Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
zadní lampy e39
koupil jsem origo hella zadni lampy facelift. no a zde je prvni dotaz mam info ze se delaji facelift a profacelift. rozdil by mel byt takovej ze facelift pasuje na auta od roku 2001 a profacelift by mel pasovat i na modely od 96. druhy dotaz. profaceliftovy svetla se pry zapojujou bez odporu. a posledni dotaz jestli se na to dela naka prechodka? zkratka jak to zapojit. jo a ja jsem koupil udajne profacelift. dekuju moc za rady.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Už se to tu rezebíralo (několikrát). Hlavní rozdíl je ve spodní venkovní hraně toho světla. Předface mají tu hranu na venkovní straně minimální. Kvůli tomu je brzdová žárovka v patici na drátech na rozdíl od Face světel, tam je normálně v objímce. Rozdíl je asi 1cm. Druhý rozdíl je v zapojení LED diod. V předface jsou serio-paralelně což v praxi znamená napájení jen 6V !!! kdežto u face světel jsou jen seriově a proto jsou napájeny 12V. Odpory jsou jen kvůli oblbnutí Licht-modulu, hlásí totiž chybu. K těm předface světlům Hella dodávala "moduly". Ty simulovali odběr 5w žárovky na každé z větví (check je v klidu) a zároveň snižovali napájecí napětí z 12V na 6V pro ledky.
Birkoff píše:Už se to tu rezebíralo (několikrát). Hlavní rozdíl je ve spodní venkovní hraně toho světla. Předface mají tu hranu na venkovní straně minimální. Kvůli tomu je brzdová žárovka v patici na drátech na rozdíl od Face světel, tam je normálně v objímce. Rozdíl je asi 1cm. Druhý rozdíl je v zapojení LED diod. V předface jsou serio-paralelně což v praxi znamená napájení jen 6V !!! kdežto u face světel jsou jen seriově a proto jsou napájeny 12V. Odpory jsou jen kvůli oblbnutí Licht-modulu, hlásí totiž chybu. K těm předface světlům Hella dodávala "moduly". Ty simulovali odběr 5w žárovky na každé z větví (check je v klidu) a zároveň snižovali napájecí napětí z 12V na 6V pro ledky.
no dobra ale tahle odpoved mi moji otazku resi jen z casti. furt nevim jak to zapojit. jedna se mi taky o konektory[/quote]
Birkoff píše:Jestli nemáš origo kabeláž k těm novým světlům, tak zbývá jen multimetr a proměřovat původní a nové piny, abys věděl kde která žárovka vlastně je. Co jinýho bys chtěl slyšet? Která barva je která žárovka? To je totiž nejlepší změřit. Pak máš jistotu.
nene tohle mi je jasny. ale ani u samotnyho Grale v BMW nevedi co s tim konektorem. zadna prechodka na to neexistuje? a jde mi este o to ze na profaceliftovy svetla se prej nemusej davat ty odpory. o to mi jde
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Tak ještě jednou:
Odpory jsou kvůli LCM - buď hlásí chybu a ty na to kašleš, nebo mu pře sw vypneš kontrolu a on nic nehlásí a nebo to necháš jak to je a dáš tam odpory aby byl v klidu.
Konektor ti objedná každej BMW House, bývá u něj i kousek drátu. Většinou se skládá z těla konektoru a vlastních pinů (s kusem vodiče), který napícháš do toho těla. Nebo sežeň konektor s kusem kabeláže od někoho. Ty přechodky dodávala Hella, ale byly upravený pro ty jejich 6V moduly.
Odpory jsou kvůli LCM - buď hlásí chybu a ty na to kašleš, nebo mu pře sw vypneš kontrolu a on nic nehlásí a nebo to necháš jak to je a dáš tam odpory aby byl v klidu.
Konektor ti objedná každej BMW House, bývá u něj i kousek drátu. Většinou se skládá z těla konektoru a vlastních pinů (s kusem vodiče), který napícháš do toho těla. Nebo sežeň konektor s kusem kabeláže od někoho. Ty přechodky dodávala Hella, ale byly upravený pro ty jejich 6V moduly.
ja jsem kupoval na pred facelift lampy co vypadaji jako faceliftové na prvni dojem kdyz stoji vedle sebe pred fece a po face nevidis , ale pasuji tam puvodni plastove patice se žarovkami a dokonce tam sviti i jen ty 4 prouzky , myslím obrysove , a delaji je v kourovém provedeni a nebo krystal čirá /červená