Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
POMOC nefunguje čerpadlo v nádrži
Jsem zoufalej,mam 525i M20 ,dneska jedu a najednou auto začalo cukat,docházel benál,chtěl jsem to zkusit kolik mám rezervu a tak jsem schválně jezdil až do sucha,tak jsem dolil benál a chci nastartovat a nic,auto se párkrát zakuckalo a nechytnulopak už jen točilo a občas(asi po 20x startování)chytlo ale šlo tak na 5 válců a když jsem přidal plyn tak chcíplo.Odpojil jsem hadičku co vede to vstřikovací lišty a začal stříkat benál(směrem od nádrže)asi byl ještě natlakovanej.Napadlo mě že oddělám hadičku přímo od čerpadla vzadu v kufru a tam asi kapka,ani při startování,vyndám celý čerpadlo z nádrže a samozřejmě pod čerpadlem bordel.Ale když jsem čerpadlo(motorek)napojil pímo na baterku tak vrčí a tlakuje,ale zdá se mi jako kdyby takovej ten ventil nebo membrána nebo co to je co je našroubovaná nad hadici co vede z motorku to nepustila dál:(
Co myslíte,mohlo se to stát tím že by se dostal do motorku bordel?Bylo mi divný proč na dně pod motorkem jsou jakoby jemné kovové špony.
Stačí vyměnit jen tu membránu nebo mám rovnou vyměnit celé čerpadlo?
Ještě mi prosím poraďtě jak vyčistit tu nádrž,nikdy sem to nedělal,ale asi nezbyde nic jinýho než jí sundat a asi pořádně vypláchnout?
Popřípadě kdo má na prodej čerpadlo na 2,5 M20 ?
Co myslíte,mohlo se to stát tím že by se dostal do motorku bordel?Bylo mi divný proč na dně pod motorkem jsou jakoby jemné kovové špony.
Stačí vyměnit jen tu membránu nebo mám rovnou vyměnit celé čerpadlo?
Ještě mi prosím poraďtě jak vyčistit tu nádrž,nikdy sem to nedělal,ale asi nezbyde nic jinýho než jí sundat a asi pořádně vypláchnout?
Popřípadě kdo má na prodej čerpadlo na 2,5 M20 ?
S tou nádrži,je to tak.Jestli ji chceš pořádně vyčistit,tak musí dolu.Jestli ti čerpadlo fachá,tak vyčisti to sitko na spodku a vyměň palivovej filtr.Žádnej výrobce nedoporučuje vyprázdnit nádrž úplně zrovna kvůli takovejm problémum.Čerpadlo v žádnem případě neproplachuj vodou.Jedině benzínem.Jestli bude čerpat,tak jen vyměň filtr a vyčisti to sitko.Pak by to mělo být opět OK.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj Klucíí, můžete mi poradit? Koupil jsem BMW 530D a jezdilo v pohodě. Pak ale ráno v chladnu strašně špatně startovalo. Tak jsem nechal vyměnit žhavičky, byly špatný 3 ze 6 a jedna z těch dobrých byla sporná. Jsou vyměněné všechny. Stejně tak jsme vyměnili většinu hadiček podtlaku. Po tomto zásahu pár dní starty ok, ale pak to samé. Protože svíčky jsou nové, hádal jsem to na palivový filtr. Ten jsem vyměnil - akorát jsem bukva a nezalil jsem ho naftou. Ale po pár sepnutí klíčkem to chytlo. Jede v pohodě, ale ty starty za studena jsou pořád hrozný. Vyměnil jsem i ostatní filtry, aby bylo zabezpečený dobrý sání a pořád to stejné. Tankuju jen u Shellky. Napadá vás, čím by to mohlo být? Taky je po nastartování v hadičce, která vede od palivovýho filtru do motoru vidět nafta. Díky