Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Schéma zapojení pojistek

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
avana
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pon 26.07.2010 00:00
Bydliště: okr. Strakonice

#1 Příspěvek od avana »

Mám schéma na E60 530d v italštině, nemá někdo český? Nefunguje mi napájení zapalovače. Dík
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2455
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#2 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Pojistka F61 (20A) v kufru vpravo vzadu
Obrázek

zapalovač = accendino
avana
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pon 26.07.2010 00:00
Bydliště: okr. Strakonice

#3 Příspěvek od avana »

Díky moc, snad to najdu :lol:
avana
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pon 26.07.2010 00:00
Bydliště: okr. Strakonice

#4 Příspěvek od avana »

Tak bohužel, fyzicky můj panel pojistek vypadá trochu jinak a ikdyž jsem zkontroloval všechny pojistky 20A, zapalovač ani zástrčka v kufru nejde....
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2455
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#5 Příspěvek od starML Člen Klubu »

..., ten předchozí obrázek byl pro auta do 09/2005, tohle je od 09/2005, tak tu pojistku pro to "accendino" snad najdeš.

Obrázek

A má to být zapalovač vpředu, nebo vzadu? V jednom provedení to byly pojistky F61 pro přední a F82 pro zadní, obě 20A. Další provedení mělo zapalovače na pojistkách F87 a F88, umístění a proud stejný.
avana
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pon 26.07.2010 00:00
Bydliště: okr. Strakonice

#6 Příspěvek od avana »

auto je 12/2005 a zapalovač to má pouze vpředu, v kufru je zástrčka pro lampu, ta je taky mimo, tak snad když zapnu zapalovač, rozběhne se i kufr. Moc to nechápu, páč podle schématu, co u toho je, to taky nepasuje, pokud ani tenhle pokus nevyjde, zajedu do servisu. Každopádně dík za pomoc.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2455
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#7 Příspěvek od starML Člen Klubu »

To jako myslíš, že když zapneš ten zapalovač, tak se rozsvítí i ta montážní lampa v kufru? Tak pokud se v tom nikdo nehrabal, tak si tipnu. Plus(+) pól tam půjde, takže středový kolík v zapalovači nebo v montážní zásuvce bude živý, tam naměříš 12 Voltů proti kostře. Ale pozor, neškrtni si o kostru toho zapalovače nebo zásuvky. Bude chybět kostra, která je pro zapalovač, zásuvku a další věci společná. Jsou to takové černé plastové krabičky, kde se sbíhají hnědé dráty, jsou tam nasunuty konektory těch hnědých drátů a to celé je připevněno na kostru vozu. A buď se uvolnila ta matice té černé krabičky, nebo vypadnul některý hnědý drát z těch plochých konektorů - viz obrázek níže.

Obrázek
avana
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pon 26.07.2010 00:00
Bydliště: okr. Strakonice

#8 Příspěvek od avana »

Nemyslím, že se rozsvítí lampa, jen sem to myslel tak, že když bude živý zapalovač, bude fungovat i zástrčka v kufru. Pojistky jsou jak mají být, jak si poslal to druhý schéma, tak tam byla, byla dobrá , ale i tak jsem jí vyměnil a stejně obě místa hluchý.... :( . Zkusím ještě tu kostru jak popisuješ, poslední možnost :) Díííííííík
avana
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pon 26.07.2010 00:00
Bydliště: okr. Strakonice

#9 Příspěvek od avana »

Vyřešeno, problém nebyl v pojistkách, ale v tom, že sem netušil, že zástrčka funguje pouze, když běží motor:-DDDD
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2455
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#10 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Kdyby to bylo E38/E39, tak bych řekl, že stačí mí klíček zapnutý do polohy 2. Jenže E60 má místo klíčku "mejdlíčko". Schválně vyzkoušej, jestli musí motor běžet, nebo stačí mít zasunuté to mejdlíčko. Díky.
avana
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pon 26.07.2010 00:00
Bydliště: okr. Strakonice

#11 Příspěvek od avana »

Musí běžet motor, se zapnutým mýdlem to nefunguje. Nechápu sice proč, ale jsem rád, že to funguje aspoň za jízdy.-) Ještě jednu radu bych uvítal - nandal jsem menší pneu, takže mi to hlásí proražená pneu, nevíš, jak to smazat? Pneu už jsem dal správně velký, ale nejak to nechce zmizet a objevuje se mi vykřičník na displeji místo času a teploty...
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2455
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#12 Příspěvek od starML Člen Klubu »

To hlášení se maže (resetuje) někde v iDrive, ale poradit musí někdo s E60/65, já to neznám, tak si nebudu vymýšlet. Je to na straně 94 manuálu jako FTM Flat Tire Monitor. Menu - Settings - Vehicle/Tires - FTM. Pošli mi mailovou adresu, pošlu Ti manuál v angličtině, tam si to najdeš.
avana
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pon 26.07.2010 00:00
Bydliště: okr. Strakonice

#13 Příspěvek od avana »

já myslel, že máš taky E60.... Ok, takže a.vana@atlas.cz. Dík
BMW_paja
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: stř 04.08.2010 00:00

#14 Příspěvek od BMW_paja »

v iDrivu -> i-> Vehicle settings -> RPC a tam dáš Set pressure při stojícím autě a pak během jízdy (cca 15 km) se to reinicializuje.
avana
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pon 26.07.2010 00:00
Bydliště: okr. Strakonice

#15 Příspěvek od avana »

Dík, už sem to zmáknul.-)
Odpovědět