Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

poradte lidi sem zoufaly hlava valcu 523i versus 528i

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#1 Příspěvek od dafson »

potrebuju vedet na sto procent zda jde hlava z 528i dat na 523i mam moznost koupit a nevim jestli je stejna nebo ne????nechci uz odkurvit jeste neco!!!kamos me vystrasil ze tam je jina a ze ma jiny tlaky tak jak to je????
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#2 Příspěvek od libovka »

podle ETK je stejná
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#3 Příspěvek od dafson »

tak to ses druhy co mi to tvrdi jeste si radeji pockam na dalsi nazory at sem mi to potvrdi....dekuju
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Demostenes »

dafson píše:tak to ses druhy co mi to tvrdi jeste si radeji pockam na dalsi nazory at sem mi to potvrdi....dekuju
Na nazory bych v tomto pripade nedal, dal bych na ETK :roll:
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#5 Příspěvek od dafson »

dobre tak v tom pripade me zajima proc mam 523i a obsah motoru je 2494ccm a ne 2,3??proc to neni oznacene 525i nejaky rozdil tam preci musi byt me bylo prave receno ze u 523i je jina hlava tim je pry snizen vykon ale naopak zvysen kroutak???vrta mi to v hlave protoze tomu kamaradovi to rikal jeho kamarad co dela v praze u bychla jinak to nemyslim nijak zle abyste mi nenadavali jen sem si proste tolikrat nabil hubu ze uz zkoumam detaily...jinak si cennim vsech vasich rad dekuji!!!
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#6 Příspěvek od libovka »

Protože BMW má občas takovéhle úchylky.např. motory 2.7eta M20 v E30 značí se 325 , 1.9 M44 v E36,Z3 značí se 318 nebo 3.5D v E60 má obsah 3.0. a ještě bych mohl pokračovat.

Myslím si že výkon motoru je upraven jednotkou.
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#7 Příspěvek od libovka »

Ted jsem mluvil s kámošem co prodává díly a říkal,že hlava na 2.8 a 2.3 je stejná.Že už to několikrát takle řešil. :wink:
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#8 Příspěvek od dafson »

tak jo dekuju moc sam sem se jeste presvedsoval pres ETK a opravdu hlava na 23 A 28 maji stejne cislo takze by to tak melo byt dekuji vsem!
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od patras Čestný člen »

je stejna !
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#10 Příspěvek od dafson »

tak jo ted sem volal do servisu a a rozhoduju se zda tu hlavu co koupim mam nechat prestrojit novu gufera zbrouseni proste vsechno novy coz by vyslo celkem na 18 plus 5tis ta hlava,ktera by mela byt kompletni s ventilama od toho prodejce tak nevim jestli to risknout a dat ji tam rovnou nebo delat tyhle slozity operace???
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#11 Příspěvek od tds »

dafson píše:tak jo ted sem volal do servisu a a rozhoduju se zda tu hlavu co koupim mam nechat prestrojit novu gufera zbrouseni proste vsechno novy coz by vyslo celkem na 18 plus 5tis ta hlava,ktera by mela byt kompletni s ventilama od toho prodejce tak nevim jestli to risknout a dat ji tam rovnou nebo delat tyhle slozity operace???
18 tyček za gugera?
nech ji akorát srovnat vyměň těsnění dříků ventilů a kašli na to.
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#12 Příspěvek od dafson »

ok budu jim to tlumocit...
Odpovědět