Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

koupě E39 Americká verze

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
danulah
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pon 25.04.2005 00:00
Bydliště: Frenstat

#1 Příspěvek od danulah »

Chci se zeptat jaký je rozdíl mezi Evropskou a Americkou verzí E39.
Našel jsem inzerát a majitel píše,že je to Americká verze.Díky za odpověď.
http://autobazar.avizo.cz/bmw-rada-5-540i-3103627.html
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2045
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Klubové ID: 1990

#2 Příspěvek od Don »

tak podle fotek bude jiny prostor pro zadni spz a urcite tacho bude v milich... dalsi netusim :)
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Vena
Registrovaný
Příspěvky: 557
Registrován: čtv 05.06.2003 00:00
Bydliště: Písek
Klubové ID: 1809
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Vena »

Jiný přední světla, ekonoměr v mílích na galon?
Studna
Registrovaný
Příspěvky: 735
Registrován: sob 23.04.2005 00:00
Bydliště: Vrbičany
Klubové ID: 1198

#4 Příspěvek od Studna »

Vše je jen o kosmetice, když dáš jiný budíky, aby byl tacho v km a poté auto na diagnostice necháš přepnout na ECU verzi, tak máš evropskou verzi se vším všudy. ECU a US auta jsou v podtstatě stejná, jenom mají nahraný odlišný soft a nějaké ty kosmetické úpravy pro daný region prodeje.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Snejk »

jj včetně denniho sviceni. blinkry jako pozičky atd... ty polooranžády co sviti pořád... a všehcno v US jednotkach ale to se da všecko povypinat na diag
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#6 Příspěvek od Kail »

No je toho víc,třeba spodek palubky je jinej (víc pruhnutej k podlaze) alespoň u e 34 tedy.Ale podle fotek se mi to zdá jiný i u tý e39ky.
Ale proč tomu tak je,to nechápu :)
danulah
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pon 25.04.2005 00:00
Bydliště: Frenstat

#7 Příspěvek od danulah »

hlavně,že věco ohledně motoru a takových věcí je to asi stejné
majklBMW
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: ned 02.11.2008 01:00

#8 Příspěvek od majklBMW »

danulah píše:hlavně,že věco ohledně motoru a takových věcí je to asi stejné
u 540i ma v americe motor omezeny vykon na cca 160kW
majklBMW
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: ned 02.11.2008 01:00

#9 Příspěvek od majklBMW »

samozřejmě po výměně jednotky za seriovou z EU to pojede jak má.
danulah
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pon 25.04.2005 00:00
Bydliště: Frenstat

#10 Příspěvek od danulah »

majklBMW píše:
danulah píše:hlavně,že věco ohledně motoru a takových věcí je to asi stejné
u 540i ma v americe motor omezeny vykon na cca 160kW
no to jsi mě nepotěšil a jak poznám,kolik to vlastně má?
belch
Registrovaný
Příspěvky: 172
Registrován: sob 07.10.2006 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 925

#11 Příspěvek od belch »

Kail píše:No je toho víc,třeba spodek palubky je jinej (víc pruhnutej k podlaze) alespoň u e 34 tedy.Ale podle fotek se mi to zdá jiný i u tý e39ky.
Ale proč tomu tak je,to nechápu :)
Je tak tomu proto, že v některých (snad ve většině) státech US neexistuje povinnost být za jízdy připoután. Ten upravený tvar spodní části palubky má zabránit podklouznutí pod palubku při nehodě - jelikož při bouračce vystřelí bag a vzhledem k pravděpodobnému nepřipoutání pasažéra není jiný způsob, jak zařídit, aby jeho tělo zůstalo plus mínus v poloze, kdy jej bag nejenže nezabije, ale dokonce snad i zachrání. :wink:
danulah
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pon 25.04.2005 00:00
Bydliště: Frenstat

#12 Příspěvek od danulah »

taky se divím,že na americkou verzi je to manuál a ne jak je u nich zvykem automat :-)
Odpovědět