Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 spáry dveří, kapoty a kufru

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
berkelay
Registrovaný
Příspěvky: 928
Registrován: pon 15.11.2004 01:00
Bydliště: Rakovník / Karviná
Klubové ID: 1823

#1 Příspěvek od berkelay »

Ahoj, plánuju koupi E39tky a potřeboval bych vědět, jaké mají být spáry mezi jednotlivými plechy.
V E39tkách se moc nevyznám, přesedám z E34tky. Minulý týden jsem byl prohlédnout první, vyhlédnutý inzerát: 528i z roku 1997 za 120tis, ale zdálo se mi, že spáry mezi dveřmi, kufru jsou nějak moc velké. Vešla se tam půlka mého ukazováčku, respektive, u vertikálního těsnění mezi předními a zadními dveřmi byla ještě asi 3mm škvíra. Majitel tvrdil, že auto nebylo bourané, ale mě se to moc nezdálo, tak jsem šel od toho.
Mohl by mi prosím někdo říct nebo nafotit, jak mají být velké spáry mezi plechy ?

Díky
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Klubové ID: 788
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od eric »

ObrázekObrázek

ObrázekObrázek

ObrázekObrázek

ObrázekObrázek
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Klubové ID: 788
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od eric »

berkelay píše:Ahoj, plánuju koupi E39tky a potřeboval bych vědět, jaké mají být spáry mezi jednotlivými plechy.
V E39tkách se moc nevyznám, přesedám z E34tky. Minulý týden jsem byl obhlédnout první 528i z roku 1997 za 120tis, ale zdálo se mi, že spáry mezi dveřmi, kufru jsou nějak moc velké. Vešla se tam půlka mého ukazováčku, respektive, u vertikálního těsnění mezi předními a zadními dveřmi byla ještě asi 3mm škvíra. Majitel tvrdil, že auto nebylo bourané, ale mě se to moc nezdálo, tak jsem šel od toho.
Mohl by mi prosím někdo říct nebo nafotit, jak mají být velké spáry mezi plechy ?

Díky
Jinak to,že třeba na dveřích jsou někdy jiný spáry,nebo nejsou perfektně dopasovaný resp.všude stejný nutně neznamená,že auto bylo nějak brutálně bouraný.Sám jsem auto už nechával na několika dílech lakovat,protože bylo poškrábaný nebo od kamínků a přitom jsem nikdy neboural!Všechno nemusí bejt nutně zbořenina a pokud je to třeba někdy jen ťukačka tj.plechařina,tak přeci není nic na tom,když je vyměněnej blatník,důležitý je,aby to bylo dobře opravený.Zásadní je,aby nebyly hnutý nosníky,vařený auto ze dvou půlek atp.,kdy pak neuděláš ani pořádně geometrii atd...Vždycky koukej hlavně na hrnce uchycení tlumičů u motoru,podběhy,u báwa jsou všechny vnitřní díly lakovaný pouze matně,takže pokud se to leskne jak psovi kulky,tak je to špatenka,koukni do rezervy,jestli to nebylo nějak hustě na zadek,pod prahy a vůbec,nejlíp,když půjdeš auto zkouknout s někým,kdo má ty káry prolezlý,min s mechošem.Lovu zdar! 8)
berkelay
Registrovaný
Příspěvky: 928
Registrován: pon 15.11.2004 01:00
Bydliště: Rakovník / Karviná
Klubové ID: 1823

#4 Příspěvek od berkelay »

tak díky moc za rady a foto ! Jinak, blbé bylo, že sám prodejce byl automechanik :-), ale při zkušební jízdě jsem cítil při přejezdu malých nerovností bouchání od přední nápravy a když jsem jel zcela rovně, tak jsem měl volant otočen o pár stupňů doprava, takže jsem z toho auta měl tak celkově divný pocit a když mám divný pocit, tak to prostě nekoupím :-) Každopádně, měl bych vyzkoušet nějakou fajnovou e39tku, abych věděl, jak to má vlatně jet. Škoda jen, že v tomhle počasí se s nikým moc dobře neprojedu :(
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Klubové ID: 788
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od eric »

berkelay píše:tak díky moc za rady a foto ! Jinak, blbé bylo, že sám prodejce byl automechanik :-), ale při zkušební jízdě jsem cítil při přejezdu malých nerovností bouchání od přední nápravy a když jsem jel zcela rovně, tak jsem měl volant otočen o pár stupňů doprava, takže jsem z toho auta měl tak celkově divný pocit a když mám divný pocit, tak to prostě nekoupím :-) Každopádně, měl bych vyzkoušet nějakou fajnovou e39tku, abych věděl, jak to má vlatně jet. Škoda jen, že v tomhle počasí se s nikým moc dobře neprojedu :(
Hele,pokud můžu radit,tak nekupuj auto z bazáče,jako můžeš natrefit na pěknej kousek,ale já osobně kupuju vždy jen od soukromých osob,bazáče vždycky na půl smrdí nějakým dovozem a různejma čachrama,prostě jim nevěřím.A dy´t se rozhlídni tady na klubu,určo něco najdeš,přeci jen je tady větší pravděpodobnost,že natrefíš na opečovavanej kousek od fandy,než v anonymním autobazáči! 8)
MurphyCZek
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: sob 21.03.2009 01:00
Bydliště: Polepy
Klubové ID: 2102

#6 Příspěvek od MurphyCZek »

berkelay píše:tak díky moc za rady a foto ! Jinak, blbé bylo, že sám prodejce byl automechanik :-), ale při zkušební jízdě jsem cítil při přejezdu malých nerovností bouchání od přední nápravy a když jsem jel zcela rovně, tak jsem měl volant otočen o pár stupňů doprava, takže jsem z toho auta měl tak celkově divný pocit a když mám divný pocit, tak to prostě nekoupím :-) Každopádně, měl bych vyzkoušet nějakou fajnovou e39tku, abych věděl, jak to má vlatně jet. Škoda jen, že v tomhle počasí se s nikým moc dobře neprojedu :(
Zdar,jestli se pohybuješ i v Ústí, tak nějaká zkušební jízda není problém.Škoda jen, že dnes odjíždím a vrátím se tak za 3 týdny kolem 2.-3.2.2010. Pokud bys měl přesto zájem, tak písni SZ. Mám nebouranou E39 toura 530d r.v.2002 na kterým nic netluče.
Odpovědět