Chtěl jsem se zeptat, jestli někdo pozoruje problémy se startováním u horkého motoru. Už u dvou kusů E39 benzín jsem se setkal s tím, že po vypnutí horkého motoru a odstávce přibližně 30 min až hodinu se výrazně zhoršila schopnost motoru nastartovat. 
V takovém případě i když startér dlouho točil, auto naskakovalo velice neochotně, zprvu jakoby sotva na jeden dva válce, někdy bylo potřeba dokonce startování přerušit a po chvíli začít startovat s naplno sešlápnutým plynovým pedálem- jak je to i doporučeno v uživatelském manuálu (nejen u BMW) při potížích se spouštěním horkého motoru, jinak se prostě motor nerozběhl. 
Pokud byla odstávka horkého motoru kratší než kritický výše uvedený čas, tak startování proběhlo naprosto bez problémů, stejně jako v případě vlažného nebo studeného motoru. 
Otázka zní, pozoroval to někdy někdo u svého auta?
			
			
									
						
										
						Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	E39 benzín- jak vám to startuje teplé?
to je zajímavý poznatek, tady je ale rozdíl v tom, že u obou dvou aut které jsem zmiňoval se následně žádný nouzový režim nekonal, prostě to horké špatně chytalo, ale když to chytlo tak už to jelo úplně normálněxdentist píše: neco podobneho ale kdysi ano-pri spatnem snimaci polohy saci vacky-pri teplem to nekdy skoro nechytlo a pak motor bezel v nouzovem rezimu a jel tak napul..
To, co popisuješ, se stávalo ve třícách u motorů M20 - prostě když byl motor ohřátý a byl třeba půl hodiny vypnutý, tak s tím startér chvilku točil, než to chytlo. U M20 to byla spíš vlastnost než vada. U e39, co jsem měl možnost jet nebo teď u mojí, tak to chytá na drc jak studené, tak teplé.
			
			
									
						
							
   Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
- 
				Paavo
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 666
 - Registrován: pát 01.08.2008 00:00
 - Bydliště: České Budějovice
 - Klubové ID: 2218
 
sice M50B25 vanos u e36,ale presne jak popisujes.Studeny to chyta na drcnuti,cerpadlo mam pujceny z auta, kde to chyta ochotne i teply,vaha,lambda,svicky,filtry meneny.Jakmile se motor zahreje a necha se stat ,je jedno jestli 2 nebo 6 hodin, tak startuje veelmi neochotne,nikdy ne na poprvy na podruhy velmi zridka a pravidelne az na potreti.
			
			
									
						
										
						