Mám takový problém.Nechal jsem vyměnit motor u svého auta.Dával se tam motor z auta s manuálem,auto normálně dojelo do servisu.Teď se dal motor do auta s automatem,přehodil se motorový svazek,ale motor nenaskočí.Všechno je zapojené,nafta jde do čerpadla,ale z čerpadla ani kapka
Neví někdo čím to?
Tak je to vyřešeno,teda alespoň částečně.Přehodil jsem vršek čerpadla a motor chytnul.Jenomže teď to vůbec nejede.Na volnoběh to jde do otáček normálně,ale během jízdy se tomu vůbec nechce.Musím mít plyn furt na podlaze a proti kopci to stejně nejede.Navíc přestal fungovat tempomat.
Původně tam byl motor r.v.1996 a teď tam je r.v.1992.Ten vršek čerpadla byl trochu jiný,měl vývod na přepad jakoby z boční strany,ta původní co patřila k tomu motoru má vývod ze zhora.
Já jsem dal na motor 92 ten Stelwerk Z 96 a ř.j. 96 a právě to nejde za plynem.Takže musím dát ř.J. z 92? Nebude jiná když to byl manuál a teď je to automat?
Zítra se na to má podívat maník co seřizuje čerpadla,tak uvidím.Pokud to nepomže prubnu ještě tu ř.j.
To původní čerpadlo z .v.96 se mě tam dávat nechce,protože by muselo na přetěsnění,to moje z r.v.92 šlapal dobře.Tak uvidím.
Jo a když budu měnit tu ř.j. nebude se to muset nějak načíst na diagnostice?
Motorový svazek jsem nechal přehodit,ono by to ani na ten manuálovej nešlo.Teď mám motor,turbo,prostřední část a rozdělovací část čerpadla r.v.92.A elektrika,ř.j.,vršek čeradla a celé auto r.v.96.