Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

stabilizator na E34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
smocek
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: ned 11.11.2007 01:00
Bydliště: Žamberk x Brno
Klubové ID: 1803
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od smocek »

mam docela slusny vybaveni doma a moznosti...chtel bych si udelat vlastni stabilizatory..material mam sehnany... ale premyslim o prumeru jaky udelat... jake prumery stabilizatoru ma M5ka?
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#2 Příspěvek od Helldiver »

"Stock: Front: 23mm - Rear: 15mm.
Sport suspension: Front: 24mm - Rear: 18mm.
M-Technic suspension/US E34 M5 3.6: Front: 31 35 2 226 333 - 25mm Rear: 33 55 2 226 507 - 18mm
Eibach: Front 26mm - Rear: 13mm. (yes, I called them to confirm)
Racing Dynamics: Front 27mm - Rear: 19mm.

The later model Euro 3.8L M5 had a different front bar, that from all reports was stiffer than that provided in the 3.6L models (although it was the same thickness). These were standard on M5 Tourings. Front: 31 35 2 227 276 - 25mm bar from 3.8L M5 & M5 Touring.
The later Euro 3.8L M5's (after 6/94) came with a larger rear bar. These were standard on M5 Tourings. Rear: 33 55 2 227 005 - 19mm.

Also there were Nuerburing (BMW's spelling) rear swaybars for the M5 Touring. These were the biggest rear bars ever offered. These may be the perfect complement to the 27mm bar offered by RD as their front rear ratios are highly biased to understeer and these may improve the situation somewhat. Rear 33 55 2 227 416 - 20mm"

Prebrate z bmwe34.net
elektrik
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 2294

#3 Příspěvek od elektrik »

udělej je tak 50 mm at je sranda :)))
Odpovědět