Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

motor 2,8 do e34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Jurnec
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: sob 22.12.2007 01:00
Klubové ID: 1721

#1 Příspěvek od Jurnec »

Teď mám možnost koupit motor s převodovkou a komplet el.,je to 2,8vános,měl by mít najeto 90 000km,původně prej z z3.Kolik se pohybuje cena tohodle motoru,chce to nechat za 25 000kč,ale asi by šel i na 20 000kč.Je to dobrá cena?
petabmw
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: pon 10.11.2008 01:00
Bydliště: brno
Klubové ID: 1830

#2 Příspěvek od petabmw »

pokud je to komplet i s elektrikou a nic mu neni tak proc ne!
Jurnec
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: sob 22.12.2007 01:00
Klubové ID: 1721

#3 Příspěvek od Jurnec »

Teď o tom dost uvažuju,to by s e34 jináč hejbalo než 2.0.Dřív mě napadalo že to oživím chipem a laděnejma svodama,jenže by to bylo za tejný prach a o proti 2.8 nic
Pietro
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: pon 01.11.2004 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Pietro »

Také si pohrávám s podobnou myšlenkou, napáchat M52B28 do E34 s M50B20 akt. Největší problém bych viděl v "odpálení" EWS + vynechání kroužku u spínačky, jinak kdyby ten motor byl z trojky, tak asi jiná vana (v Z3 vůbec netuším, jaká je :-) )
každopádně pokud se do toho pustíš, tak dej vědět, co a jak...
Petr
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#5 Příspěvek od Kail »

Sorry za OT,ale má to vůbec cenu?Nemyslím že výsledný efekt stojí za to sraní,páchání a řešení problémů...Radši sehnat obyč M50 2.5 vanos přímo z e34,tam stačí vše přehodit a je to bez problémů.A alespoň papírovej výkon je prakticky stejnej a myslím že ani v reálu to nebude téměř poznat...Toť můj názor.
Jako pochopím že někdo páchá motor z M5 do e30 nebo co já vím,ale toto podle mně nemá žádnou váhu,natož když existuje alternativa s prakticky stejnými parametry která se do e34 běžně dávala... :wink:
petabmw
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: pon 10.11.2008 01:00
Bydliště: brno
Klubové ID: 1830

#6 Příspěvek od petabmw »

tak pokud muze ten motor mit cca za 20 tis tak neni co resit.za m50 b25 stejnak da zhruba podobou sumu.a ten vykon je stejnej ale kroutak ma 2.8 o dost vetsi!245nm vs 280nm celkove kultivovanejsi motor
Jurnec
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: sob 22.12.2007 01:00
Klubové ID: 1721

#7 Příspěvek od Jurnec »

Žádný sraní s tím nebude,jen nechám vanu s 2.0 a výměna je za výkend hotová,je to to samý jak kdybych tam dával origo 2.5 ten motor je stejnej.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#8 Příspěvek od Kail »

No když myslíš :wink: .Já teda ze zkušeností vím že při bastlení čehokoliv někam kam to nepatří se naskytne asi tak 1000 nečekaných věcí který jdou hůře či lépe řešit a ve finále se to prodraží minimálně na dvojnásobek :lol: ,myšleno všeobecně...Ale jestli do toho jdeš,přeju hodně štěstí,a napiš jak to šlo :wink:
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#9 Příspěvek od Helldiver »

Na e34.de fora si jeden clen postavil E34 528iX a co sa tyka hardware tak to slo relativne bez problemov, len s EWS sa nejak chvilu sral, ale uz mu to dlhsiu dobu chodi bez problemov, na cistu zadokolku bude prestavba este jednoduchsia. BMW aj celkom zazlievam ze M52 motory nedavali aj do E34, pritom boli dostupne uz v roku 1994 (vtedy ho dostali E36), cize by to znamenalo nieco vyse roka produkcie E34 limo s M52 a ~ 2 roky u E34 touring, pricom by to vobec nebolo nejak narocne tam davat, ale vyprdli sa na to a az do konca produkcie R6 touringov v neskorom lete 1996' davali len M50TU motory :? . Vyhodu M52 vidim v lepsom priebehu krutiaceho momentu, lepsej spotrebe a vyrazne nizssej vahe motora (hlinikovy blok), o M52B28 samozrejme aj v hodne vyssej porcii krutaku, pokial mam porovnat E34 525i M50B25 (bezvanos) a E39 528i (M52B28 single vanos) ktore sme obe doma mali sucasne, tak do 5000ot isla 528i o dve triedy lepsie, z nizkych otacok uplne neporovnatelne, v 2000ot postradala 525i akykolvek zatah, zatialco 528i uz krasne tahala. Akurat vo vysokych otackach sa zdalo ze obe idu rovnako, dokonca mi pripadalo ze 525i o cosi ostrejsie, mozno to bolo len kvoli sytejsiemu zvuku...
Uživatelský avatar
Vrablik Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 294
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Kousek od Brna - BK
Klubové ID: 2173

#10 Příspěvek od Vrablik Člen Klubu »

Ahoj, tak jak to dopadlo, pustil ses do zástavby? Taky o ní právě přemýšlím, tak se každý info hodí...

Radek
Strosek
Registrovaný
Příspěvky: 840
Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
Bydliště: nemám :o(
Klubové ID: 2567

#11 Příspěvek od Strosek »

Kail píše:Sorry za OT,ale má to vůbec cenu?Nemyslím že výsledný efekt stojí za to sraní,páchání a řešení problémů...Radši sehnat obyč M50 2.5 vanos přímo z e34,tam stačí vše přehodit a je to bez problémů.A alespoň papírovej výkon je prakticky stejnej a myslím že ani v reálu to nebude téměř poznat...Toť můj názor.
Bude v tom velkej rozdíl - pojede to znatelně líp a bude to chlastat míň. Rozdíl oproti 2,5l M50 je velkej natož oproti 2,0l M50.

Je to jedna z nejlepších překopávek co se týče rizika odhalitelnosti vůbec.
Změní se na bloku samozřejmě typ motoru - vyrazí se na něj to co je v TP. Když se navíc dá sání z M50, což je ku prospěchu věci, tak nikdo nemá šanci nějakou změnu poznat. Akorát to bude záhadně výkonej dvoulitr. :twisted:

Určitě to cenu má.

Jinak, dávat chip a laděný svody k 2,0l M50 je jen házení perel sviním. To je úplnej nesmysl.
Pietro
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: pon 01.11.2004 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Pietro »

Souhlasím se Stroskem... Jen jediný, co může praštit do očí člověka, kterej tomu kapku rozumí,je "proč kua ta M50 má víčko nalévání oleje na druhej straně?" :wink: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Vrablik Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 294
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Kousek od Brna - BK
Klubové ID: 2173

#13 Příspěvek od Vrablik Člen Klubu »

stím nejde nesouhlasit. Plus tím sání z M50, ještě nějaký koníčky navrch. Ale největší problém bude to EWS. Nemá někdo zkušenosti , jak sním vydrbat nebo ho obejít?
Jurnec
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: sob 22.12.2007 01:00
Klubové ID: 1721

#14 Příspěvek od Jurnec »

Tak koupě motoru nevyšla,tak aspoň dělám něco málo na zevnějšku.Pak se uvidí co se naskytne.
Strosek
Registrovaný
Příspěvky: 840
Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
Bydliště: nemám :o(
Klubové ID: 2567

#15 Příspěvek od Strosek »

Jurnec píše:Tak koupě motoru nevyšla,tak aspoň dělám něco málo na zevnějšku.Pak se uvidí co se naskytne.
Na zevnějšek se vyser - udělej 100% podvozek :!:

Všechny silentbloky na zadní nápravě nový, všechno na předku, nový stabilizátory, píčoviny okoli nich - psí kosti, gumy,... nový tlumiče, pružiny, brzdy,...

Pak budeš mít auto, ze kterýho budeš mít radost, uvidíš, jak propastnej rozdíl v tom může být. Na vzhled bych se vysral. Nebo vidíš snad svoje auto, když ho řídíš ?
Odpovědět