Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Chcipe motor 520i
zdravím,
mám takovej problém... při jízdě mě občas chcípe motor....někdy to jen trošku škubne když třeba zrychluju tak na vteřinku spadnou otáčky na nulu a hned se to zase chytí a jede to dál, a někdy to chcipne, po chvilce se rozsvítí kontrolka ASC a musim zastavit a chvíli čekat než to jde zase nastartovat,prostě to nechytne, a i když vyndám klíče a znova nastartuju tak mi už svítí kontrolka ASC furt, když pak stojim někde dýl tak už po nastartování zas ASC nesvítí,
ale hlavně vubec nevim proč by to mohlo chcípat...je to dost na pí.... nedá se s tím pořádně jezdit protože nevim kdy mě to zas chcípne...
na diagnmostice jsem byl a jedinou chybu mě to hlásilo chybu Lambdy, tak tu musím ještě vyměnit, ale nemyslim si že by to mohlo být tou
jedná se o E39 520i
nevíte nějaky rady na co se nejdřív zaměřit?
mám takovej problém... při jízdě mě občas chcípe motor....někdy to jen trošku škubne když třeba zrychluju tak na vteřinku spadnou otáčky na nulu a hned se to zase chytí a jede to dál, a někdy to chcipne, po chvilce se rozsvítí kontrolka ASC a musim zastavit a chvíli čekat než to jde zase nastartovat,prostě to nechytne, a i když vyndám klíče a znova nastartuju tak mi už svítí kontrolka ASC furt, když pak stojim někde dýl tak už po nastartování zas ASC nesvítí,
ale hlavně vubec nevim proč by to mohlo chcípat...je to dost na pí.... nedá se s tím pořádně jezdit protože nevim kdy mě to zas chcípne...
na diagnmostice jsem byl a jedinou chybu mě to hlásilo chybu Lambdy, tak tu musím ještě vyměnit, ale nemyslim si že by to mohlo být tou
jedná se o E39 520i
nevíte nějaky rady na co se nejdřív zaměřit?
taky myslím čidlo kliky. Projevuje se to tak, že občas venechá nějakej válec a cuká to. Pokud je už hodně v prdeli, tak to chcípá kdy chce.
Stojí asi 1800, a výměna je teda porod. čidlo sice drží na jednom šroubku a je přístupný, ale konektor je pod sáním přesně uprostřed. Ale stačí si zlomit ruku a je to v pohodě
ale že by to mělo co do činění s ASC to asi ne.
Stojí asi 1800, a výměna je teda porod. čidlo sice drží na jednom šroubku a je přístupný, ale konektor je pod sáním přesně uprostřed. Ale stačí si zlomit ruku a je to v pohodě

ale že by to mělo co do činění s ASC to asi ne.
musí se po výměně toho čidla někde něco nastavit nebo, stačí vyměnit kus za kus a funguje to?
včera jsem měl půjčené čidlo ne origo ale od Febi , abych vyzkoušel jestli je to tím a pak si ho kdyžtak rovnou koupil a po výměně mě vůbec nešlo nastartovat...ale zas když jsem tam vrátil původní tak to chytlo hned, tak se mi to moc nezdá že by se muselo po výměně někde něco přepnout
je možný že by to čidlo i když je nový, ale není origo nefungovalo a musí se použít pouze origo od Siemense?
včera jsem měl půjčené čidlo ne origo ale od Febi , abych vyzkoušel jestli je to tím a pak si ho kdyžtak rovnou koupil a po výměně mě vůbec nešlo nastartovat...ale zas když jsem tam vrátil původní tak to chytlo hned, tak se mi to moc nezdá že by se muselo po výměně někde něco přepnout
je možný že by to čidlo i když je nový, ale není origo nefungovalo a musí se použít pouze origo od Siemense?
Pekys píše:já určitě nikde nic nemazal ani nenastavoval, prostě jen vyměnil a jel. Kupoval jsem origo, protože už jsem i tady někde četl, že neoriginální čidla dost často zloběj.
Minimálně si nechej vymazat adaptace motoru. Mělo by se udělat po každé výměně části systému (čidla)...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Zdravím všechny klubáky a prosím o radu.
Mě zase chcípá když nastartuju. Prostě nastartuju a chcípne. Znovu nastartuju a zas chcípne a když nechcípne tak se zhoupe volnoběh někdy i k 300 otáčkám. A taky to někdy chcípne když normálně drží volnoběh a přidám plyn tak otáčky nevzrostou, ale spadnou k nule a chcípne. Tohle dělá ale jen když je to teplý a svítí ABS a ASC (u toho abs a asc si nejsem 100% jistý jestli vždy svítí nebo ne. Může mít špatný čidlo ABS vliv na to chcípání? zdá se mi to dost divný), Po rozjezdu a při jízdě to už potom drží jak má, ale někdy mi přijde, že ten výkon není jaký má být a že jde nějak víc ztuha posilovač řízení, ale může to být jen můj špatný dojem.
Myslíte, že to může být taky tím čidlem na klice? Nebo může být pes zakopán i někde jinde?
Mám e39 525iT + LPG po FL
Mě zase chcípá když nastartuju. Prostě nastartuju a chcípne. Znovu nastartuju a zas chcípne a když nechcípne tak se zhoupe volnoběh někdy i k 300 otáčkám. A taky to někdy chcípne když normálně drží volnoběh a přidám plyn tak otáčky nevzrostou, ale spadnou k nule a chcípne. Tohle dělá ale jen když je to teplý a svítí ABS a ASC (u toho abs a asc si nejsem 100% jistý jestli vždy svítí nebo ne. Může mít špatný čidlo ABS vliv na to chcípání? zdá se mi to dost divný), Po rozjezdu a při jízdě to už potom drží jak má, ale někdy mi přijde, že ten výkon není jaký má být a že jde nějak víc ztuha posilovač řízení, ale může to být jen můj špatný dojem.
Myslíte, že to může být taky tím čidlem na klice? Nebo může být pes zakopán i někde jinde?
Mám e39 525iT + LPG po FL