Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
demontáž vstřikovacího čerpadla E39 525Tds
Nevím jakej přípravek máš na mysly,ale když jsem na TDS přehazoval čerpadla a to na několika autech,nikdy jsem žadnej přípravek nepotřeboval.Sice to byly všechno e34,ale to by mělo snad být stejny.Sání dolu,potom napinak klínoveho řemene ,pod napínákem je matice která drží ozubené kolo na čerpadle,tu povolíš,odšroubíš celé čerpadlo a klepneš po té matici,až kolečko srazíš z kužele pak matici odšroubíš a čerpadlo vytáhneš,kolečko v rozvodech zůstane na místě,nemá kam spadnout.až budeš čerpadlo vracet musíš se akorát trefit na klínek.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 268
- Registrován: pát 27.11.2009 01:00
- Bydliště: Praha, Brno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 268
- Registrován: pát 27.11.2009 01:00
- Bydliště: Praha, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Ahooj,
Tak mám tu oříšek a doufám že zde narazím někoho znalého
Při demontování vstřikovacího čerpadla, jsme pod napínákem kladkového řemene povolovali zminovanou matku, která drží ozubené kolo vstřikovacího čerpadla na rozvodech. Nešla povolit a tak jsme usoudili že bude mít opačnej závit. Zabrali jsme a něco tam přeskočilo. Pak ještě jednou. Nakonec jsme provedli demontáž Vstřikovacího čerpadla, jeho opravu (staré těsnění) A opětovnou montáž.
Po nastartování dělá auto nadměrnej hluk, a z vejfuku jde šedo - černej kouř. Napadá někoho co se mohlo stát ? Přeskočit rozvody, nebo chyba v sestavení v čerpadle ? Otázka je, zda by mohlo v rozvodech něco přeskočit, když řetěz byl napnutej a nedotčenej :/
Díky moc
Tak mám tu oříšek a doufám že zde narazím někoho znalého

Při demontování vstřikovacího čerpadla, jsme pod napínákem kladkového řemene povolovali zminovanou matku, která drží ozubené kolo vstřikovacího čerpadla na rozvodech. Nešla povolit a tak jsme usoudili že bude mít opačnej závit. Zabrali jsme a něco tam přeskočilo. Pak ještě jednou. Nakonec jsme provedli demontáž Vstřikovacího čerpadla, jeho opravu (staré těsnění) A opětovnou montáž.
Po nastartování dělá auto nadměrnej hluk, a z vejfuku jde šedo - černej kouř. Napadá někoho co se mohlo stát ? Přeskočit rozvody, nebo chyba v sestavení v čerpadle ? Otázka je, zda by mohlo v rozvodech něco přeskočit, když řetěz byl napnutej a nedotčenej :/
Díky moc
ale přeskočený to má určitě,nesedí mu spodek jak s čerpadlem,neboli se správnou volbou vstřikování na píst v horní v úvrati,a samozřejmě s vačkou.
Sundat víko,zaaretovat spodek,povolit vačku nastavit vačku,a pak zkontrolovat čerpadlo perem na horu o proti výběžku načerpadle... takhle bychsipo tom šel... jestli to dělá takovej pravidelnej randál tak jsou v háji rozvody...a rozhodně bych na to nešlapal ani na místě,,,nebo vohneš ventily a šup hlava dolu...
Sundat víko,zaaretovat spodek,povolit vačku nastavit vačku,a pak zkontrolovat čerpadlo perem na horu o proti výběžku načerpadle... takhle bychsipo tom šel... jestli to dělá takovej pravidelnej randál tak jsou v háji rozvody...a rozhodně bych na to nešlapal ani na místě,,,nebo vohneš ventily a šup hlava dolu...
díky díky, čtu celý večír k čemu jsem došel, musí se seštelovat čerpadlo, a předvstřik.
A stává se, že při utahování přeskočí řetěz :/ A nám přeskočil 2x... Kdyby se dalo zjistit kde. Ale tohle kolo je prostřední a vede z něj jeden řetěz na každou stranu. To je konec :/ Jestli nepomůže předstřik, tak musíme rozebrat rozvody.
to je hodně zlé
A stává se, že při utahování přeskočí řetěz :/ A nám přeskočil 2x... Kdyby se dalo zjistit kde. Ale tohle kolo je prostřední a vede z něj jeden řetěz na každou stranu. To je konec :/ Jestli nepomůže předstřik, tak musíme rozebrat rozvody.
to je hodně zlé
Přeskočily rozvody. Musíš mít při utahování čerpadla zaaretovanou vačku, aby se toto nestalo. Matice má normální pravý závit. Hlavně už to nestartuj, povol kolo na vačce, čerpadlem přeskač tam, kam patří, pak nastav vačku, utáhni a doufej, že se nic nestalo. Jeden zub TDS zvládá, tak snad zvládlo i dva.
EDIT: Jinak přeskočil ti spodní řetěz, šel jsi proti smyslu otáčení (řetěz má točit kolem, ne kolo řetězem). Ale vačku musíš povolit tak jako tak, nejde s tím jen tak přeskákat kolem dokola, páč se ti za chvilku opře nějaký ventil. Pokud se to nepotkalo, rozdělávat to nebudeš. Pokud jo, počítej cca 10tis GO hlavy + rovnou 5000 za nové rozvody, když už v tom budeš. Ale snad ne...

EDIT: Jinak přeskočil ti spodní řetěz, šel jsi proti smyslu otáčení (řetěz má točit kolem, ne kolo řetězem). Ale vačku musíš povolit tak jako tak, nejde s tím jen tak přeskákat kolem dokola, páč se ti za chvilku opře nějaký ventil. Pokud se to nepotkalo, rozdělávat to nebudeš. Pokud jo, počítej cca 10tis GO hlavy + rovnou 5000 za nové rozvody, když už v tom budeš. Ale snad ne...