Vše je jen o kosmetice, když dáš jiný budíky, aby byl tacho v km a poté auto na diagnostice necháš přepnout na ECU verzi, tak máš evropskou verzi se vším všudy. ECU a US auta jsou v podtstatě stejná, jenom mají nahraný odlišný soft a nějaké ty kosmetické úpravy pro daný region prodeje.
jj včetně denniho sviceni. blinkry jako pozičky atd... ty polooranžády co sviti pořád... a všehcno v US jednotkach ale to se da všecko povypinat na diag
No je toho víc,třeba spodek palubky je jinej (víc pruhnutej k podlaze) alespoň u e 34 tedy.Ale podle fotek se mi to zdá jiný i u tý e39ky.
Ale proč tomu tak je,to nechápu
Kail píše:No je toho víc,třeba spodek palubky je jinej (víc pruhnutej k podlaze) alespoň u e 34 tedy.Ale podle fotek se mi to zdá jiný i u tý e39ky.
Ale proč tomu tak je,to nechápu
Je tak tomu proto, že v některých (snad ve většině) státech US neexistuje povinnost být za jízdy připoután. Ten upravený tvar spodní části palubky má zabránit podklouznutí pod palubku při nehodě - jelikož při bouračce vystřelí bag a vzhledem k pravděpodobnému nepřipoutání pasažéra není jiný způsob, jak zařídit, aby jeho tělo zůstalo plus mínus v poloze, kdy jej bag nejenže nezabije, ale dokonce snad i zachrání.