Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

525 TDS studeny nema axeleraci.

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
bambus
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: úte 16.09.2008 00:00

#1 Příspěvek od bambus »

Cau lidi . Mam problem s 525tds studeny jde dlouho do otacek. ale kdyz se ohreje tak je to v pohode. Poradi nekdo ?
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#2 Příspěvek od airbone »

za studena sa kazdy motor sprava inak ako za tepla. Za studena ti ani prilis ten motor tocit neodporucam.
bambus
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: úte 16.09.2008 00:00

#3 Příspěvek od bambus »

To je jasny ze to nechce za studena moc vytacet. Ale je to automat
a je problem se rozjet. kdybych to tlacil tak je to rychlejsi.
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#4 Příspěvek od airbone »

Tak to bude skor problem s automatom ako s motorom. Co hladina a stav oleja? Kedy bol meneny?
bambus
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: úte 16.09.2008 00:00

#5 Příspěvek od bambus »

No t uz me taky napadlo . Jenze olej v automatu je v poradku a
automat radi plynule bez problenu studeny i teply.
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Marten »

bambus píše:No t uz me taky napadlo . Jenze olej v automatu je v poradku a
automat radi plynule bez problenu studeny i teply.
Mám uplně ten samý problém na Opel Omega 2,5TD automat.. Jak se trochu zahřeje tak jede jak pila. Studený je to ale čajík. :?
Taky by mě to zajímalo, čím to je. :idea:
fafejta

#7 Příspěvek od fafejta »

xx
bambus
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: úte 16.09.2008 00:00

#8 Příspěvek od bambus »

No ja tam mam jeste stary sani . Jeste ne plast. no jeste me napadlo
cidlo teploty nafty v cerpadle . necham to napichnout a uvidim.
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Marten »

bambus píše:No ja tam mam jeste stary sani . Jeste ne plast. no jeste me napadlo
cidlo teploty nafty v cerpadle . necham to napichnout a uvidim.
Co máš vlastně přesně za auto a rok? Já mám rok výr. 99.
bambus
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: úte 16.09.2008 00:00

#10 Příspěvek od bambus »

Mam 525 tds rok 96.
fafejta

#11 Příspěvek od fafejta »

xx
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Marten »

fafejta píše:Jestli je to 96,tak ta má plast. sání origo normálně,zřejmě ho někdo už vyměnil,protože praskalo,to až tak není směrodatné.
To čidlo teploty nafty nemá zdaleka až tak zásadní vliv na korekci dávky v závislosti teplota/hustota tedy chladnější=hustější=menší dávka v případě ,když odejde.Jde tedy o jemnou korekci.Otázka je jak dlouho to v tom omezení jede,v případě že to trvá dlouho tak snad termostat či čidlo teploty pro DDE,že by nebyly zcela OK.V normálním stavu to tedy má trvat ujetí cca 5 km,aby se motor dostal na provozní teplotu. :wink:
To by odpovídalo ta vzdálenost, když je teplo tak možná i kratší.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#13 Příspěvek od Kail »

A jedná se o e34 nebo e39?Pokud je to e34 tak tam bych já řekl se nikdy origo plastové sání nedávalo...
bambus
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: úte 16.09.2008 00:00

#14 Příspěvek od bambus »

ja taky u E34 plastove jeste nevydel . ale termostat mam v pohode
a cidlo teploty pro DDE uz jsem taky skousel.
A mas pravdu trva to tak 5 km. Ale kdyz proste potrebuju za studena
vyjet treba rychlejc z vedlejsi tak je to problem.
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Marten »

bambus píše:ja taky u E34 plastove jeste nevydel . ale termostat mam v pohode
a cidlo teploty pro DDE uz jsem taky skousel.
A mas pravdu trva to tak 5 km. Ale kdyz proste potrebuju za studena
vyjet treba rychlejc z vedlejsi tak je to problem.
... tak tomu zašlápneš, to se vytočí ale výkon kde nic tu nic... :)
vilejs
Registrovaný
Příspěvky: 976
Registrován: pát 27.06.2008 00:00
Bydliště: kaufland

#16 Příspěvek od vilejs »

no mne to robi tiez.mam hlinikove sanie.to s tou ochranou je pravda.motor nejde,kym nema dostatocnu teplotu teplotu,ktoru vie len rj.
bambus
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: úte 16.09.2008 00:00

#17 Příspěvek od bambus »

no prave cim rychleji se oheje tim lip jede . Jenze zima na krku
tak to asi zešilim. :cry:
fafejta

#18 Příspěvek od fafejta »

xx
Odpovědět