Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 výkon

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
pitbulls
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: stř 24.09.2008 00:00

#1 Příspěvek od pitbulls »

Kluci chtěl bych na svém e39 528i zvýšit výkon, poradí někdo jak by to šlo?
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#2 Příspěvek od tds »

koupit si 540. nee vážně. to nemá cenu jakkoli to upravovat stojí to lavinu a výsledek minimální.
LUKAJDA
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: stř 30.01.2008 01:00
Bydliště: TŘEBÍČ

#3 Příspěvek od LUKAJDA »

jo jsem stejnyho názoru!!! mám taky 528 a v matu a není to uplně to ono, ale pokud je manuál tak je to hodně svižny autíčko!!! :D

ale taky mi vrtá hlavou, jaký by to bylo např s turbem a podobný věci!! ale to asi všechny kdo nemá turbo a není úplně spokojenej s výkonem 8)
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#4 Příspěvek od libovka »

To nechápu. :wink: BMW je klasika a ne nějaký auto na tuzení.Tak si kupte fakt tu 540 nebo M5.
Tashiro
Registrovaný
Příspěvky: 1313
Registrován: úte 24.04.2007 00:00
Bydliště: Tashiroland

#5 Příspěvek od Tashiro »

Se s tím ofounutím motoru v poslední době roztrhl pytel .... dyk to nejni normální to takhle tlakovat. Za chvíli bude 0,6 TDiCi Qaturbo 4AWD 12V aero se 150 Kw :roll: :roll: :roll:
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Demostenes »

Tashiro píše:Se s tím ofounutím motoru v poslední době roztrhl pytel .... dyk to nejni normální to takhle tlakovat. Za chvíli bude 0,6 TDiCi Qaturbo 4AWD 12V aero se 150 Kw :roll: :roll: :roll:
Masy chteji nizky objem, protoze maji pocit, ze povinne ruceni je hlavni provozni naklad :lol: Je fakt, ze motor s turbem je o par procent ucinejsi a muze byt mensi, nez neco velkoobjemoveho, takze i lehci. Ale zase je to na ukor spolehlivosti a jizdnich vlastnosti. Ale to zrejme dneska nikoho nezajima, takze se automobilky prizpusobuji masam.
I to BMW uz vymeklo a rozhodlo se, ze vstoupi na tezce mainstreamovy trh (vetsi obrat, tedy vetsi zisky) a tedy jde dolu nejen cena, ale i kvalita. Tipuju, ze za par let to bude stejne jako v oblasti PC, kdy se behem cca 5 let temer smetl rozdil mezi kvalitni znackou a srackama. U aut to jen bude trvat dele, protoze narozdil od PC nejsou nove produkty kazdy mesic.

A komu muzeme podekovat? Skodovkarum a podobne mase, ktera tvori vetsinovy trh a podle ni vznikaji trendy.
pitbulls
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: stř 24.09.2008 00:00

#7 Příspěvek od pitbulls »

No já chtěl 540i, ale manželka řekla, že máme malé dítě a nebudu si kupovat takhle velký obsah s velkým výkonem, abych se zabil :-)) Smůla, že :-) ,ale jinak díky za odpovědi.
Speedy20V
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 15.08.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1718

#8 Příspěvek od Speedy20V »

No přidáním kompresoru ti tahle německá firma - značkový upravce BMW udělá z tvého motoru asi 350PS a 420Nm a myslím že v klidu i víc... ale musíš mít love, ceny raději neuvádějí :)
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#9 Příspěvek od airbone »

Demostenes píše:
Tashiro píše:Se s tím ofounutím motoru v poslední době roztrhl pytel .... dyk to nejni normální to takhle tlakovat. Za chvíli bude 0,6 TDiCi Qaturbo 4AWD 12V aero se 150 Kw :roll: :roll: :roll:
Masy chteji nizky objem, protoze maji pocit, ze povinne ruceni je hlavni provozni naklad :lol: Je fakt, ze motor s turbem je o par procent ucinejsi a muze byt mensi, nez neco velkoobjemoveho, takze i lehci. Ale zase je to na ukor spolehlivosti a jizdnich vlastnosti. Ale to zrejme dneska nikoho nezajima, takze se automobilky prizpusobuji masam.
I to BMW uz vymeklo a rozhodlo se, ze vstoupi na tezce mainstreamovy trh (vetsi obrat, tedy vetsi zisky) a tedy jde dolu nejen cena, ale i kvalita. Tipuju, ze za par let to bude stejne jako v oblasti PC, kdy se behem cca 5 let temer smetl rozdil mezi kvalitni znackou a srackama. U aut to jen bude trvat dele, protoze narozdil od PC nejsou nove produkty kazdy mesic.

A komu muzeme podekovat? Skodovkarum a podobne mase, ktera tvori vetsinovy trh a podle ni vznikaji trendy.
Plne suhlasim s tvojim nazorom. Je smutne ze trebars VW/SKODA do celkom velkeho auta ako je novy SUPERB zaradila aj benzinovy motor s objemom 1.4 :lol: 8O Najvacsi diesel aky auto dostane je 2.0TDI....
To hovori za vsetko.....
Tashiro
Registrovaný
Příspěvky: 1313
Registrován: úte 24.04.2007 00:00
Bydliště: Tashiroland

#10 Příspěvek od Tashiro »

airbone píše:
Demostenes píše:
Tashiro píše:Se s tím ofounutím motoru v poslední době roztrhl pytel .... dyk to nejni normální to takhle tlakovat. Za chvíli bude 0,6 TDiCi Qaturbo 4AWD 12V aero se 150 Kw :roll: :roll: :roll:
Masy chteji nizky objem, protoze maji pocit, ze povinne ruceni je hlavni provozni naklad :lol: Je fakt, ze motor s turbem je o par procent ucinejsi a muze byt mensi, nez neco velkoobjemoveho, takze i lehci. Ale zase je to na ukor spolehlivosti a jizdnich vlastnosti. Ale to zrejme dneska nikoho nezajima, takze se automobilky prizpusobuji masam.
I to BMW uz vymeklo a rozhodlo se, ze vstoupi na tezce mainstreamovy trh (vetsi obrat, tedy vetsi zisky) a tedy jde dolu nejen cena, ale i kvalita. Tipuju, ze za par let to bude stejne jako v oblasti PC, kdy se behem cca 5 let temer smetl rozdil mezi kvalitni znackou a srackama. U aut to jen bude trvat dele, protoze narozdil od PC nejsou nove produkty kazdy mesic.

A komu muzeme podekovat? Skodovkarum a podobne mase, ktera tvori vetsinovy trh a podle ni vznikaji trendy.
Plne suhlasim s tvojim nazorom. Je smutne ze trebars VW/SKODA do celkom velkeho auta ako je novy SUPERB zaradila aj benzinovy motor s objemom 1.4 :lol: 8O Najvacsi diesel aky auto dostane je 2.0TDI....
To hovori za vsetko.....
Asi sme pozadu... pokrok si žádá své :lol: :lol:
Odpovědět