Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E34 524td nejede...smrt?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
LadaExtrem
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: pát 18.01.2008 01:00

#1 Příspěvek od LadaExtrem »

Ahoj umřelo mi bmw..praskly oba klinové řemeny...auto vařilo ale ne dlouho...Problem je že v motoru není žádný olej...TURBO? nebo PISTNI KROUŽKY? POMOC!!!!!!!! Nemate někdo motor na prodej?????? DIKY
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#2 Příspěvek od tds »

před tém než vařilo tam ten olej byl?
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#3 Příspěvek od bmwfil »

Kurnik, jak jsi to dokázal? 8O
fotobobo
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: stř 09.08.2006 00:00
Bydliště: Prague

#4 Příspěvek od fotobobo »

tds píše:před tém než vařilo tam ten olej byl?
hehe lol
LadaExtrem
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: pát 18.01.2008 01:00

#5 Příspěvek od LadaExtrem »

Na dalnici po rychle jizdě vyletla teplota a auto po vyřazení samo zdechlo.....v saní je olej a voda a při pokusech o start fouka výfuk do vody......
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#6 Příspěvek od tds »

podle mně ti to vyfluslo olej buď přes turbo nebo ho tam bylo málo a motor se začal přidírat tím se začal moc ohřívat a na základě toho jsi spálit těsnění nebo odkouřil palici.nesvítila ti kontrolka mazání nebo tak něco?
LadaExtrem
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: pát 18.01.2008 01:00

#7 Příspěvek od LadaExtrem »

nechal jsem v neautorizovaném servise vyměnit chladič,olej,filtr a klínové řemeny,než jsem vyjel nechal jsem 524td ohřát,netopila nejlépe, na dalnici na 52km na Brno, z ničeho nic začala stoupat teplota,vyřdil a auto samo od sebe zdechlo,kouř od motoru,prasklí klínáky a smrad spáleného oleje,po klesu teploty pokus o start,snaha naskočit,do výfuku jdou tlaky v pořadku,jenž nenastartuje,po rozdělání turba,olej s vodou v sání,poradte.........díky moc.......
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#8 Příspěvek od tds »

LadaExtrem píše:nechal jsem v neautorizovaném servise vyměnit chladič,olej,filtr a klínové řemeny,než jsem vyjel nechal jsem 524td ohřát,netopila nejlépe, na dalnici na 52km na Brno, z ničeho nic začala stoupat teplota,vyřdil a auto samo od sebe zdechlo,kouř od motoru,prasklí klínáky a smrad spáleného oleje,po klesu teploty pokus o start,snaha naskočit,do výfuku jdou tlaky v pořadku,jenž nenastartuje,po rozdělání turba,olej s vodou v sání,poradte.........díky moc.......
Nějak se mi to nezdá, to že se to uvařilo je dáno tím že jsou klínáky k.o. a nevalila vodní pumpa.
Ale proč tam není olej. a voda v sání s olejem??? to jsem ještě nežral.
to je jako kdyby se ti přidřeli kladky,kvůli kterým spadl ten klínák tím se to přehřálo a praskla hlava, turbo v hajzlu co ti zmlasklo olej.to je moc věcí naráz a to je blbost.ten olej tam podle mě žádnej nebyl nebo málo už po výjezdu ze servisu, zároveň se špatně nasazeným klíňákem a neovzdušněnou chladící soustavou. tohle nevidím na žádnej servis ale na 16-letýho maníka co prováděl tu opravu v garáži a o autech neměl ani páru.
Jak po rozdělání turba, olej v sání s vodou???
Jak do výfuku tlaky v pořádku??? co to znamená?
Nalej tam vodu s olejem nasaď klíňáky, ovzdušni to.
změř kompresi a pak dej vědět.jinak se nehneš z místa
Odpovědět