Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Teplé stary e34 tds

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#1 Příspěvek od Dresic »

Je mi jasný že to je čerpadlo...ale chci se zeptat - když sem měl starou hlavu čerpadla, tak to chytalo v pohodě i za tepla hendka tak za 2 sekundy ....ale skákali otáčky pořád....
Teďka mám hlavu novou - je na ní najeto asi 5000km....a otáčky všechno ok v pohodě, ale starty teplý to nechce chytat, jen s plynem to chytá teplý! tak to je čím skara halva je zánovní....a předtím nebyl se startama problém...
fafejta

#2 Příspěvek od fafejta »

xxx
dzonnek
Registrovaný
Příspěvky: 259
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: VY
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od dzonnek »

kolik jsi za tu hlavu dal????
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#4 Příspěvek od Dresic »

Jo, ale když se to teda nastavý jak řikáš, tak to bude mít pak vyšší otáčky i na volnoběh už ne?

no nechal mi ji za 2000,- je to dobrá cena??
flexible
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: pon 13.08.2007 00:00

#5 Příspěvek od flexible »

Spatny tep.starty nemaji nic spolecnyho hlavou (kostkou) cerpadla !!!!!!!!!!!!!!
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#6 Příspěvek od Dresic »

flexible píše:Spatny tep.starty nemaji nic spolecnyho hlavou (kostkou) cerpadla !!!!!!!!!!!!!!
nj, ale jak pak mám chápat, že před výměnou hlavy se startama nebyl absolutně problém, až jsem nevěřil, že mám špatný čerpadlo když teplý starty naprosto v pořádku.... a pořád jsem hledal někde jinde!

teďka to chytne třeba až na podruhé a to navíc s plynem :(

Nicméně jedno je jasný, nikomu nedoporučuju kupovat jakékoliv starší čerpadlo nebo hlavu.....pokud možno našetřit na nové!
Mám s tím teďka svoje zkušensti a ikdyž tady na foru mi bylo nabízeno v TOP STAVU - tak nedá se věřit ničemu a nikomu asi...ani z fora tady! První čerpadlo co mi bylo posláno nepasovalo a druhé co mi poslal , bylo taky k ničemu - při nastartování stříkala nafta z něj a pak po pozdějším prohlídnutí se zjistilo že uvnitř je stejně něco ulomenýho...

takže když to sečtu 5000 čerpadlo + 3000 práce, která je teda zybtečná( 3 krát vyndaný čerpadlo atd. okolo) protože auto mi stejně nejede a je to stejný jak předtím kurva! takže mám 8000 v hajzlu a s autem se nic nestalo, jen tam mám svoje starý čerpadlo + tu halvu co mi nakonec sehnal mechanik za 2000...

takže v celkovým součtu 5+3+2 = 10.000kč a auto stejně nechytá za tepla, tak já nevím kurva jeslti todle stojí za to riskovat starý čerpadla!

Takže TOP STAV čerpadlo to je kauf kurva! Ale už s es tím nebudu srát, nervy mám jen jedny tak se nad tím mužu tak zasmát akorát! za 10 sem mohl mít něco jinýho na auto a že by se to hodilo!

Todle píšu jen pro varování, já byl taky varován tady na foru, ale nedalo mi to :) teďka už vím jak to chodí!! Holt chybama se člověk učí!
matej525
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1947

#7 Příspěvek od matej525 »

to je zajimavy, mne po vymene cerpadla zaclo vsechno startovat perfektne, predtim to skoro nejezdilo a startoval sem studeny auto 5 minut,

mam ale jednou za cas stejnej problem a je jedno jestli ohraty nebo studeny, respektive to, ze musim startovat s plynem. zacalo se to dit potom co se nam podarilo do neceho privrit a roztavit kabel co vede k jednomu z prostrednich vstriku.

co to je za kabel, ma to s tim neco spolecnyho? stalo se nam to, kdyz sme menili zhavicky.
dzonnek
Registrovaný
Příspěvky: 259
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: VY
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od dzonnek »

tak ten kabel je ridici vstrik a nejak to dava informace pro ridici jednotku. to vim tak vse k cemu to tam je. Auto bez toho jede ale podle me v nouzaku. Tak jak vidim tim ze jsem koupil nove cerpadlo za 17000kc jsem neprohloupil..tedy me zaclo taky tect ale prepadem coz jsem si opravil sam bo se mi to stalo v zahranici a tam bych vyrolil solidni palku a beztak by mi tam dali cerpadlo novy. No ale stare funguje naprosto v pohode tak jsem se z nakupem unahlil..jezdim porad ze starym cerpadlem a nove lezi v krabici a uz ho mam doma 2 mesice. No ted do vanoc uz to dam do kupy. Ono fakt asi plati ze nejsme tak bohati na to abychom kupovali levne veci. Vymenim cerpadlo a jelikoz co tak ctu tak nejvice potizi byva prave snim a budu mit pokoj. V motoru jsou jen 2 cidla a ty funguji tak snad to bude jezdit dale ku me spokojenosti..
matej525
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1947

#9 Příspěvek od matej525 »

dik za info, tak ten kabel rozriznu uplne a spojim cokoladou a snad to bude v cajku :))

jinak ja cerpadlo koupil jety asi za 5kkc, zavezl ho k cerpadlari kterej rek ze je na spodni hranici kdy by si ho jeste dal do auta, tak sem ho tam dal a jezdi to uplne v pohode, predtim to vubec nejelo a chcalo to vic nafty na alternator nez do motoru :)

a neni teda nijak moc serizeny to cerpadlo, muze se tim serizenim nejak znatelne zmenit vykon?
lenoch
Registrovaný
Příspěvky: 490
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od lenoch »

Dresic píše:Je mi jasný že to je čerpadlo...ale chci se zeptat - když sem měl starou hlavu čerpadla, tak to chytalo v pohodě i za tepla hendka tak za 2 sekundy ....ale skákali otáčky pořád....
Teďka mám hlavu novou - je na ní najeto asi 5000km....a otáčky všechno ok v pohodě, ale starty teplý to nechce chytat, jen s plynem to chytá teplý! tak to je čím skara halva je zánovní....a předtím nebyl se startama problém...
Ty se s tím už sereš taky pěkně dlouho!! Ale máš výdrž - jsi borec:) Navíc mám i radost, že jsi auto nakonec neprodal:) Nicméně čerpadla co jsi nakoupil nevyhazuj!!! Buď je maníkům co jsi je od nich koupil vrať a obouchej o hlavu, nebo se určo hodí. Dá se z nich něco složit dohromady určo. A k tvému problému teď... studené ti to chytne dobře? Podle mě máš menší předvstřik... zkus si ho zkontrolovat... když je motor studenej, tak řídící jednotna automaticky přidá naftu - proto při studenym by se ten menší předvstřik nemusel projevovat a chytne to dobře... můj typ je prostě máš malej předvstik:) (jinak obecně když TDS nechytá zatepla - špatná vysokotlaká část čerpadla... ale to tvůj případ asi nebude, když se starou hlavou to chytalo dobře... další otázka je, jestli ti to někdo dělal, jestli s tou vysokotlakou potvorou něco neudělal... ale to snad ne:))
Odpovědět