Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Tak a asi je po spojce E34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Brilantis
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: pon 11.08.2008 00:00
Bydliště: Vrchlabsko
Klubové ID: 1657
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Brilantis »

Tak jsem se dnes vracel z výletu domu. Kousel před barákem jsem chtěl předjet Nákladák. Tak jsem podřadil na 3, přidal plyn a otáčky vylítly do 4 tis. ale auto vůbec nezrychlilo. Pak jsem chtěl zajet do garáže mírnej výjezd a sotva jsem se tam dostal.

Asi je v háji lamela nedo přítlačák. Je náročná výměna spojky u TDS manuálu?? Dík za odpovědi
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#2 Příspěvek od Kail »

No je náročná asi tak stejně jako u každýho jinýho auta :) ,resp. pokud máš zdviž tak o něco lepší demontáž/montáž převodovky než u předokolky,pokud nemáš tak o dost horší demontáž/montáž :lol:
Brilantis
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: pon 11.08.2008 00:00
Bydliště: Vrchlabsko
Klubové ID: 1657
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Brilantis »

Normální 2sloup mám. zvedne 2 metry vysoko. Když budu dělat tu spojku potřebuju vyměnit i naftový čerpadlo a olej. vanu.

Nebylo by v tomhle případě lepší motor i s převodovkou vyndat?
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#4 Příspěvek od Kail »

No tak to asi bylo,přímou zkušenost s tím nemám,ale myslím že vanu stejně bez vyndání,nebo alespoň přizvednutí motoru nesundáš...
Jesse
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 26.02.2009 01:00

#5 Příspěvek od Jesse »

Ahoj, jsem tu na foru novy tak ani nevim jak si zalozit zvlast diskusi, pise mi to ze nemam opravneni ci co.... mno snad nekdo moje narky najde i tu :o)

Predevcirem jsem koupil e34 525tds touring rv1992, auto se zdalo bejt v pohode tak jsem ho koupil a jedine co mi prislo divne tak ze po vyskovske dalnici po ceste zpet do Brna se mu moc nechtelo pres 140km/h ale nechal jsem to byt, koupil jsem ho jako druhe auto, pracanta do rodiny tak jsem si rikal hlavne ze mam pohodlnej cestak a nevenoval jsem tomu dal pozornost. Vcera jsem potreboval udelat cestu Brno - > Praha a zpet tak jsem napakoval veci a vyrazil, cela cesta balada zjistil jsem v jakejch otackach to dobre jezdi az na obcasne trochu hlasitejsi piskani turba vse vpoho uz i ta rychlost kdyz jsem chtel se ke 160priblizila svizne ale pak dal uz opravdu pomalu jedine co mi prislo divne ze chvilema mi ta aktualni spotreba litala neprimerene vysoko na to ze lidi rikaj ze s tim umi jezdit za 7,5... bylo mi jasny ze pro me to znamena 9 - 10 s mou nohou ale na dalnici jsem mel az prilis casto spotrebu kolem 11 - 13 (aktualni) coz pri lehkem stoupani a 130km/h mi prislo nejak moc ale porad jsem tomu nevenoval pozornost. Dorazil jsem do Prahy chvili se zdrzel u kamarada nasedl do auta a prvni co me prekvapilo ze mnohem dyl nez normalne startovalo ale rikal jsem si stare auto zahrate starty muzou bejt horsi, pak jsem se potreboval velmi rychle pripojit do dvouproudovky s plnym provozem a prumernou rychlosti aut kolem 70km/h tak jsem na to dupl a ouha, jednicka sla do otacek tak nejak vic, dvojka jeste vic a trojka uz klouzala uplne..... rikam si je to v prdeli ale jel jsem odstavnym a pri lehkem simrani se spojka obcas chytala.... po chvili hrani si se spojkovym pedalem jsem to nejak rozjel a i kdyz vetsinou nejvic na dvojce a trojce klouzala nejak jsem se dostal asi o dalsich 15km dal po Praze a auto odstavil.... obvolavani par znamejch kvuli spojce a radam nikdo nic moc nevedel, nekteri odhadovali ze by to mohl bejt nejakej spojkovej valecek bo co nekteri ze spojka jenze spojka nesmrdela coz mi prislo ze pri takovem prokluzu by mela a zaroven v pedalu je porad tlak takze asi ani ten valecek nemuze bejt vylozene ruplej.... no zavolal jsem to bejvalemu majiteli a ten se zachoval velice solidne a po par telefonatech a zjistovani jsme se domluvili ze dnes odpoledne za nim prijedu rozhodime si prevodovku mrknem na to a protoze to odhaduje na lamelu nechame ji opravit - on rikal slepit v nejakem servisu nebo co, zeprej to pak drzi lip nez origo ze uz to na nejakem bawku delali..... Co je ale uplne nejzvlastnejsi tak ze nakonec jsem se odhodlal jeste v noci jet zpet do Brna kvuli malemu provozu. Auto uz bylo opet vychladle a po ceste zpet jsem zjistil ze at radim jak chci, pomalinku a mirne nebo na to dupu tak spojka najednou bere vsechny rychlosti v pohode a dokonce i ta spotreba se trosku srovnala. Napada vas nekoho neco? Mohla se ta lamela takhle poprve projevit s tim ze se to bude vracet porad casteji nebo si myslite ze je to problem uplne jinde? tak za dve hodky musim s autem odjizdet a pak uz nebude pomoci takze jestli si myslite ze je zbytecnost to rozdelavat protoze problem byl jinde tak dejte vedet, nerad bych se s prominutim sra* s celou prevodovkou jen tak z dlouhe chvile :o)))
Jesse
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 26.02.2009 01:00

#6 Příspěvek od Jesse »

Jo a jeste by se hodilo vedet jestli budu potrebovat nejakej spesl vercajk? kamarad me varoval ze "slysel" ze BMW casto pouzivaj svoje vlastni srouby aby to neservisoval kazdej jouda v garazi u baraku.... muzu neco takoveho ocekavat? Co vsechno teda budu potrebovat asi? Ja byl zvyklej delat na starejch karach spojky jen s gola sadou a zvedakem... :o)
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#7 Příspěvek od Kail »

Jsou tam spešl šrouby - takový "obrácený" torxy,ale jde na to i normal ořech,je tam nebezpečí že se snáž strhne,ale jde to taky...
ady123
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: pon 09.04.2007 00:00
Bydliště: Kroměříž
Klubové ID: 874

#8 Příspěvek od ady123 »

A pak už auto nenastartovalo, tak se hodilo na odtahovku a jelo se zpět k původnímu majiteli...takže spojka je na mně.
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Marten »

Jesse píše: Predevcirem jsem koupil e34 525tds touring rv1992, auto se zdalo bejt v pohode tak jsem ho koupil a jedine co mi prislo divne tak ze po vyskovske dalnici po ceste zpet do Brna se mu moc nechtelo pres 140km/h
To bylo asi tím žes měl vypadenou hadičku podtlaku od spínače tlaku turba!! :roll: :roll:
Odpovědět