Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 benzín- jak vám to startuje teplé?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
mario42
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: čtv 17.04.2008 00:00

#1 Příspěvek od mario42 »

Chtěl jsem se zeptat, jestli někdo pozoruje problémy se startováním u horkého motoru. Už u dvou kusů E39 benzín jsem se setkal s tím, že po vypnutí horkého motoru a odstávce přibližně 30 min až hodinu se výrazně zhoršila schopnost motoru nastartovat.

V takovém případě i když startér dlouho točil, auto naskakovalo velice neochotně, zprvu jakoby sotva na jeden dva válce, někdy bylo potřeba dokonce startování přerušit a po chvíli začít startovat s naplno sešlápnutým plynovým pedálem- jak je to i doporučeno v uživatelském manuálu (nejen u BMW) při potížích se spouštěním horkého motoru, jinak se prostě motor nerozběhl.

Pokud byla odstávka horkého motoru kratší než kritický výše uvedený čas, tak startování proběhlo naprosto bez problémů, stejně jako v případě vlažného nebo studeného motoru.

Otázka zní, pozoroval to někdy někdo u svého auta?
xdentist
Registrovaný
Příspěvky: 721
Registrován: stř 20.04.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od xdentist »

mě E39 benzin startuje na brnk pri studenem i teplem kdykoli a tohle se mi jeste nestalo jen tak.

neco podobneho ale kdysi ano-pri spatnem snimaci polohy saci vacky-pri teplem to nekdy skoro nechytlo a pak motor bezel v nouzovem rezimu a jel tak napul..
mario42
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: čtv 17.04.2008 00:00

#3 Příspěvek od mario42 »

xdentist píše:neco podobneho ale kdysi ano-pri spatnem snimaci polohy saci vacky-pri teplem to nekdy skoro nechytlo a pak motor bezel v nouzovem rezimu a jel tak napul..


to je zajímavý poznatek, tady je ale rozdíl v tom, že u obou dvou aut které jsem zmiňoval se následně žádný nouzový režim nekonal, prostě to horké špatně chytalo, ale když to chytlo tak už to jelo úplně normálně
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#4 Příspěvek od Dan td »

To, co popisuješ, se stávalo ve třícách u motorů M20 - prostě když byl motor ohřátý a byl třeba půl hodiny vypnutý, tak s tím startér chvilku točil, než to chytlo. U M20 to byla spíš vlastnost než vada. U e39, co jsem měl možnost jet nebo teď u mojí, tak to chytá na drc jak studené, tak teplé.
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
alpineman
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: ned 20.03.2005 01:00
Bydliště: Mar. Lázně
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od alpineman »

V zime, v lete, teple, studene... jeste se mi za vice nez dva roky nikdy nestalo, ze by mi na otoceni klice auto hned nenastartovalo. A zatim jeste ani jednou nezdechlo :lol:
Pavelkac
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: ned 28.02.2010 01:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří , Ústecký kraj

#6 Příspěvek od Pavelkac »

Taky bez problémů,teplý i studený to chytá ihned.
______________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#7 Příspěvek od Paavo »

sice M50B25 vanos u e36,ale presne jak popisujes.Studeny to chyta na drcnuti,cerpadlo mam pujceny z auta, kde to chyta ochotne i teply,vaha,lambda,svicky,filtry meneny.Jakmile se motor zahreje a necha se stat ,je jedno jestli 2 nebo 6 hodin, tak startuje veelmi neochotne,nikdy ne na poprvy na podruhy velmi zridka a pravidelne az na potreti.
Kruty
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: ned 23.11.2008 01:00
Bydliště: Stredni Cechy
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Kruty »

Take startuju na prvni skytnuti, teplota motoru ani pocasi na to nema vliv.

E39 523iA 99
Odpovědět