bambus píše:No t uz me taky napadlo . Jenze olej v automatu je v poradku a
automat radi plynule bez problenu studeny i teply.
Mám uplně ten samý problém na Opel Omega 2,5TD automat.. Jak se trochu zahřeje tak jede jak pila. Studený je to ale čajík.
Taky by mě to zajímalo, čím to je.
fafejta píše:Jestli je to 96,tak ta má plast. sání origo normálně,zřejmě ho někdo už vyměnil,protože praskalo,to až tak není směrodatné.
To čidlo teploty nafty nemá zdaleka až tak zásadní vliv na korekci dávky v závislosti teplota/hustota tedy chladnější=hustější=menší dávka v případě ,když odejde.Jde tedy o jemnou korekci.Otázka je jak dlouho to v tom omezení jede,v případě že to trvá dlouho tak snad termostat či čidlo teploty pro DDE,že by nebyly zcela OK.V normálním stavu to tedy má trvat ujetí cca 5 km,aby se motor dostal na provozní teplotu.
To by odpovídalo ta vzdálenost, když je teplo tak možná i kratší.
ja taky u E34 plastove jeste nevydel . ale termostat mam v pohode
a cidlo teploty pro DDE uz jsem taky skousel.
A mas pravdu trva to tak 5 km. Ale kdyz proste potrebuju za studena
vyjet treba rychlejc z vedlejsi tak je to problem.
bambus píše:ja taky u E34 plastove jeste nevydel . ale termostat mam v pohode
a cidlo teploty pro DDE uz jsem taky skousel.
A mas pravdu trva to tak 5 km. Ale kdyz proste potrebuju za studena
vyjet treba rychlejc z vedlejsi tak je to problem.
... tak tomu zašlápneš, to se vytočí ale výkon kde nic tu nic...