Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Tak a asi je po spojce E34
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 179
- Registrován: pon 11.08.2008 00:00
- Bydliště: Vrchlabsko
- Klubové ID: 1657
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem se dnes vracel z výletu domu. Kousel před barákem jsem chtěl předjet Nákladák. Tak jsem podřadil na 3, přidal plyn a otáčky vylítly do 4 tis. ale auto vůbec nezrychlilo. Pak jsem chtěl zajet do garáže mírnej výjezd a sotva jsem se tam dostal.
Asi je v háji lamela nedo přítlačák. Je náročná výměna spojky u TDS manuálu?? Dík za odpovědi
Asi je v háji lamela nedo přítlačák. Je náročná výměna spojky u TDS manuálu?? Dík za odpovědi
Ahoj, jsem tu na foru novy tak ani nevim jak si zalozit zvlast diskusi, pise mi to ze nemam opravneni ci co.... mno snad nekdo moje narky najde i tu
)
Predevcirem jsem koupil e34 525tds touring rv1992, auto se zdalo bejt v pohode tak jsem ho koupil a jedine co mi prislo divne tak ze po vyskovske dalnici po ceste zpet do Brna se mu moc nechtelo pres 140km/h ale nechal jsem to byt, koupil jsem ho jako druhe auto, pracanta do rodiny tak jsem si rikal hlavne ze mam pohodlnej cestak a nevenoval jsem tomu dal pozornost. Vcera jsem potreboval udelat cestu Brno - > Praha a zpet tak jsem napakoval veci a vyrazil, cela cesta balada zjistil jsem v jakejch otackach to dobre jezdi az na obcasne trochu hlasitejsi piskani turba vse vpoho uz i ta rychlost kdyz jsem chtel se ke 160priblizila svizne ale pak dal uz opravdu pomalu jedine co mi prislo divne ze chvilema mi ta aktualni spotreba litala neprimerene vysoko na to ze lidi rikaj ze s tim umi jezdit za 7,5... bylo mi jasny ze pro me to znamena 9 - 10 s mou nohou ale na dalnici jsem mel az prilis casto spotrebu kolem 11 - 13 (aktualni) coz pri lehkem stoupani a 130km/h mi prislo nejak moc ale porad jsem tomu nevenoval pozornost. Dorazil jsem do Prahy chvili se zdrzel u kamarada nasedl do auta a prvni co me prekvapilo ze mnohem dyl nez normalne startovalo ale rikal jsem si stare auto zahrate starty muzou bejt horsi, pak jsem se potreboval velmi rychle pripojit do dvouproudovky s plnym provozem a prumernou rychlosti aut kolem 70km/h tak jsem na to dupl a ouha, jednicka sla do otacek tak nejak vic, dvojka jeste vic a trojka uz klouzala uplne..... rikam si je to v prdeli ale jel jsem odstavnym a pri lehkem simrani se spojka obcas chytala.... po chvili hrani si se spojkovym pedalem jsem to nejak rozjel a i kdyz vetsinou nejvic na dvojce a trojce klouzala nejak jsem se dostal asi o dalsich 15km dal po Praze a auto odstavil.... obvolavani par znamejch kvuli spojce a radam nikdo nic moc nevedel, nekteri odhadovali ze by to mohl bejt nejakej spojkovej valecek bo co nekteri ze spojka jenze spojka nesmrdela coz mi prislo ze pri takovem prokluzu by mela a zaroven v pedalu je porad tlak takze asi ani ten valecek nemuze bejt vylozene ruplej.... no zavolal jsem to bejvalemu majiteli a ten se zachoval velice solidne a po par telefonatech a zjistovani jsme se domluvili ze dnes odpoledne za nim prijedu rozhodime si prevodovku mrknem na to a protoze to odhaduje na lamelu nechame ji opravit - on rikal slepit v nejakem servisu nebo co, zeprej to pak drzi lip nez origo ze uz to na nejakem bawku delali..... Co je ale uplne nejzvlastnejsi tak ze nakonec jsem se odhodlal jeste v noci jet zpet do Brna kvuli malemu provozu. Auto uz bylo opet vychladle a po ceste zpet jsem zjistil ze at radim jak chci, pomalinku a mirne nebo na to dupu tak spojka najednou bere vsechny rychlosti v pohode a dokonce i ta spotreba se trosku srovnala. Napada vas nekoho neco? Mohla se ta lamela takhle poprve projevit s tim ze se to bude vracet porad casteji nebo si myslite ze je to problem uplne jinde? tak za dve hodky musim s autem odjizdet a pak uz nebude pomoci takze jestli si myslite ze je zbytecnost to rozdelavat protoze problem byl jinde tak dejte vedet, nerad bych se s prominutim sra* s celou prevodovkou jen tak z dlouhe chvile
)))

Predevcirem jsem koupil e34 525tds touring rv1992, auto se zdalo bejt v pohode tak jsem ho koupil a jedine co mi prislo divne tak ze po vyskovske dalnici po ceste zpet do Brna se mu moc nechtelo pres 140km/h ale nechal jsem to byt, koupil jsem ho jako druhe auto, pracanta do rodiny tak jsem si rikal hlavne ze mam pohodlnej cestak a nevenoval jsem tomu dal pozornost. Vcera jsem potreboval udelat cestu Brno - > Praha a zpet tak jsem napakoval veci a vyrazil, cela cesta balada zjistil jsem v jakejch otackach to dobre jezdi az na obcasne trochu hlasitejsi piskani turba vse vpoho uz i ta rychlost kdyz jsem chtel se ke 160priblizila svizne ale pak dal uz opravdu pomalu jedine co mi prislo divne ze chvilema mi ta aktualni spotreba litala neprimerene vysoko na to ze lidi rikaj ze s tim umi jezdit za 7,5... bylo mi jasny ze pro me to znamena 9 - 10 s mou nohou ale na dalnici jsem mel az prilis casto spotrebu kolem 11 - 13 (aktualni) coz pri lehkem stoupani a 130km/h mi prislo nejak moc ale porad jsem tomu nevenoval pozornost. Dorazil jsem do Prahy chvili se zdrzel u kamarada nasedl do auta a prvni co me prekvapilo ze mnohem dyl nez normalne startovalo ale rikal jsem si stare auto zahrate starty muzou bejt horsi, pak jsem se potreboval velmi rychle pripojit do dvouproudovky s plnym provozem a prumernou rychlosti aut kolem 70km/h tak jsem na to dupl a ouha, jednicka sla do otacek tak nejak vic, dvojka jeste vic a trojka uz klouzala uplne..... rikam si je to v prdeli ale jel jsem odstavnym a pri lehkem simrani se spojka obcas chytala.... po chvili hrani si se spojkovym pedalem jsem to nejak rozjel a i kdyz vetsinou nejvic na dvojce a trojce klouzala nejak jsem se dostal asi o dalsich 15km dal po Praze a auto odstavil.... obvolavani par znamejch kvuli spojce a radam nikdo nic moc nevedel, nekteri odhadovali ze by to mohl bejt nejakej spojkovej valecek bo co nekteri ze spojka jenze spojka nesmrdela coz mi prislo ze pri takovem prokluzu by mela a zaroven v pedalu je porad tlak takze asi ani ten valecek nemuze bejt vylozene ruplej.... no zavolal jsem to bejvalemu majiteli a ten se zachoval velice solidne a po par telefonatech a zjistovani jsme se domluvili ze dnes odpoledne za nim prijedu rozhodime si prevodovku mrknem na to a protoze to odhaduje na lamelu nechame ji opravit - on rikal slepit v nejakem servisu nebo co, zeprej to pak drzi lip nez origo ze uz to na nejakem bawku delali..... Co je ale uplne nejzvlastnejsi tak ze nakonec jsem se odhodlal jeste v noci jet zpet do Brna kvuli malemu provozu. Auto uz bylo opet vychladle a po ceste zpet jsem zjistil ze at radim jak chci, pomalinku a mirne nebo na to dupu tak spojka najednou bere vsechny rychlosti v pohode a dokonce i ta spotreba se trosku srovnala. Napada vas nekoho neco? Mohla se ta lamela takhle poprve projevit s tim ze se to bude vracet porad casteji nebo si myslite ze je to problem uplne jinde? tak za dve hodky musim s autem odjizdet a pak uz nebude pomoci takze jestli si myslite ze je zbytecnost to rozdelavat protoze problem byl jinde tak dejte vedet, nerad bych se s prominutim sra* s celou prevodovkou jen tak z dlouhe chvile

Jo a jeste by se hodilo vedet jestli budu potrebovat nejakej spesl vercajk? kamarad me varoval ze "slysel" ze BMW casto pouzivaj svoje vlastni srouby aby to neservisoval kazdej jouda v garazi u baraku.... muzu neco takoveho ocekavat? Co vsechno teda budu potrebovat asi? Ja byl zvyklej delat na starejch karach spojky jen s gola sadou a zvedakem...
)
