Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

POMOC nefunguje čerpadlo v nádrži

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
micko525
Registrovaný
Příspěvky: 242
Registrován: ned 04.03.2007 01:00

#1 Příspěvek od micko525 »

Jsem zoufalej,mam 525i M20 ,dneska jedu a najednou auto začalo cukat,docházel benál,chtěl jsem to zkusit kolik mám rezervu a tak jsem schválně jezdil až do sucha,tak jsem dolil benál a chci nastartovat a nic,auto se párkrát zakuckalo a nechytnulopak už jen točilo a občas(asi po 20x startování)chytlo ale šlo tak na 5 válců a když jsem přidal plyn tak chcíplo.Odpojil jsem hadičku co vede to vstřikovací lišty a začal stříkat benál(směrem od nádrže)asi byl ještě natlakovanej.Napadlo mě že oddělám hadičku přímo od čerpadla vzadu v kufru a tam asi kapka,ani při startování,vyndám celý čerpadlo z nádrže a samozřejmě pod čerpadlem bordel.Ale když jsem čerpadlo(motorek)napojil pímo na baterku tak vrčí a tlakuje,ale zdá se mi jako kdyby takovej ten ventil nebo membrána nebo co to je co je našroubovaná nad hadici co vede z motorku to nepustila dál:(

Co myslíte,mohlo se to stát tím že by se dostal do motorku bordel?Bylo mi divný proč na dně pod motorkem jsou jakoby jemné kovové špony.

Stačí vyměnit jen tu membránu nebo mám rovnou vyměnit celé čerpadlo?

Ještě mi prosím poraďtě jak vyčistit tu nádrž,nikdy sem to nedělal,ale asi nezbyde nic jinýho než jí sundat a asi pořádně vypláchnout?

Popřípadě kdo má na prodej čerpadlo na 2,5 M20 ?
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#2 Příspěvek od dexter »

S tou nádrži,je to tak.Jestli ji chceš pořádně vyčistit,tak musí dolu.Jestli ti čerpadlo fachá,tak vyčisti to sitko na spodku a vyměň palivovej filtr.Žádnej výrobce nedoporučuje vyprázdnit nádrž úplně zrovna kvůli takovejm problémum.Čerpadlo v žádnem případě neproplachuj vodou.Jedině benzínem.Jestli bude čerpat,tak jen vyměň filtr a vyčisti to sitko.Pak by to mělo být opět OK.
:roll:
micko525
Registrovaný
Příspěvky: 242
Registrován: ned 04.03.2007 01:00

#3 Příspěvek od micko525 »

no právě že ten motorek když ho připojim venku na baterku tak vrčí,ale když ho dám do nádrže a připojim kabely z auta a začnu startovat tak nedává benzín,tak nevim jestli ten motorek se nějak přidřel a už nedává tolik tlaku aby překonal tu membránu
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#4 Příspěvek od dexter »

Dej to čerpadlo do nádrže a odpoj z něj ty hadice co jdou od nádrže směrem k motoru a pak to skus.Ono když jsi ho spustil na prázno,cítil jsi jak tlačí,nebo si cítil jenom jak vrčí?
micko525
Registrovaný
Příspěvky: 242
Registrován: ned 04.03.2007 01:00

#5 Příspěvek od micko525 »

to jsem zkoušel a nic,ani kapka benzínu.Když jsem ho zkoušel na prázdno tak vrněl,ale zároveň jsem slyšel pak jak z něj odchází tlak,když sem ho odpojil
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#6 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

proste ko pumpa, je v ni zpetnej ventil, ktery brani samovolnemu padani benalu zpet do nadrze, kup novou nebo jinou v ok stavu, nic jinyho s tim neudelas...
“Ability is what you're capable of doing.”
micko525
Registrovaný
Příspěvky: 242
Registrován: ned 04.03.2007 01:00

#7 Příspěvek od micko525 »

a když se dá pryč ten zpětněj ventil?
Mad Max
Registrovaný
Příspěvky: 571
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Mad Max »

Také se mi to stalo, pomohlo dát nové palivové čerpadlo a rovnou vyměnit filtry. Jsou pod zadním pravým kolem. Čerpadlo seženeš z druhovýroby levněji.
micko525
Registrovaný
Příspěvky: 242
Registrován: ned 04.03.2007 01:00

#9 Příspěvek od micko525 »

už mám sehnaný jiný čerpadlo,kolik je tam filtů?myslel jsem že jen jeden??? Jinak budu muset sundat z auta nádrž a pořádně vyčistit
Mad Max
Registrovaný
Příspěvky: 571
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Mad Max »

E34 540 má dva menší filtry, jak to mají jiné modely nevím.
micko525
Registrovaný
Příspěvky: 242
Registrován: ned 04.03.2007 01:00

#11 Příspěvek od micko525 »

řekl bych že já mám jen jeden
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Demostenes »

Mad Max píše:Také se mi to stalo, pomohlo dát nové palivové čerpadlo a rovnou vyměnit filtry. Jsou pod zadním pravým kolem. Čerpadlo seženeš z druhovýroby levněji.


Na ebayi stoji cca 95euro.
micko525
Registrovaný
Příspěvky: 242
Registrován: ned 04.03.2007 01:00

#13 Příspěvek od micko525 »

už mám nové čerpadlo,dnes ho tam budu dávat tak uvidim
micko525
Registrovaný
Příspěvky: 242
Registrován: ned 04.03.2007 01:00

#14 Příspěvek od micko525 »

problém je vyřešen,vyměnil jsem čerpadlo,dal nový palivák a vyčistil nádrž,a už zas lítá jako před tím,teď jen doufat aby se tam zas nedostal nějakej bordel :/
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#15 Příspěvek od dexter »

paráda
:potlesk:
Jurimir
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: ned 06.01.2008 01:00
Bydliště: Náměšť nad Oslavou

#16 Příspěvek od Jurimir »

Ahoj Klucíí, můžete mi poradit? Koupil jsem BMW 530D a jezdilo v pohodě. Pak ale ráno v chladnu strašně špatně startovalo. Tak jsem nechal vyměnit žhavičky, byly špatný 3 ze 6 a jedna z těch dobrých byla sporná. Jsou vyměněné všechny. Stejně tak jsme vyměnili většinu hadiček podtlaku. Po tomto zásahu pár dní starty ok, ale pak to samé. Protože svíčky jsou nové, hádal jsem to na palivový filtr. Ten jsem vyměnil - akorát jsem bukva a nezalil jsem ho naftou. Ale po pár sepnutí klíčkem to chytlo. Jede v pohodě, ale ty starty za studena jsou pořád hrozný. Vyměnil jsem i ostatní filtry, aby bylo zabezpečený dobrý sání a pořád to stejné. Tankuju jen u Shellky. Napadá vás, čím by to mohlo být? Taky je po nastartování v hadičce, která vede od palivovýho filtru do motoru vidět nafta. Díky
Odpovědět