Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Zaměna motoru z E30 do E34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
BawoE344
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 20.03.2008 01:00

#1 Příspěvek od BawoE344 »

Odešel mě motor na bmw 520i 95kw tak potřebuji druhy motor mam nabídku na E30 320i taky ma 95kw tak mě zajíma jestli jsou stejne či nikoli.Popřípadě z jakych dalšich typu Bmw by mě pasoval motor.Moje E34 je rok89 a e30 je 85rok.Dík za radu.
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#2 Příspěvek od Helldiver »

Tam daj uz rovno aspon 125kw dvapolliter (M20B25), prace mas pri vymene motoru uplne rovnako (musis teda zohnat RJ na dvapolku este) a pojde to ako tak normalne (stovka pod 10 sekund), E34 s dvojlitrom a kor M20 je uplna zabita... Rozdiel je tam fakt velky. Z E30 budu ine minimalne drziaky motora, inac by to snad malo byt zhodne...
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Řídící jednotka je stejná, stačí vyměnit chip který je v EEPROM v patici.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#4 Příspěvek od Helldiver »

tak este jednoduchsie, zaroven to mozes rovno cipnuut :D .
BawoE344
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 20.03.2008 01:00

#5 Příspěvek od BawoE344 »

Určitě by to bylo lepší ale po mych zkušenostech s"odborníky" na stk to radši necham v M20.Navíc se prej musí menit pedaly převodovka...Ted lituji že jsem nekoupil větší obsah :( Proto potřebuji to info o zaměnosti těch motoru,protože na pohled vypadaj stejně jak v E30
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#6 Příspěvek od Helldiver »

Na stk poznaju podla mna prd, tie motory su zvonka az na trooosku ine sanie uplne zhodne, emisie su tiez hodne podobne a da sa to osefovat (vypnut vsetky spotrebice ako svetla atd. a emisie dvaapolky sa este vojdu do hodnot platnych pre dvojliter). Ale sak jako myslis.
elektrik
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 2294

#7 Příspěvek od elektrik »

já bych tam dal rovnou třiapůlku ať to stojí za to....... m30 vypadá taky starej takže poznají píču:D samozřejmě se musí přerazit typ motoru,ale to je jednoduchý když je motor venku. Sám tam mam třiapůlku a pomalu mě to nestačí výkonově.....nedovedu si představit ten starej dvoulitr........
To bych se asi jen plazil a smutně koukal jak mě bere oktávka TDi .....pane jo....toho bych se nechtěl nikdy dožít :mad:
miloshm
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Čejkovice
Klubové ID: 1992
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od miloshm »

Předělával jsem motor M50 z e36 do e34 a bylo toho odlišnýho docela dost. Vzpomínám si, že tam byl jinej kabelovej svazek, držáky motoru, sběrný potrubí, ... a ještě určitě něco, ale už se mě to nevybavuje. Možný to určitě je, přeju hodně štěstí :wink:
mike525
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: pon 07.02.2005 01:00
Bydliště: Horní Suchá
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od mike525 »

Ja predelaval M20 na M50TU a to byla teprve je*acka...
nicmene motory m20 by mely byt na par detailu shodne.. temi detaily myslim uchyty do kary, vana.. chce to porovnat kdyz ty 2 motory stoji vedle sebe
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#10 Příspěvek od Helldiver »

E36 ma vanu za napravnicou, zatialco E30 a E34 pred, takze urcite je mensia jebacka prehadzovat M20 z 3er do 5er (teda z E30 do E34), ako M50 (teda z E36 do E34).
miloshm
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Čejkovice
Klubové ID: 1992
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od miloshm »

Helldiver píše:E36 ma vanu za napravnicou, zatialco E30 a E34 pred, takze urcite je mensia jebacka prehadzovat M20 z 3er do 5er (teda z E30 do E34), ako M50 (teda z E36 do E34).
Jo jo, ještě vana se musela předělat.
BawoE344
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 20.03.2008 01:00

#12 Příspěvek od BawoE344 »

Moc děkuji za informace.Tak ja to risknu a koupim to.Při nejhorším vnitřnosti z te 320 narvu do mého bloku 520 ale doufam že to nebude nutné.Jinak aspon budou nejaké součastky které jsou stejné jako vstřiky,rozdelovač,hlava... 8) jo a když se dava ta 535 tak to pasuje na převodovku z M20?
Uživatelský avatar
shadou
Registrovaný
Příspěvky: 781
Registrován: ned 25.11.2007 01:00
Bydliště: Kolín 3
Klubové ID: 2109
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od shadou »

na 535 musíš dát jinou převodovku ,krouťák je vědší a za krátko ti převodovka pude do prčic o komfortu a plynulosti řazení ani nemluvě

ještě pokud chceš dát motor z 320 tak najdi mladší než 85 rok

při nákupu okoukni značení motoru (např. 20 6K A) M20 mají všechny staré motory
také ho máš na štítku na autě
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !

Obrázek
Odpovědět