Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
motor 2,8 do e34
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: pon 01.11.2004 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Také si pohrávám s podobnou myšlenkou, napáchat M52B28 do E34 s M50B20 akt. Největší problém bych viděl v "odpálení" EWS + vynechání kroužku u spínačky, jinak kdyby ten motor byl z trojky, tak asi jiná vana (v Z3 vůbec netuším, jaká je
)
každopádně pokud se do toho pustíš, tak dej vědět, co a jak...
Petr

každopádně pokud se do toho pustíš, tak dej vědět, co a jak...
Petr
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Sorry za OT,ale má to vůbec cenu?Nemyslím že výsledný efekt stojí za to sraní,páchání a řešení problémů...Radši sehnat obyč M50 2.5 vanos přímo z e34,tam stačí vše přehodit a je to bez problémů.A alespoň papírovej výkon je prakticky stejnej a myslím že ani v reálu to nebude téměř poznat...Toť můj názor.
Jako pochopím že někdo páchá motor z M5 do e30 nebo co já vím,ale toto podle mně nemá žádnou váhu,natož když existuje alternativa s prakticky stejnými parametry která se do e34 běžně dávala...
Jako pochopím že někdo páchá motor z M5 do e30 nebo co já vím,ale toto podle mně nemá žádnou váhu,natož když existuje alternativa s prakticky stejnými parametry která se do e34 běžně dávala...

Na e34.de fora si jeden clen postavil E34 528iX a co sa tyka hardware tak to slo relativne bez problemov, len s EWS sa nejak chvilu sral, ale uz mu to dlhsiu dobu chodi bez problemov, na cistu zadokolku bude prestavba este jednoduchsia. BMW aj celkom zazlievam ze M52 motory nedavali aj do E34, pritom boli dostupne uz v roku 1994 (vtedy ho dostali E36), cize by to znamenalo nieco vyse roka produkcie E34 limo s M52 a ~ 2 roky u E34 touring, pricom by to vobec nebolo nejak narocne tam davat, ale vyprdli sa na to a az do konca produkcie R6 touringov v neskorom lete 1996' davali len M50TU motory
. Vyhodu M52 vidim v lepsom priebehu krutiaceho momentu, lepsej spotrebe a vyrazne nizssej vahe motora (hlinikovy blok), o M52B28 samozrejme aj v hodne vyssej porcii krutaku, pokial mam porovnat E34 525i M50B25 (bezvanos) a E39 528i (M52B28 single vanos) ktore sme obe doma mali sucasne, tak do 5000ot isla 528i o dve triedy lepsie, z nizkych otacok uplne neporovnatelne, v 2000ot postradala 525i akykolvek zatah, zatialco 528i uz krasne tahala. Akurat vo vysokych otackach sa zdalo ze obe idu rovnako, dokonca mi pripadalo ze 525i o cosi ostrejsie, mozno to bolo len kvoli sytejsiemu zvuku...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 840
- Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
- Bydliště: nemám :o(
- Klubové ID: 2567
Bude v tom velkej rozdíl - pojede to znatelně líp a bude to chlastat míň. Rozdíl oproti 2,5l M50 je velkej natož oproti 2,0l M50.Kail píše:Sorry za OT,ale má to vůbec cenu?Nemyslím že výsledný efekt stojí za to sraní,páchání a řešení problémů...Radši sehnat obyč M50 2.5 vanos přímo z e34,tam stačí vše přehodit a je to bez problémů.A alespoň papírovej výkon je prakticky stejnej a myslím že ani v reálu to nebude téměř poznat...Toť můj názor.
Je to jedna z nejlepších překopávek co se týče rizika odhalitelnosti vůbec.
Změní se na bloku samozřejmě typ motoru - vyrazí se na něj to co je v TP. Když se navíc dá sání z M50, což je ku prospěchu věci, tak nikdo nemá šanci nějakou změnu poznat. Akorát to bude záhadně výkonej dvoulitr.

Určitě to cenu má.
Jinak, dávat chip a laděný svody k 2,0l M50 je jen házení perel sviním. To je úplnej nesmysl.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 840
- Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
- Bydliště: nemám :o(
- Klubové ID: 2567
Na zevnějšek se vyser - udělej 100% podvozekJurnec píše:Tak koupě motoru nevyšla,tak aspoň dělám něco málo na zevnějšku.Pak se uvidí co se naskytne.

Všechny silentbloky na zadní nápravě nový, všechno na předku, nový stabilizátory, píčoviny okoli nich - psí kosti, gumy,... nový tlumiče, pružiny, brzdy,...
Pak budeš mít auto, ze kterýho budeš mít radost, uvidíš, jak propastnej rozdíl v tom může být. Na vzhled bych se vysral. Nebo vidíš snad svoje auto, když ho řídíš ?