Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E34 netroubí
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 402
- Registrován: stř 15.02.2006 01:00
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 26
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 402
- Registrován: stř 15.02.2006 01:00
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 26
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 201
- Registrován: pon 07.02.2005 01:00
- Bydliště: Horní Suchá
- Kontaktovat uživatele:
BMWPower píše:Zkus "féfaru" odpojit a připojit ji přímo k baterii-měla by zažít řvát. Jestli náhodou neodešla do věčných lovišť. Pak prolez elektriku apod...
A hlavne e34 ma klaksony 2 (resp 3 ale ten treti je na alarm), ze by odesly oba najednou mi prijde vice nez nepravdepodobne.. zapojene by mely byt kazdy zvlast, kdyz se pres velky BC da zmenit aby troubil jen jeden nebo oba.. sel bych po spinaci na volantu..
Origo alarm má svůj klakson, je schovaný někde v palubovce a troubí asi jako Škoda 105
. Teda aspoň já jsem to tak u všech E34 měl a mám i u této. Normální houkačka s alarmem nemá nic společného. Zkusil bych nejdřív vyměnit relátko. Když to tím není, tak proměřit, jestli se spíná kostra od volantu k relátku. A když bude Ok relátko a půjde k němu i kostra od volantu, tak už se to jedině ztrácí někde po cestě od relátka ke klaksonům (samozřejmě pokud máš na patici relátka také plus, které k němu jde přes pojistku, aby bylo co spínat
). A to byl můj případ teď na 633.


pojistka č.9 15A
a relátko je v knize označeno jako k2
Nachází se v pojistkovej skříňce v první řadě blíž k pojistkám a je to druhý z leva. Takže když stojíš u auta a koukáš do pojistek tak je to ta řada dál od tebe. Zjisti jestli cvaká když zatroubíš........ jestli ne zkus tam vrazit jiný a uvidíš.
Jo a prosimtě teď mě tak napadlo jestli si měl zapnutej klíček když si to zkoušel. Mě to troubí je při zapnutym zapalování když svítí kontrolky nebo za jízdy.
a relátko je v knize označeno jako k2
Nachází se v pojistkovej skříňce v první řadě blíž k pojistkám a je to druhý z leva. Takže když stojíš u auta a koukáš do pojistek tak je to ta řada dál od tebe. Zjisti jestli cvaká když zatroubíš........ jestli ne zkus tam vrazit jiný a uvidíš.
Jo a prosimtě teď mě tak napadlo jestli si měl zapnutej klíček když si to zkoušel. Mě to troubí je při zapnutym zapalování když svítí kontrolky nebo za jízdy.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 402
- Registrován: stř 15.02.2006 01:00
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 26
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
klaksony to ma dva ... ze by se dao nastavit aby troubil jeden? to slysim poprve
ja jsem se s klaksonama taky naprcal ... 90% problemu byl prechod mezi volantem a tyckou rizenim, bud ukroucene draty nebo poskozeny ten vodivy krouzek takze shod volant zapni zapalovani a bud spoj dva draty jestli to troubi nebo srubovakem propoj ten krouozek s kolikem a vyloucis/potvrdis chybu prave tady

ja jsem se s klaksonama taky naprcal ... 90% problemu byl prechod mezi volantem a tyckou rizenim, bud ukroucene draty nebo poskozeny ten vodivy krouzek takze shod volant zapni zapalovani a bud spoj dva draty jestli to troubi nebo srubovakem propoj ten krouozek s kolikem a vyloucis/potvrdis chybu prave tady
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 402
- Registrován: stř 15.02.2006 01:00
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 26
- Kontaktovat uživatele:
T613 píše:klaksony to ma dva ... ze by se dao nastavit aby troubil jeden? to slysim poprve
ja jsem se s klaksonama taky naprcal ... 90% problemu byl prechod mezi volantem a tyckou rizenim, bud ukroucene draty nebo poskozeny ten vodivy krouzek takze shod volant zapni zapalovani a bud spoj dva draty jestli to troubi nebo srubovakem propoj ten krouozek s kolikem a vyloucis/potvrdis chybu prave tady
to jsem dneska dělal a nic

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 201
- Registrován: pon 07.02.2005 01:00
- Bydliště: Horní Suchá
- Kontaktovat uživatele:
T613 píše:klaksony to ma dva ... ze by se dao nastavit aby troubil jeden? to slysim poprve
ja jsem se s klaksonama taky naprcal ... 90% problemu byl prechod mezi volantem a tyckou rizenim, bud ukroucene draty nebo poskozeny ten vodivy krouzek takze shod volant zapni zapalovani a bud spoj dva draty jestli to troubi nebo srubovakem propoj ten krouozek s kolikem a vyloucis/potvrdis chybu prave tady
Na velkem BC ve skrytych funkcich, je to pod 18kou - HUPEITION/HUPEDTION vybira se tlacitkem C/F

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 402
- Registrován: stř 15.02.2006 01:00
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 26
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 402
- Registrován: stř 15.02.2006 01:00
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 26
- Kontaktovat uživatele: