Životnost měchů je kolem 10 let a najetých cca 200 tis km.
Velmi často dochází nejdříve k defektu LZ měchu, po čase PZ měchu.
Vlastní zkušenost - závada se projeví tím způsobem, že za jízdy po rovné dálnici začne zadek auta "skákat", jako po projetí zvlněné vozovky.
Po chvilce se rozsvítí buď autíčko s šipkami, vedle kontrolky ASC na přístrojovce, nebo check-control píše "Niveauregul. inaktiv".
Jak to vypadá když už se stalo a rozloučil se měch - pouze levá zad. strana si znázorníme zde:



Jízda bez nivoregulace je doslova utrpení, karoserie leží na dorazech, tlumiče nemají prostor pro tlumení.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Takhle to vypadá po výměně měchů, ta žlutá krabička je od olejového filtru. Všiměme si rozdílů mezi měchy označenými "OK" a "KO". Jsou dva různé, označeno modře "Re" a červeně "Li", pravá a levá strana.
Po výměně se musí přes diagnostiku nastavit výška (360mm od středu kola) a lze zvolit nastavení režimu "sport" nebo "comfort".
Zvolil jsem comfort, vozidlo je lehce pozvednuto.





