Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Tvrdá hadice na TD nebo TDS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Machy
Registrovaný
Příspěvky: 97
Registrován: ned 11.05.2008 00:00

#1 Příspěvek od Machy »

Jak máte tvrdou vrchní vodní hadici na chladiči? Nedávno jsem dělal hlavu na 2.4TD,motor nevaří,teplota je dobrá....ale připadá mi hadice trochu tvrdší,zmáčknout jde,předtím byla jak beton. Mám strach aby mi motor netlakoval.
Strosek
Registrovaný
Příspěvky: 840
Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
Bydliště: nemám :o(

#2 Příspěvek od Strosek »

Já mám hadici tvrdou většinou, když jdu na věc. :twisted:

Ale jinak si myslím, že to tvrdý rozhodně nemá bejt.

někde ti to tlakuje
Machy
Registrovaný
Příspěvky: 97
Registrován: ned 11.05.2008 00:00

#3 Příspěvek od Machy »

To já taky :) Nemyslím že by měla být při zahřátém motoru úplně měká, přeci jenom se jedná o uzavřený okruh kde je vetší teplota.
Strosek píše:Já mám hadici tvrdou většinou, když jdu na věc. :twisted:

Ale jinak si myslím, že to tvrdý rozhodně nemá bejt.

někde ti to tlakuje
Pavelkac
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: ned 28.02.2010 01:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří , Ústecký kraj

#4 Příspěvek od Pavelkac »

Není ve víčku přetlakový ventil :?:
brumlae34
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: pát 10.08.2007 00:00
Bydliště: Šumperk

#5 Příspěvek od brumlae34 »

Pretlakovy ventyl tam je, ale jeste jsem nikdy nevidel, ze by povolil. Jinak jednoducha rada. Zkus to nekde poradne prohnat a pote co zastavis nevypinej motor a zkus opatrne otevrit expanzku, pokud to jen odfoukne je vse ok, pokud to bude tlacit vodu, je nekde problem. Jinak uz jsem mel par tds/td nikdy mi to vodu ven nikdy netlacilo, pokud to bylo OK.
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#6 Příspěvek od 524td »

Nějak extrémě tvrdá hadice být nemá, ale měl jsem dvě TDS a motory byly v bezvadném stavu a hadice moc měkké nebyly. Jak tady bylo již psáno, chladící okruh pracuje v určitém pracovním přetlaku, který by měl být menší, než hodnota na víčku expanzní nadoby. Důležité také je, jestli pozoruješ úbytek chladící kapaliny. Pokud ano, tak tlak v chladícím okruhu opravdu není v pořádku.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#7 Příspěvek od beny-maser »

já mám tds a hadice mi vydrží tvrdá i do druhého dne,není jak beton, ale měkká není určitě,když zaberu pořádně tak jí zmáčknu. Když povolím víčko tak si oddechne a je v pohodě. Pokud se ti neztrácí voda tak bych to neřešil. Já měl taky na to podezření,že mi tlakuje motor nebo že je špatnej přetlakovej ventil ve víčku, tak jsem měnil víčka a bylo to furt stejný. Už s tím mám najeto přes 100tiskm a jestli doleju litr za rok tak je to přehnaný.
pepicek
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: pon 03.05.2010 00:00

#8 Příspěvek od pepicek »

Čau,mam 34 tds a hadice jsou natlakovaný,jestli jedu po dálnici nebo stojím v koloně hlavně teplota,ta musí být pořád tak nějak stejná pokud máš vše v pořádku,tak by neměla překročit přes polovinu na ukazateli teploty.
Odpovědět