Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

benzin do E39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
macher
Registrovaný
Příspěvky: 96
Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1834

#1 Příspěvek od macher »

zdravim,

resim co idealne lit do me nove E39 od m3maniaca :) -> OMV Carrera 100 nebo radeji Shell V-Power Racing? Motor mam M54 (2494cm^3), co jsem cetl tak dle manualu je stavan na 98 oktanu.

Cena +/- kc na litr neresim, s autem jezdim normalne, tzn zadne vytaceni, zadne preteky, spis me zajima co je lepsi pro motor z dlouhodobeho hlediska. Dle popisu OMV pridaveji do Carrera 100 jeste aditiva, Shell do V-Power Racing nic (jestli jsem se dobre dival), tzn z toho mi vychazi, ze lepsi bude to od OMV?

Co lejete do auta vy? Mate s tema dvema benzinama zkusenosti? Co je lepsi?

Dekuji za kazdy nazor
Vena
Registrovaný
Příspěvky: 557
Registrován: čtv 05.06.2003 00:00
Bydliště: Písek
Klubové ID: 1809
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Vena »

Shell do V-Poweru take pridava aditiva, ale u nas na tom Shell neni zdaleka tak dobre jako treba v Nemecku. Je to spis nafouknuta reklamni bublina a placebo. Jistota je Benzina a pokud chces neco lepsiho tak muj osobni nazor je, ze radsi OMV nez Shell.
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk
Klubové ID: 775

#3 Příspěvek od jurasis »

Poslední dva měsíce jsem zkoušel carreru 100. Výkon, spotřeba. Předtím jsem dlouhodobě jezdil jen na Globus pumpy. Nafta 3 roky spokojenost, benál 10 měsíců spokojenost. Po dvou měsících na Carreru absolutně žádná změna lepší-horší. Spotřeba +- 0,1l a výkon podobnej. Samo nemám možnost mluvit s motorem, co se mu líbí... 8)
Závěr, budu v klidu tankovat BA95 na Globusu. Kvalita za rozumnou cenu cca 2-2,5 Kč/litr oproti marketingové masáži...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#4 Příspěvek od Maxiczech »

Moje zkušenost se 100 oktanem od Shellu..

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ell+vpower

Začal mi díky aditivům brát olej. Pak jsem bral normal 95 a vše je ok.
Teď jsem natankoval u Benziny plnou, tak uvidim.

Jinak ke 100 oktanům. Žádný rozdíl jsem nespozoroval. V BMW mi řekli, že si to stejně namíchá tak, jak on sám chce, optimum pro motor. Že by mi museli přelejt řídící jednotku na 100 okt, ale pak bych tam neměl lejt zase nic jiného.

K 98 oktanu asi toto. Tohle palivo prodává snad pouze JETka a není to žádná hitparáda. Běžně se to netankuje, takže to palivo je o mnoho déle v nádržích, než třeba 95, které se stále točí.

Beru 95 u Shellu (teď jsem zkusil Benzina - uvidim) a pohoda. 8)
macher
Registrovaný
Příspěvky: 96
Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1834

#5 Příspěvek od macher »

tak jsem si delal pruzkum na brnenskych benzinkach... :)

ze 100okt jednoznacne OMV (levnejsi nez shell o 1.5kc) a melo by to byt naprosto stejne jako power racing... co jsem precetl snad tunu diskuzi, tak OMV by mel byt i kvalitnejsi (v CR)

z 98okt neresit, co se prodava, tak pry je to stojici sra*ka

z 95 - tankovat cokoliv z omv, shell, benzina, klidne podle ceny, nejake pluska neresit, bo za stejne penize je 100okt od omv

ted jeste jedna otazka - ma smysl delat napriklad 10x plna 95okt a pak po 11-te 100okt od omv? pomuze to motoru (procisteni) nebo kdyz se budou lit dve paliva, tak jenom bordel to bude delat, tzn lepsi tankovat jenom jedno?
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#6 Příspěvek od Maxiczech »

Evidentně sis nepročetl můj odkaz výše. Ptáš se na to, co jsem tam jasně napsal.. :?
macher
Registrovaný
Příspěvky: 96
Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1834

#7 Příspěvek od macher »

Maxiczech píše:Evidentně sis nepročetl můj odkaz výše. Ptáš se na to, co jsem tam jasně napsal.. :?
precetl, ale nejak mi to nedoslo... az na druhy pokus se povedlo, tak snad tak marnej nebudu:)

dik, za upozorneni
Odpovědět