Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
co znamená červená tečka u počítadla km?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 721
- Registrován: stř 20.04.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1473
- Kontaktovat uživatele:
včera se mi to rozsvítilo a přišlo mi že nikdy předtím jsem si toho nevšiml. Při dalším nastartování a jízdě už to zase nesvítilo. Neví někdo co to znamená a co to signalizuje? Je to jakási oranžovo-červená tečka mezi "km" a počtem denních km (na obrázku dokreslena..). E39 facelift s velkým BC. Díky
- Přílohy
-
- km.jpg (2.2 KiB) Zobrazeno 1402 x
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
Červená tečka u tachometru obecně znamená že je rozdílný počet najetých kilometrů v budících a v ECU (EDIT: sorry, ne v ECU ale v LCM). Na fórech ale někteří lidé tvrdí že jim to svítí i když s tím na 100% nikdo nehýbal...
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Super obrázek - vše vysvětlující. Takže jsem ho použil (díky) a aktualizoval svůj soubor na http://vs31.sweb.cz//Test_palubniho_pristroje_CZ.doc. Pokud by to svítilo trvale, tak zmáčkni a drž resetovací tlačítko na 4 sekundy, nižší hodnota stavu tachometru bude přepsána vyšší a manipulační kontrolka zhasne. Ale "vopatrně", protože tím tlačítkem se dá ujet i 100tis kilometrů za jedinou vteřinu. :tutuk:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
- Klubové ID: 1507
Zajmavé a jak to funguje?starML píše: Pokud by to svítilo trvale, tak zmáčkni a drž resetovací tlačítko na 4 sekundy, nižší hodnota stavu tachometru bude přepsána vyšší a manipulační kontrolka zhasne. Ale "vopatrně", protože tím tlačítkem se dá ujet i 100tis kilometrů za jedinou vteřinu. :tutuk:

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 550
- Registrován: sob 04.10.2008 00:00
- Bydliště: Praha( hodně křižovatek hodně rozjezdů:-))
- Klubové ID: 1774
- Kontaktovat uživatele:
Tak to máme nový rychlostní rekord u BMWstarML píše:Super obrázek - vše vysvětlující. Takže jsem ho použil (díky) a aktualizoval svůj soubor na http://vs31.sweb.cz//Test_palubniho_pristroje_CZ.doc. Pokud by to svítilo trvale, tak zmáčkni a drž resetovací tlačítko na 4 sekundy, nižší hodnota stavu tachometru bude přepsána vyšší a manipulační kontrolka zhasne. Ale "vopatrně", protože tím tlačítkem se dá ujet i 100tis kilometrů za jedinou vteřinu. :tutuk:


to s tím resetem mi nefungujestarML píše:Super obrázek - vše vysvětlující. Takže jsem ho použil (díky) a aktualizoval svůj soubor na http://vs31.sweb.cz//Test_palubniho_pristroje_CZ.doc. Pokud by to svítilo trvale, tak zmáčkni a drž resetovací tlačítko na 4 sekundy, nižší hodnota stavu tachometru bude přepsána vyšší a manipulační kontrolka zhasne. Ale "vopatrně", protože tím tlačítkem se dá ujet i 100tis kilometrů za jedinou vteřinu. :tutuk:

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Takže u novějších - odblokovat v testu 19, potom se vrátit do Menu 1, vstoupit do podmenu 1.1 a podržet 4 vteřiny.
Starší auta - odblokovat v testu 15, potom najet do menu 9, potvrdit a podržet 4 vteřiny, radši více.
U starších typů, např. e36 to fungovalo, mě u e39 tečka nesvítí, tak to ověřit nemůžu.

Starší auta - odblokovat v testu 15, potom najet do menu 9, potvrdit a podržet 4 vteřiny, radši více.
U starších typů, např. e36 to fungovalo, mě u e39 tečka nesvítí, tak to ověřit nemůžu.

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Tomuhle dokumentu na serveru http://www.bimmerinfo.com/E36_OBC_tricks.htm#5 by jsi věřit mohl. Je to ta druhá tabulka, bod 09. Odtud jsem čerpal, když jsem ten článek před 4 lety kompletoval. Nebo třeba tady http://www.bmw-m.net/TechProc/test.htmMiguel píše: prosím o vysvětlení případně dokument, který to popisuje.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
- Klubové ID: 1507
No jenom že e36 nemá žádnou externí jednotku kde se načítaj km, kromě kodovacího štekru kterej je na budíkách, takže když už někdo mění palubku tak i s kodovacím štekrem a pak je tahle procedura bezpředmětná a navíc těch palubek bylo víc druhů a některý ten štekr ani nemaj.starML píše:Tomuhle dokumentu na serveru http://www.bimmerinfo.com/E36_OBC_tricks.htm#5 by jsi věřit mohl. Je to ta druhá tabulka, bod 09. Odtud jsem čerpal, když jsem ten článek před 4 lety kompletoval. Nebo třeba tady http://www.bmw-m.net/TechProc/test.htmMiguel píše: prosím o vysvětlení případně dokument, který to popisuje.
Funguje tohle nějak i u e38? 730d 07/2000starML píše:Takže u novějších - odblokovat v testu 19, potom se vrátit do Menu 1, vstoupit do podmenu 1.1 a podržet 4 vteřiny.
Starší auta - odblokovat v testu 15, potom najet do menu 9, potvrdit a podržet 4 vteřiny, radši více.
U starších typů, např. e36 to fungovalo, mě u e39 tečka nesvítí, tak to ověřit nemůžu.
Měnil jsem teď budíky a nechci tam mít 106t. se svítící tečkou, ale radši bych mých 250t. co je v jednotce a bez tečky....
Jsem divnej člověk když všichni auta stáčí a já chci dobrovolně víc km? ?
