Ahoj. Stala se mi nemilá věc. Večer jsem zaparkoval auto a ráno už nenastartoval. Něco mi přes noc vybilo baterii. Když jsme to startovali přes kabely, tak i při vypnutým klíčku (měl jsem ho v kapse) se okamžitě rozsvítily a začali tavit. Nevíte někdo, co by to mohlo mít na svědomí??? Budu rád za každý nápad.
Mazel je E34 525 Touring v benzínu, rok 96.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Obrovký odběr proudu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 119
- Registrován: pon 22.02.2010 01:00
- Bydliště: Chomutov
Zkus zkontrolovat relé dobíjení,mě zůzalo v bejvalý 524td viset a taky mě to vycuclo. Proměř altík ... jestli dobíjí a jestli neni šlehlej. Může bejt načatej a system ti to nehlásí. Odpoj radio,hudbu prostě vše co tam neni origo a změř odběr baterie (zůží se ti podezření na spotřebiče) multimetrem bys to měl zvládnout. když ne písni na Labakano@seznam.cz poslu ti nějakej navod
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 110
- Registrován: sob 13.06.2009 00:00
- Bydliště: Litoměřice
- Klubové ID: 2341
když připojuješ baterku tak jistě vydíš jiskřičku když zaškrtáš kontaktem o pól když už máš ten druhý zapojený baterie to znamená že někam teče proud. No a řešil bych to tak že bych připojil + mínus bych nechal odpojené a vždy bych něco odpojil a zkoušel zaškrtat mínusem a pozoroval bych tu jiskřičku a když se zmenší tak víš že někde co jsi odpojil máš odběr proudu. Malinká jiskýrka tam být může. Z plusu vede přímo tlustý kabel do altíku a starteru ty bych prověřil asi jako první - odpojit a škrtat
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 119
- Registrován: pon 22.02.2010 01:00
- Bydliště: Chomutov
zigi0713 píše:když připojuješ baterku tak jistě vydíš jiskřičku když zaškrtáš kontaktem o pól když už máš ten druhý zapojený baterie to znamená že někam teče proud. No a řešil bych to tak že bych připojil + mínus bych nechal odpojené a vždy bych něco odpojil a zkoušel zaškrtat mínusem a pozoroval bych tu jiskřičku a když se zmenší tak víš že někde co jsi odpojil máš odběr proudu. Malinká jiskýrka tam být může. Z plusu vede přímo tlustý kabel do altíku a starteru ty bych prověřil asi jako první - odpojit a škrtat
Jiskru to bude mít velkou i malou vždycky. ... (napájení počítačů,hodiny, display na tachu se rozsvítí po připojení aku, vnitřní osvětlení) takže viva las multimetr
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: úte 26.09.2006 00:00
- Bydliště: Praha, Brno
- Klubové ID: 801
Za zkoušení tímhle způsobem by mi můj učitel elektroniky urazil ruce
Takže jak píše Warrior_Jouda, multimetr bude lepší. Každopádně o víkendu jsem přeměřil odlehčovací relátka v motoru a jsou ok. Teď ještě zbývá elektrárna pod zadmím sedadlem a pak už jen altík. Ale zatím ho nechci vytahovat, dokud nemám prověřený to jednodušší. Ale už to vypadá, že problémem bude právě on... 

