Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Teplé stary e34 tds
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 484
- Registrován: úte 12.02.2008 01:00
- Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...
Je mi jasný že to je čerpadlo...ale chci se zeptat - když sem měl starou hlavu čerpadla, tak to chytalo v pohodě i za tepla hendka tak za 2 sekundy ....ale skákali otáčky pořád....
Teďka mám hlavu novou - je na ní najeto asi 5000km....a otáčky všechno ok v pohodě, ale starty teplý to nechce chytat, jen s plynem to chytá teplý! tak to je čím skara halva je zánovní....a předtím nebyl se startama problém...
Teďka mám hlavu novou - je na ní najeto asi 5000km....a otáčky všechno ok v pohodě, ale starty teplý to nechce chytat, jen s plynem to chytá teplý! tak to je čím skara halva je zánovní....a předtím nebyl se startama problém...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 484
- Registrován: úte 12.02.2008 01:00
- Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...
nj, ale jak pak mám chápat, že před výměnou hlavy se startama nebyl absolutně problém, až jsem nevěřil, že mám špatný čerpadlo když teplý starty naprosto v pořádku.... a pořád jsem hledal někde jinde!flexible píše:Spatny tep.starty nemaji nic spolecnyho hlavou (kostkou) cerpadla !!!!!!!!!!!!!!
teďka to chytne třeba až na podruhé a to navíc s plynem

Nicméně jedno je jasný, nikomu nedoporučuju kupovat jakékoliv starší čerpadlo nebo hlavu.....pokud možno našetřit na nové!
Mám s tím teďka svoje zkušensti a ikdyž tady na foru mi bylo nabízeno v TOP STAVU - tak nedá se věřit ničemu a nikomu asi...ani z fora tady! První čerpadlo co mi bylo posláno nepasovalo a druhé co mi poslal , bylo taky k ničemu - při nastartování stříkala nafta z něj a pak po pozdějším prohlídnutí se zjistilo že uvnitř je stejně něco ulomenýho...
takže když to sečtu 5000 čerpadlo + 3000 práce, která je teda zybtečná( 3 krát vyndaný čerpadlo atd. okolo) protože auto mi stejně nejede a je to stejný jak předtím kurva! takže mám 8000 v hajzlu a s autem se nic nestalo, jen tam mám svoje starý čerpadlo + tu halvu co mi nakonec sehnal mechanik za 2000...
takže v celkovým součtu 5+3+2 = 10.000kč a auto stejně nechytá za tepla, tak já nevím kurva jeslti todle stojí za to riskovat starý čerpadla!
Takže TOP STAV čerpadlo to je kauf kurva! Ale už s es tím nebudu srát, nervy mám jen jedny tak se nad tím mužu tak zasmát akorát! za 10 sem mohl mít něco jinýho na auto a že by se to hodilo!
Todle píšu jen pro varování, já byl taky varován tady na foru, ale nedalo mi to

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 310
- Registrován: úte 04.12.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1947
to je zajimavy, mne po vymene cerpadla zaclo vsechno startovat perfektne, predtim to skoro nejezdilo a startoval sem studeny auto 5 minut,
mam ale jednou za cas stejnej problem a je jedno jestli ohraty nebo studeny, respektive to, ze musim startovat s plynem. zacalo se to dit potom co se nam podarilo do neceho privrit a roztavit kabel co vede k jednomu z prostrednich vstriku.
co to je za kabel, ma to s tim neco spolecnyho? stalo se nam to, kdyz sme menili zhavicky.
mam ale jednou za cas stejnej problem a je jedno jestli ohraty nebo studeny, respektive to, ze musim startovat s plynem. zacalo se to dit potom co se nam podarilo do neceho privrit a roztavit kabel co vede k jednomu z prostrednich vstriku.
co to je za kabel, ma to s tim neco spolecnyho? stalo se nam to, kdyz sme menili zhavicky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 259
- Registrován: pát 04.01.2008 01:00
- Bydliště: VY
- Kontaktovat uživatele:
tak ten kabel je ridici vstrik a nejak to dava informace pro ridici jednotku. to vim tak vse k cemu to tam je. Auto bez toho jede ale podle me v nouzaku. Tak jak vidim tim ze jsem koupil nove cerpadlo za 17000kc jsem neprohloupil..tedy me zaclo taky tect ale prepadem coz jsem si opravil sam bo se mi to stalo v zahranici a tam bych vyrolil solidni palku a beztak by mi tam dali cerpadlo novy. No ale stare funguje naprosto v pohode tak jsem se z nakupem unahlil..jezdim porad ze starym cerpadlem a nove lezi v krabici a uz ho mam doma 2 mesice. No ted do vanoc uz to dam do kupy. Ono fakt asi plati ze nejsme tak bohati na to abychom kupovali levne veci. Vymenim cerpadlo a jelikoz co tak ctu tak nejvice potizi byva prave snim a budu mit pokoj. V motoru jsou jen 2 cidla a ty funguji tak snad to bude jezdit dale ku me spokojenosti..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 310
- Registrován: úte 04.12.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1947
dik za info, tak ten kabel rozriznu uplne a spojim cokoladou a snad to bude v cajku
)
jinak ja cerpadlo koupil jety asi za 5kkc, zavezl ho k cerpadlari kterej rek ze je na spodni hranici kdy by si ho jeste dal do auta, tak sem ho tam dal a jezdi to uplne v pohode, predtim to vubec nejelo a chcalo to vic nafty na alternator nez do motoru
a neni teda nijak moc serizeny to cerpadlo, muze se tim serizenim nejak znatelne zmenit vykon?

jinak ja cerpadlo koupil jety asi za 5kkc, zavezl ho k cerpadlari kterej rek ze je na spodni hranici kdy by si ho jeste dal do auta, tak sem ho tam dal a jezdi to uplne v pohode, predtim to vubec nejelo a chcalo to vic nafty na alternator nez do motoru

a neni teda nijak moc serizeny to cerpadlo, muze se tim serizenim nejak znatelne zmenit vykon?
Ty se s tím už sereš taky pěkně dlouho!! Ale máš výdrž - jsi borec:) Navíc mám i radost, že jsi auto nakonec neprodal:) Nicméně čerpadla co jsi nakoupil nevyhazuj!!! Buď je maníkům co jsi je od nich koupil vrať a obouchej o hlavu, nebo se určo hodí. Dá se z nich něco složit dohromady určo. A k tvému problému teď... studené ti to chytne dobře? Podle mě máš menší předvstřik... zkus si ho zkontrolovat... když je motor studenej, tak řídící jednotna automaticky přidá naftu - proto při studenym by se ten menší předvstřik nemusel projevovat a chytne to dobře... můj typ je prostě máš malej předvstik:) (jinak obecně když TDS nechytá zatepla - špatná vysokotlaká část čerpadla... ale to tvůj případ asi nebude, když se starou hlavou to chytalo dobře... další otázka je, jestli ti to někdo dělal, jestli s tou vysokotlakou potvorou něco neudělal... ale to snad ne:))Dresic píše:Je mi jasný že to je čerpadlo...ale chci se zeptat - když sem měl starou hlavu čerpadla, tak to chytalo v pohodě i za tepla hendka tak za 2 sekundy ....ale skákali otáčky pořád....
Teďka mám hlavu novou - je na ní najeto asi 5000km....a otáčky všechno ok v pohodě, ale starty teplý to nechce chytat, jen s plynem to chytá teplý! tak to je čím skara halva je zánovní....a předtím nebyl se startama problém...