čauky Baworáci,prosím Vás jak funguje ukazatel teploty u E34 525tds,zahřeje se motor a ručička stojí jak přibitá na 80C a nejde ani nahoru ani dolu,dálnice,město pořád stejný!To není jako u jiných aut,že je tam pokles teploty nebo naopak?Nebo mám v háji čidlo nebo ukazovatel teploty!Přece tam musí být nějaký pohyb,nebo to najednou potom skočí do červeného?Nemám funkční viskospojku a nekdo říká že na zimu to nemusím řešit,mám však obavu že to mohu přehřát!Díky moc za radu 1R.
řek bych že to je tak dělaný že to ukazuje střed plácnu od 70-90°C, aby se lidi holt neplašili do půlky to roste stejně s teplotou, v půlce se to zastaví a stojí furt než teplota nedosáhne třeba tich 90 a pak to zas roste s teplotou...
Aha,tak to je teda nic moc ukazovatel ,navíc když je to tak choulostivé na teploty.Montnu si tam vlastní měřák s číselníkem.pokud je to tak, tak se to chová divně,nic nic nic a potom skok?tak dík za radu,jste tu fajn lidi!
1Roumen píše:Aha,tak to je teda nic moc ukazovatel ,navíc když je to tak choulostivé na teploty.Montnu si tam vlastní měřák s číselníkem.pokud je to tak, tak se to chová divně,nic nic nic a potom skok?tak dík za radu,jste tu fajn lidi!
myslim že to tu psal někdo kdo má na BC funkci s přesnou teplotou motoru, ono i když to vemeš podle topení, když tomu dáš někde pořádně kouř při malých rychlostech tak začne foukat teplejší vzduch, když jedeš normálně tak tak horkej neni
jo jinak do červeného to neskočí rovnou, pokud teplota motoru dosáhne řekněme tich devadesát, začne se ta ručička pohybovat spolu s rostoucí teplotou dál k červenýmu
čidlo KO?takže do pulky jede ok plynule a pak konec?Vše je možné.A kde ho najdu to čidlo?určitě se bude dát nějak proměřit,jelikož nove stojí zase 560kč,na to že to auto budu mít zítra týden tak už jsem v něm 3litry nechal.Snad to vše bude mít smysl!
to maj všechny bawory... bud rad... vypada to skvele, ohreje se a drzi si svoji provozni teplotu... jeste nikdy jsem nevidle rucicku za pulkou... remen toci vrtuli porad a nektery modely maj navic jeste vlastni chladici vrtuli... proste to ze rucicka stoji jak péro 18ti letýho kluka je v pořádku
Já mám motor permanentně studený
Ručka vyjede cca do čtvrtiny budíku pak spadne zas zpátky do modrýho ... Při testu budíků ( či co to dělá ) proletí ručka plynule do plných a zpět ---> Budík: OK , čidlo: KO
Čidlo je na hlavě pod sacím potrubím jako druhé v pořadí, je myslím hnědé a má jeden vývod. Stojí cca 200 Kč. První čidlo je spínací na klima, druhé je na budík a třetí snímá teplotu pro řídící jednotku motoru a je zelené.
Jinak, když máš OK termostat, tak ručička sedí uprostřed budíku a ani se nehne.
Tak to neřeš, funguje to jak to má. Nicméně Ti doporučuji zkontrolovat, popřípadě vyměnit viskospojku větráku a jestli máš na chladiči žaluzie (některá provedení to měla), tak jestli se otevírají.
jo visko je v prdeli!Ta musí přijít nová!Ty žaluzije jsou kde ? z motoru pořadí 1chladič vody,2chladič klima,a pak maj být nějaký žaluzky,jo?pokud tam jsou tak maj být vidět ze předu za maskou jak jsou oválky(maska) ano????
Čau, já mám E34 520 prehistorik m20. Ručička se drží těsně za první čárkou po modrém poli, středu dosáhne jenom při hopsačkách po městě. Pak se hned vrati jakmile jedu zase plynule. Termostat je úplně novej origo bmw. Čím to je? díkec