potrebuju vedet na sto procent zda jde hlava z 528i dat na 523i mam moznost koupit a nevim jestli je stejna nebo ne????nechci uz odkurvit jeste neco!!!kamos me vystrasil ze tam je jina a ze ma jiny tlaky tak jak to je????
dobre tak v tom pripade me zajima proc mam 523i a obsah motoru je 2494ccm a ne 2,3??proc to neni oznacene 525i nejaky rozdil tam preci musi byt me bylo prave receno ze u 523i je jina hlava tim je pry snizen vykon ale naopak zvysen kroutak???vrta mi to v hlave protoze tomu kamaradovi to rikal jeho kamarad co dela v praze u bychla jinak to nemyslim nijak zle abyste mi nenadavali jen sem si proste tolikrat nabil hubu ze uz zkoumam detaily...jinak si cennim vsech vasich rad dekuji!!!
Protože BMW má občas takovéhle úchylky.např. motory 2.7eta M20 v E30 značí se 325 , 1.9 M44 v E36,Z3 značí se 318 nebo 3.5D v E60 má obsah 3.0. a ještě bych mohl pokračovat.
tak jo ted sem volal do servisu a a rozhoduju se zda tu hlavu co koupim mam nechat prestrojit novu gufera zbrouseni proste vsechno novy coz by vyslo celkem na 18 plus 5tis ta hlava,ktera by mela byt kompletni s ventilama od toho prodejce tak nevim jestli to risknout a dat ji tam rovnou nebo delat tyhle slozity operace???
dafson píše:tak jo ted sem volal do servisu a a rozhoduju se zda tu hlavu co koupim mam nechat prestrojit novu gufera zbrouseni proste vsechno novy coz by vyslo celkem na 18 plus 5tis ta hlava,ktera by mela byt kompletni s ventilama od toho prodejce tak nevim jestli to risknout a dat ji tam rovnou nebo delat tyhle slozity operace???
18 tyček za gugera?
nech ji akorát srovnat vyměň těsnění dříků ventilů a kašli na to.