Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Obrovký odběr proudu

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
sqeezer
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: úte 26.09.2006 00:00
Bydliště: Praha, Brno
Klubové ID: 801

#1 Příspěvek od sqeezer »

Ahoj. Stala se mi nemilá věc. Večer jsem zaparkoval auto a ráno už nenastartoval. Něco mi přes noc vybilo baterii. Když jsme to startovali přes kabely, tak i při vypnutým klíčku (měl jsem ho v kapse) se okamžitě rozsvítily a začali tavit. Nevíte někdo, co by to mohlo mít na svědomí??? Budu rád za každý nápad.
Mazel je E34 525 Touring v benzínu, rok 96.
Warrior_Jouda
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pon 22.02.2010 01:00
Bydliště: Chomutov

#2 Příspěvek od Warrior_Jouda »

Zkus zkontrolovat relé dobíjení,mě zůzalo v bejvalý 524td viset a taky mě to vycuclo. Proměř altík ... jestli dobíjí a jestli neni šlehlej. Může bejt načatej a system ti to nehlásí. Odpoj radio,hudbu prostě vše co tam neni origo a změř odběr baterie (zůží se ti podezření na spotřebiče) multimetrem bys to měl zvládnout. když ne písni na Labakano@seznam.cz poslu ti nějakej navod
sqeezer
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: úte 26.09.2006 00:00
Bydliště: Praha, Brno
Klubové ID: 801

#3 Příspěvek od sqeezer »

OK, na to relé se podívam. Altík doufám chycený nebude. To by m dost nastvalo. Auto je komplet originál. Nic dodělávanýho jako hudba nebo jiný bystlírny (neorigo xenony) tam nemám.
zigi0713
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: sob 13.06.2009 00:00
Bydliště: Litoměřice
Klubové ID: 2341

#4 Příspěvek od zigi0713 »

když připojuješ baterku tak jistě vydíš jiskřičku když zaškrtáš kontaktem o pól když už máš ten druhý zapojený baterie to znamená že někam teče proud. No a řešil bych to tak že bych připojil + mínus bych nechal odpojené a vždy bych něco odpojil a zkoušel zaškrtat mínusem a pozoroval bych tu jiskřičku a když se zmenší tak víš že někde co jsi odpojil máš odběr proudu. Malinká jiskýrka tam být může. Z plusu vede přímo tlustý kabel do altíku a starteru ty bych prověřil asi jako první - odpojit a škrtat
Warrior_Jouda
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pon 22.02.2010 01:00
Bydliště: Chomutov

#5 Příspěvek od Warrior_Jouda »

zigi0713 píše:když připojuješ baterku tak jistě vydíš jiskřičku když zaškrtáš kontaktem o pól když už máš ten druhý zapojený baterie to znamená že někam teče proud. No a řešil bych to tak že bych připojil + mínus bych nechal odpojené a vždy bych něco odpojil a zkoušel zaškrtat mínusem a pozoroval bych tu jiskřičku a když se zmenší tak víš že někde co jsi odpojil máš odběr proudu. Malinká jiskýrka tam být může. Z plusu vede přímo tlustý kabel do altíku a starteru ty bych prověřil asi jako první - odpojit a škrtat

Jiskru to bude mít velkou i malou vždycky. ... (napájení počítačů,hodiny, display na tachu se rozsvítí po připojení aku, vnitřní osvětlení) takže viva las multimetr
sqeezer
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: úte 26.09.2006 00:00
Bydliště: Praha, Brno
Klubové ID: 801

#6 Příspěvek od sqeezer »

Za zkoušení tímhle způsobem by mi můj učitel elektroniky urazil ruce :-) Takže jak píše Warrior_Jouda, multimetr bude lepší. Každopádně o víkendu jsem přeměřil odlehčovací relátka v motoru a jsou ok. Teď ještě zbývá elektrárna pod zadmím sedadlem a pak už jen altík. Ale zatím ho nechci vytahovat, dokud nemám prověřený to jednodušší. Ale už to vypadá, že problémem bude právě on... :-(
Odpovědět