Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 netroubí

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
ilegaltuner
Registrovaný
Příspěvky: 402
Registrován: stř 15.02.2006 01:00
Bydliště: Český Těšín Věk:už 26
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od ilegaltuner »

na co mám kouknout? je tam nějaké relé, nebo tak? dráty a všechno vypada gut
díky moc
BMWPower
Registrovaný
Příspěvky: 2339
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Zbýšov u Brna
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od BMWPower »

Zkus "féfaru" odpojit a připojit ji přímo k baterii-měla by zažít řvát. Jestli náhodou neodešla do věčných lovišť. Pak prolez elektriku apod...
elektrik
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Plzeň

#3 Příspěvek od elektrik »

zejtra ti mrknu do chytré knihy která je to pojistka a který relátko. Mam ji v garáži a ted se mě tam nějak nechce:)
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#4 Příspěvek od dexter »

a co kontrolka bagu.nesvítí?jestli maš funkční klakson,tak se ti přelomil pásek ve volantu.
:roll:
ilegaltuner
Registrovaný
Příspěvky: 402
Registrován: stř 15.02.2006 01:00
Bydliště: Český Těšín Věk:už 26
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od ilegaltuner »

bag nemám, a žádná kontrolka nsvítí.pojstky jsou všechny ok,relatka nevím :(
mike525
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: pon 07.02.2005 01:00
Bydliště: Horní Suchá
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od mike525 »

BMWPower píše:Zkus "féfaru" odpojit a připojit ji přímo k baterii-měla by zažít řvát. Jestli náhodou neodešla do věčných lovišť. Pak prolez elektriku apod...


A hlavne e34 ma klaksony 2 (resp 3 ale ten treti je na alarm), ze by odesly oba najednou mi prijde vice nez nepravdepodobne.. zapojene by mely byt kazdy zvlast, kdyz se pres velky BC da zmenit aby troubil jen jeden nebo oba.. sel bych po spinaci na volantu..
kavanda
Registrovaný
Příspěvky: 901
Registrován: ned 25.02.2007 01:00
Bydliště: CZECH

#7 Příspěvek od kavanda »

mám origo alarm a mám jen jeden klakson.Kde udělali soudruzi chybu?
martan
Registrovaný
Příspěvky: 449
Registrován: stř 11.10.2006 00:00
Bydliště: skorobezdomovec

#8 Příspěvek od martan »

Origo alarm má svůj klakson, je schovaný někde v palubovce a troubí asi jako Škoda 105 :lol: . Teda aspoň já jsem to tak u všech E34 měl a mám i u této. Normální houkačka s alarmem nemá nic společného. Zkusil bych nejdřív vyměnit relátko. Když to tím není, tak proměřit, jestli se spíná kostra od volantu k relátku. A když bude Ok relátko a půjde k němu i kostra od volantu, tak už se to jedině ztrácí někde po cestě od relátka ke klaksonům (samozřejmě pokud máš na patici relátka také plus, které k němu jde přes pojistku, aby bylo co spínat :D ). A to byl můj případ teď na 633.
elektrik
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Plzeň

#9 Příspěvek od elektrik »

pojistka č.9 15A
a relátko je v knize označeno jako k2
Nachází se v pojistkovej skříňce v první řadě blíž k pojistkám a je to druhý z leva. Takže když stojíš u auta a koukáš do pojistek tak je to ta řada dál od tebe. Zjisti jestli cvaká když zatroubíš........ jestli ne zkus tam vrazit jiný a uvidíš.
Jo a prosimtě teď mě tak napadlo jestli si měl zapnutej klíček když si to zkoušel. Mě to troubí je při zapnutym zapalování když svítí kontrolky nebo za jízdy.
ilegaltuner
Registrovaný
Příspěvky: 402
Registrován: stř 15.02.2006 01:00
Bydliště: Český Těšín Věk:už 26
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od ilegaltuner »

dik kouknu na to, skoušel jsem to samozřejmě se zapnutým klíčkem. dneska jsem sundával volant a tabm by mnělo být všechno ok :wink:
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od T613 »

klaksony to ma dva ... ze by se dao nastavit aby troubil jeden? to slysim poprve :-D

ja jsem se s klaksonama taky naprcal ... 90% problemu byl prechod mezi volantem a tyckou rizenim, bud ukroucene draty nebo poskozeny ten vodivy krouzek takze shod volant zapni zapalovani a bud spoj dva draty jestli to troubi nebo srubovakem propoj ten krouozek s kolikem a vyloucis/potvrdis chybu prave tady
xtreme
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: čtv 03.05.2007 00:00
Bydliště: slovensko, zilina

#12 Příspěvek od xtreme »

hm.. ja mam 524td a tam bola trubka pod poistkou 6.. teda aspon ked sa mi vypalila 6tka tak mi to netrubilo..
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#13 Příspěvek od libovka »

dexter píše:a co kontrolka bagu.nesvítí?jestli maš funkční klakson,tak se ti přelomil pásek ve volantu.
:roll:


E34 nemá klakson přes nekonečný kroužek s airbagem,ale samostatně přes takový trn který to přenáší na kroužek na volantu.

Viděl bych to na uhnilé dráty u klaksonů nebo klaksony v háji.
ilegaltuner
Registrovaný
Příspěvky: 402
Registrován: stř 15.02.2006 01:00
Bydliště: Český Těšín Věk:už 26
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od ilegaltuner »

T613 píše:klaksony to ma dva ... ze by se dao nastavit aby troubil jeden? to slysim poprve :-D

ja jsem se s klaksonama taky naprcal ... 90% problemu byl prechod mezi volantem a tyckou rizenim, bud ukroucene draty nebo poskozeny ten vodivy krouzek takze shod volant zapni zapalovani a bud spoj dva draty jestli to troubi nebo srubovakem propoj ten krouozek s kolikem a vyloucis/potvrdis chybu prave tady


to jsem dneska dělal a nic :wink:
elektrik
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Plzeň

#15 Příspěvek od elektrik »

takže to může bejt jen relátko, pojistka, fanfáry nebo přerušený vedení....tim mam na mysli hlavně zoxidovaný spoje u fanfar a překousaný dráty od kuny:)
mike525
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: pon 07.02.2005 01:00
Bydliště: Horní Suchá
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od mike525 »

T613 píše:klaksony to ma dva ... ze by se dao nastavit aby troubil jeden? to slysim poprve :-D

ja jsem se s klaksonama taky naprcal ... 90% problemu byl prechod mezi volantem a tyckou rizenim, bud ukroucene draty nebo poskozeny ten vodivy krouzek takze shod volant zapni zapalovani a bud spoj dva draty jestli to troubi nebo srubovakem propoj ten krouozek s kolikem a vyloucis/potvrdis chybu prave tady

Na velkem BC ve skrytych funkcich, je to pod 18kou - HUPEITION/HUPEDTION vybira se tlacitkem C/F :wink:
elektrik
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Plzeň

#17 Příspěvek od elektrik »

mě by zajímalo co má to velký BC všechno za funkce....auto mam krátce a zatim umim jen přepínat průměrnou spotřebu,dojezd v kilometrech, průměrnou rychlost a teplotu
ilegaltuner
Registrovaný
Příspěvky: 402
Registrován: stř 15.02.2006 01:00
Bydliště: Český Těšín Věk:už 26
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od ilegaltuner »

relatko necvaká :roll:

jde nějakým způsobem proměřit relatko jestli je funkční?
elektrik
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Plzeň

#19 Příspěvek od elektrik »

zkus tam vrazit jiný ....to je nejjednoduší
ilegaltuner
Registrovaný
Příspěvky: 402
Registrován: stř 15.02.2006 01:00
Bydliště: Český Těšín Věk:už 26
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od ilegaltuner »

už troubí nakonec tam chybělo půl milimetru na té tyčince co přivádí + na volant :?
Odpovědět