně
- Klubové ID: 1712
- Kontaktovat uživatele:
Kdepak, viska nema pri studenem motoru kopirovat jeho otacky!!! Ma se sepnout az kdyz neni motor dostatecne chlazen naporem vzduchu (popojzdeni a postavani v teplem pocasi atd...) Pak teprva uslysis po rozjeti zvuk jako z V12. Po ujeti nekolika desitek az stovek metru s otackami kolem 2000rpm a vice, se viska odpoji. Tak nejak by to melo byt.
Taky jsem se stim jeste nesetkal aby pri studenem motoru se rozjela vizka...v servise mi na to rekli ze asi pokazde jsem vydel Bmw kde byla spatna vizka,ze to funguje spravne tak nevim,nejradsi bych ji vymenil,ale vtom servise kde mi ji prodali a montovali mi prijde ze se kte vymene chcou neak vyhnout
ano,to vim ze se toci porad,jenze v mem pripade se sepne ihned po nastartovani a toci se na plno ikdyz je motor studeny,potom po chvilce jizdy rucicka teplomeru tesne za modrym polickem bezi pomaleji tak jak ma...potom pokud je motor zahraty tak sepina tak jak ma...jde mi jen oto ze pri studenem motoru se ta vizka chova jakobi byl motor zahratyBratn píše:vizka jede vždy, není u ní stav kdyby se netočila, jen je rozdíl v rychlosti točení a to tak, že když se ohřeje nad 80°C, tak se sepne na plno s motorem jinak běží pomaleji a jde zastavit
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
a četl jsi ten článek dobře? je tam napsaný: Po studeném startu je chvíli (cca 1-3 minuty) unášená, než se kapalina přeleje do vnější komory - spojka se uvolní. takže tvá visca se chová naprosto normálně jak má, právě proto jsem sem dával odkaz na to vlákno z FAQpavilion6 píše:ano,to vim ze se toci porad,jenze v mem pripade se sepne ihned po nastartovani a toci se na plno ikdyz je motor studeny,potom po chvilce jizdy rucicka teplomeru tesne za modrym polickem bezi pomaleji tak jak ma...potom pokud je motor zahraty tak sepina tak jak ma...jde mi jen oto ze pri studenem motoru se ta vizka chova jakobi byl motor zahratyBratn píše:vizka jede vždy, není u ní stav kdyby se netočila, jen je rozdíl v rychlosti točení a to tak, že když se ohřeje nad 80°C, tak se sepne na plno s motorem jinak běží pomaleji a jde zastavit
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
pokud ti při zahřátým motoru na 2000ot. vrtule nerozseká noviny, tak je vadná a vyměnit, když nevyměníš, tak se může stát jen to, že při popojíždění v dlouhé koloně to prostě přehřeješVictor píše:skusal som ten test s tymi novinami, teplota motora bola v strede cize 90st, a noviny zastavili viscu, ale zatial som nemal problem s prehrievanim motora,
takze menit alebo nie ? ak by sa visca nezopinala motor by sa mal prehrievať ?
nekdo rika ze to tak ma delat a nekdo rika ze to je spatneBratn píše:a četl jsi ten článek dobře? je tam napsaný: Po studeném startu je chvíli (cca 1-3 minuty) unášená, než se kapalina přeleje do vnější komory - spojka se uvolní. takže tvá visca se chová naprosto normálně jak má, právě proto jsem sem dával odkaz na to vlákno z FAQpavilion6 píše:ano,to vim ze se toci porad,jenze v mem pripade se sepne ihned po nastartovani a toci se na plno ikdyz je motor studeny,potom po chvilce jizdy rucicka teplomeru tesne za modrym polickem bezi pomaleji tak jak ma...potom pokud je motor zahraty tak sepina tak jak ma...jde mi jen oto ze pri studenem motoru se ta vizka chova jakobi byl motor zahratyBratn píše:vizka jede vždy, není u ní stav kdyby se netočila, jen je rozdíl v rychlosti točení a to tak, že když se ohřeje nad 80°C, tak se sepne na plno s motorem jinak běží pomaleji a jde zastavit
