Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
530D výměna turba
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2979
- Registrován: ned 11.03.2007 01:00
- Bydliště: Královéhradecko
- Klubové ID: 1351
nevím z jakého důvodu chceš dávat větší turbo? jestli kvůli plnícímu tlaku tak to je nesmysldist01 píše:potřeboval bych poradit chtel bych si vyměnit turbo za větší dělat to už někdo? mam tam GT2556V 530D rv.99 135kw soft si upravim sam
a kamrad má RV. 05 171kw taky tam chce dat větší turbo


pánové všechny tyhle úpravy jsou na velký kulový a ať si říká kdo chce co chce, všechno to má vliv na životnost motoru a dalších komponentů, jen se nebojte, že tohle všechno není přesně spočítaný
má to možná smysl u aut, kde jsou k mání levný náhradní díly, jako třeba vw nebo audi nebo škoda, kde koupíš celej nastrojenej motor za deset, takže když se něco po.ere, tak půjdeš, vyklopíš pár korun a jezdíš dál. Ale u 530d, kde jen samotnej holej motor aby byl v cajku stojí kolem 30 a kde máš další věci... nevim nevim, tyhle pojeby, který jsou s takovýma úprava spojený, řeším dnes a denně a můžu vám říct, že mi není úplně dobře u srdce, když mi takovej chudák, kterýmu se to posralo, volá a chce motor, turbo, čerpadlo nebo převodovku
že chipy motorům nevadí, považuju za jednu z největších lží, který se kdy kolem aut objevily
nehledě na to, že jestli máš automat, tak musíš nechat upravit i převodovku nebo jednotku, jinak budeš za chvíli měnit i ji (jenom za dnešek jsem to řešil se zákazníkama dvakrát - jednou právě 530d a jednou nesmyslnej chip na octavii 1.8T v automatu !!! ze 150 na 205ps) - oba v háji postupně turbo a pak ještě po výměně zase automat...
takže přeju hodně štěstí
má to možná smysl u aut, kde jsou k mání levný náhradní díly, jako třeba vw nebo audi nebo škoda, kde koupíš celej nastrojenej motor za deset, takže když se něco po.ere, tak půjdeš, vyklopíš pár korun a jezdíš dál. Ale u 530d, kde jen samotnej holej motor aby byl v cajku stojí kolem 30 a kde máš další věci... nevim nevim, tyhle pojeby, který jsou s takovýma úprava spojený, řeším dnes a denně a můžu vám říct, že mi není úplně dobře u srdce, když mi takovej chudák, kterýmu se to posralo, volá a chce motor, turbo, čerpadlo nebo převodovku
že chipy motorům nevadí, považuju za jednu z největších lží, který se kdy kolem aut objevily
nehledě na to, že jestli máš automat, tak musíš nechat upravit i převodovku nebo jednotku, jinak budeš za chvíli měnit i ji (jenom za dnešek jsem to řešil se zákazníkama dvakrát - jednou právě 530d a jednou nesmyslnej chip na octavii 1.8T v automatu !!! ze 150 na 205ps) - oba v háji postupně turbo a pak ještě po výměně zase automat...
takže přeju hodně štěstí
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2979
- Registrován: ned 11.03.2007 01:00
- Bydliště: Královéhradecko
- Klubové ID: 1351
jjwojta píše:pánové všechny tyhle úpravy jsou na velký kulový a ať si říká kdo chce co chce, všechno to má vliv na životnost motoru a dalších komponentů, jen se nebojte, že tohle všechno není přesně spočítaný
má to možná smysl u aut, kde jsou k mání levný náhradní díly, jako třeba vw nebo audi nebo škoda, kde koupíš celej nastrojenej motor za deset, takže když se něco po.ere, tak půjdeš, vyklopíš pár korun a jezdíš dál. Ale u 530d, kde jen samotnej holej motor aby byl v cajku stojí kolem 30 a kde máš další věci... nevim nevim, tyhle pojeby, který jsou s takovýma úprava spojený, řeším dnes a denně a můžu vám říct, že mi není úplně dobře u srdce, když mi takovej chudák, kterýmu se to posralo, volá a chce motor, turbo, čerpadlo nebo převodovku
že chipy motorům nevadí, považuju za jednu z největších lží, který se kdy kolem aut objevily
nehledě na to, že jestli máš automat, tak musíš nechat upravit i převodovku nebo jednotku, jinak budeš za chvíli měnit i ji (jenom za dnešek jsem to řešil se zákazníkama dvakrát - jednou právě 530d a jednou nesmyslnej chip na octavii 1.8T v automatu !!! ze 150 na 205ps) - oba v háji postupně turbo a pak ještě po výměně zase automat...
takže přeju hodně štěstí

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
Tak isto plno suhlasim.... Vymenu turba u 530d mam akurat nedavno za sebou a to ani nemam chip a auto malo pri vymene poctivych 139tkm. Chipovat by som to urcite nedal ani zaboha, to radsej predam a kupim si 540i...wojta píše:pánové všechny tyhle úpravy jsou na velký kulový a ať si říká kdo chce co chce, všechno to má vliv na životnost motoru a dalších komponentů, jen se nebojte, že tohle všechno není přesně spočítaný
má to možná smysl u aut, kde jsou k mání levný náhradní díly, jako třeba vw nebo audi nebo škoda, kde koupíš celej nastrojenej motor za deset, takže když se něco po.ere, tak půjdeš, vyklopíš pár korun a jezdíš dál. Ale u 530d, kde jen samotnej holej motor aby byl v cajku stojí kolem 30 a kde máš další věci... nevim nevim, tyhle pojeby, který jsou s takovýma úprava spojený, řeším dnes a denně a můžu vám říct, že mi není úplně dobře u srdce, když mi takovej chudák, kterýmu se to posralo, volá a chce motor, turbo, čerpadlo nebo převodovku
že chipy motorům nevadí, považuju za jednu z největších lží, který se kdy kolem aut objevily
nehledě na to, že jestli máš automat, tak musíš nechat upravit i převodovku nebo jednotku, jinak budeš za chvíli měnit i ji (jenom za dnešek jsem to řešil se zákazníkama dvakrát - jednou právě 530d a jednou nesmyslnej chip na octavii 1.8T v automatu !!! ze 150 na 205ps) - oba v háji postupně turbo a pak ještě po výměně zase automat...
takže přeju hodně štěstí
Je to názor od názoru, nikdy to nemůžete srovnávat, protože každý jezdí jinak a za jiných podmínek, jsou motory a turba které se bez chipu vysypou za 139tis. a jsou auta s chipem kde se turbo neměnilo i po 200 tis.jinak jsou 530d kde se vysypou turba po 60 tis. někdy po 250.tis a to bez chipu! stačí se jen podívat v německu na auta k prodeji, jsou tam se 120 tis.km po výměně motoru a taky s 365tis.km s původním motorem.všechy bez chipu. já mám na autě chip už 200tis.km a mám původní turbo i motor a ještě k tomu nastavený vyšší plnící tlak. a pomalu rozhodně nejezdím. je to hodně o oleji a chovaní za studena atd(to znáte). navíc kdo jezdí s prodlouženým intervalem a 0W-30-kou tak potom mění turba do 150 tis.km.airbone píše:Tak isto plno suhlasim.... Vymenu turba u 530d mam akurat nedavno za sebou a to ani nemam chip a auto malo pri vymene poctivych 139tkm. Chipovat by som to urcite nedal ani zaboha, to radsej predam a kupim si 540i...wojta píše:pánové všechny tyhle úpravy jsou na velký kulový a ať si říká kdo chce co chce, všechno to má vliv na životnost motoru a dalších komponentů, jen se nebojte, že tohle všechno není přesně spočítaný
má to možná smysl u aut, kde jsou k mání levný náhradní díly, jako třeba vw nebo audi nebo škoda, kde koupíš celej nastrojenej motor za deset, takže když se něco po.ere, tak půjdeš, vyklopíš pár korun a jezdíš dál. Ale u 530d, kde jen samotnej holej motor aby byl v cajku stojí kolem 30 a kde máš další věci... nevim nevim, tyhle pojeby, který jsou s takovýma úprava spojený, řeším dnes a denně a můžu vám říct, že mi není úplně dobře u srdce, když mi takovej chudák, kterýmu se to posralo, volá a chce motor, turbo, čerpadlo nebo převodovku
že chipy motorům nevadí, považuju za jednu z největších lží, který se kdy kolem aut objevily
nehledě na to, že jestli máš automat, tak musíš nechat upravit i převodovku nebo jednotku, jinak budeš za chvíli měnit i ji (jenom za dnešek jsem to řešil se zákazníkama dvakrát - jednou právě 530d a jednou nesmyslnej chip na octavii 1.8T v automatu !!! ze 150 na 205ps) - oba v háji postupně turbo a pak ještě po výměně zase automat...
takže přeju hodně štěstí
To se asi nedá říct všeobecně, ani nikoho takovýho neznám, zato 2 příklady z okolí, jeden v X5, lil 0W-40 turbo odešlo v 80k km a druhej v 530d 5W-40 a 130 k km.tds píše:kdo jezdí s prodlouženým intervalem a 0W-30-kou tak potom mění turba do 150 tis.km.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
to neni jenom olejem samozřejme že tam hraje svoji roli ale hodne záleží jak tomu šlapeš za studena za studena je nejvyžší opotřebení motoru až 70 procent a taky dochlazování turba, někdo letí po dálnici turbo má 800 stupňů a dojede a okamžite vypne motor no se může stat, napeče se olej na hřídel turba. Olej se peče už při 300 stupních nebo se při dotáčení turbýny vydřou ložiska když je vypnutý motor tak olej nekoluje. Běžně by se melo turbo vyčistit po 100 tis. km muže rozvážit atd.... to ho je moc tak si nemyslim kdo se o to auto stara, tak chip nemuže autu vubec ublížit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2979
- Registrován: ned 11.03.2007 01:00
- Bydliště: Královéhradecko
- Klubové ID: 1351
liju BMW Castrol LL 5W30, ale měním po 15tis Km i když to třeba ukazuje ještě 6tis Km do výměnyVlasta píše:To se asi nedá říct všeobecně, ani nikoho takovýho neznám, zato 2 příklady z okolí, jeden v X5, lil 0W-40 turbo odešlo v 80k km a druhej v 530d 5W-40 a 130 k km.tds píše:kdo jezdí s prodlouženým intervalem a 0W-30-kou tak potom mění turba do 150 tis.km.
Já do 530d lil LL01 0W-30, výměna po 18k km, auto jsem prodával se 160k km a turbo v pohodě, teď leju CASTROL SLX PROFESSIONAL POWERFLOW BMW LL 04 0W-30 a měním po 25k km.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic