Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 výkon
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Masy chteji nizky objem, protoze maji pocit, ze povinne ruceni je hlavni provozni nakladTashiro píše:Se s tím ofounutím motoru v poslední době roztrhl pytel .... dyk to nejni normální to takhle tlakovat. Za chvíli bude 0,6 TDiCi Qaturbo 4AWD 12V aero se 150 Kw![]()
![]()

I to BMW uz vymeklo a rozhodlo se, ze vstoupi na tezce mainstreamovy trh (vetsi obrat, tedy vetsi zisky) a tedy jde dolu nejen cena, ale i kvalita. Tipuju, ze za par let to bude stejne jako v oblasti PC, kdy se behem cca 5 let temer smetl rozdil mezi kvalitni znackou a srackama. U aut to jen bude trvat dele, protoze narozdil od PC nejsou nove produkty kazdy mesic.
A komu muzeme podekovat? Skodovkarum a podobne mase, ktera tvori vetsinovy trh a podle ni vznikaji trendy.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
Plne suhlasim s tvojim nazorom. Je smutne ze trebars VW/SKODA do celkom velkeho auta ako je novy SUPERB zaradila aj benzinovy motor s objemom 1.4Demostenes píše:Masy chteji nizky objem, protoze maji pocit, ze povinne ruceni je hlavni provozni nakladTashiro píše:Se s tím ofounutím motoru v poslední době roztrhl pytel .... dyk to nejni normální to takhle tlakovat. Za chvíli bude 0,6 TDiCi Qaturbo 4AWD 12V aero se 150 Kw![]()
![]()
Je fakt, ze motor s turbem je o par procent ucinejsi a muze byt mensi, nez neco velkoobjemoveho, takze i lehci. Ale zase je to na ukor spolehlivosti a jizdnich vlastnosti. Ale to zrejme dneska nikoho nezajima, takze se automobilky prizpusobuji masam.
I to BMW uz vymeklo a rozhodlo se, ze vstoupi na tezce mainstreamovy trh (vetsi obrat, tedy vetsi zisky) a tedy jde dolu nejen cena, ale i kvalita. Tipuju, ze za par let to bude stejne jako v oblasti PC, kdy se behem cca 5 let temer smetl rozdil mezi kvalitni znackou a srackama. U aut to jen bude trvat dele, protoze narozdil od PC nejsou nove produkty kazdy mesic.
A komu muzeme podekovat? Skodovkarum a podobne mase, ktera tvori vetsinovy trh a podle ni vznikaji trendy.


To hovori za vsetko.....
Asi sme pozadu... pokrok si žádá svéairbone píše:Plne suhlasim s tvojim nazorom. Je smutne ze trebars VW/SKODA do celkom velkeho auta ako je novy SUPERB zaradila aj benzinovy motor s objemom 1.4Demostenes píše:Masy chteji nizky objem, protoze maji pocit, ze povinne ruceni je hlavni provozni nakladTashiro píše:Se s tím ofounutím motoru v poslední době roztrhl pytel .... dyk to nejni normální to takhle tlakovat. Za chvíli bude 0,6 TDiCi Qaturbo 4AWD 12V aero se 150 Kw![]()
![]()
Je fakt, ze motor s turbem je o par procent ucinejsi a muze byt mensi, nez neco velkoobjemoveho, takze i lehci. Ale zase je to na ukor spolehlivosti a jizdnich vlastnosti. Ale to zrejme dneska nikoho nezajima, takze se automobilky prizpusobuji masam.
I to BMW uz vymeklo a rozhodlo se, ze vstoupi na tezce mainstreamovy trh (vetsi obrat, tedy vetsi zisky) a tedy jde dolu nejen cena, ale i kvalita. Tipuju, ze za par let to bude stejne jako v oblasti PC, kdy se behem cca 5 let temer smetl rozdil mezi kvalitni znackou a srackama. U aut to jen bude trvat dele, protoze narozdil od PC nejsou nove produkty kazdy mesic.
A komu muzeme podekovat? Skodovkarum a podobne mase, ktera tvori vetsinovy trh a podle ni vznikaji trendy.![]()
Najvacsi diesel aky auto dostane je 2.0TDI....
To hovori za vsetko.....

