Jak máte tvrdou vrchní vodní hadici na chladiči? Nedávno jsem dělal hlavu na 2.4TD,motor nevaří,teplota je dobrá....ale připadá mi hadice trochu tvrdší,zmáčknout jde,předtím byla jak beton. Mám strach aby mi motor netlakoval.
Pretlakovy ventyl tam je, ale jeste jsem nikdy nevidel, ze by povolil. Jinak jednoducha rada. Zkus to nekde poradne prohnat a pote co zastavis nevypinej motor a zkus opatrne otevrit expanzku, pokud to jen odfoukne je vse ok, pokud to bude tlacit vodu, je nekde problem. Jinak uz jsem mel par tds/td nikdy mi to vodu ven nikdy netlacilo, pokud to bylo OK.
Nějak extrémě tvrdá hadice být nemá, ale měl jsem dvě TDS a motory byly v bezvadném stavu a hadice moc měkké nebyly. Jak tady bylo již psáno, chladící okruh pracuje v určitém pracovním přetlaku, který by měl být menší, než hodnota na víčku expanzní nadoby. Důležité také je, jestli pozoruješ úbytek chladící kapaliny. Pokud ano, tak tlak v chladícím okruhu opravdu není v pořádku.
já mám tds a hadice mi vydrží tvrdá i do druhého dne,není jak beton, ale měkká není určitě,když zaberu pořádně tak jí zmáčknu. Když povolím víčko tak si oddechne a je v pohodě. Pokud se ti neztrácí voda tak bych to neřešil. Já měl taky na to podezření,že mi tlakuje motor nebo že je špatnej přetlakovej ventil ve víčku, tak jsem měnil víčka a bylo to furt stejný. Už s tím mám najeto přes 100tiskm a jestli doleju litr za rok tak je to přehnaný.
Čau,mam 34 tds a hadice jsou natlakovaný,jestli jedu po dálnici nebo stojím v koloně hlavně teplota,ta musí být pořád tak nějak stejná pokud máš vše v pořádku,tak by neměla překročit přes polovinu na ukazateli teploty.