Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

530D výměna turba

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od dist01 »

potřeboval bych poradit chtel bych si vyměnit turbo za větší dělat to už někdo? mam tam GT2556V 530D rv.99 135kw soft si upravim sam
a kamrad má RV. 05 171kw taky tam chce dat větší turbo
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#2 Příspěvek od tds »

proč chceš dávat větší? je to nesmysl! potom ti ta kára nepojede v nízkých otáčkách,budeš to muset pořád víc tůrovat,poroste ti spotřeba někam kde se vyplatí už benzín. nejjednodušší by bylo akorát zvýšit plnící tlak a software. to ti musí stačit.
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko
Klubové ID: 1351

#3 Příspěvek od WinCent »

dist01 píše:potřeboval bych poradit chtel bych si vyměnit turbo za větší dělat to už někdo? mam tam GT2556V 530D rv.99 135kw soft si upravim sam
a kamrad má RV. 05 171kw taky tam chce dat větší turbo
nevím z jakého důvodu chceš dávat větší turbo? jestli kvůli plnícímu tlaku tak to je nesmysl :idea: přes řídící jednotku se dá přidat tlak na tvém origo turbu tak že to všechno ostatní ani nevydrží např. sání praská atd. :idea:
Igor1977
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: sob 07.07.2007 00:00
Bydliště: Prešov, Slovenská republika

#4 Příspěvek od Igor1977 »

Ak si vieš upraviť software tak to urob a to by ti malo stačiť. Ak nie tak ho predaj a kúp M5
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od dist01 »

soft si upravim to není problém, ale chci dieselovou raketu :lol: 8)
Igor1977
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: sob 07.07.2007 00:00
Bydliště: Prešov, Slovenská republika

#6 Příspěvek od Igor1977 »

Ja mám 530d načipované na 228ps a 500nm krutak. Predtým som mal audi s8 a je pravda že sa to nedá porovnať ale po čipe mi odišlo turbo a som zvedavý čo ešte porazí. Tak neviem či sa ti oplatí
wojta
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: pát 28.04.2006 00:00
Bydliště: Náchod

#7 Příspěvek od wojta »

pánové všechny tyhle úpravy jsou na velký kulový a ať si říká kdo chce co chce, všechno to má vliv na životnost motoru a dalších komponentů, jen se nebojte, že tohle všechno není přesně spočítaný

má to možná smysl u aut, kde jsou k mání levný náhradní díly, jako třeba vw nebo audi nebo škoda, kde koupíš celej nastrojenej motor za deset, takže když se něco po.ere, tak půjdeš, vyklopíš pár korun a jezdíš dál. Ale u 530d, kde jen samotnej holej motor aby byl v cajku stojí kolem 30 a kde máš další věci... nevim nevim, tyhle pojeby, který jsou s takovýma úprava spojený, řeším dnes a denně a můžu vám říct, že mi není úplně dobře u srdce, když mi takovej chudák, kterýmu se to posralo, volá a chce motor, turbo, čerpadlo nebo převodovku

že chipy motorům nevadí, považuju za jednu z největších lží, který se kdy kolem aut objevily

nehledě na to, že jestli máš automat, tak musíš nechat upravit i převodovku nebo jednotku, jinak budeš za chvíli měnit i ji (jenom za dnešek jsem to řešil se zákazníkama dvakrát - jednou právě 530d a jednou nesmyslnej chip na octavii 1.8T v automatu !!! ze 150 na 205ps) - oba v háji postupně turbo a pak ještě po výměně zase automat...

takže přeju hodně štěstí
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od dist01 »

máš jenom částečně pravdu, furt k ovládání motoru používáme plynový pedál a ne jenom 2 polohy plny nebo nic furt je tu lidsky faktor.
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#9 Příspěvek od tds »

s tím s tebou souhlasím!
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od dist01 »

tds píše:s tím s tebou souhlasím!
jéé ty jsi z Mikulova ja jsem z Velkých Bilovic
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko
Klubové ID: 1351

#11 Příspěvek od WinCent »

wojta píše:pánové všechny tyhle úpravy jsou na velký kulový a ať si říká kdo chce co chce, všechno to má vliv na životnost motoru a dalších komponentů, jen se nebojte, že tohle všechno není přesně spočítaný

má to možná smysl u aut, kde jsou k mání levný náhradní díly, jako třeba vw nebo audi nebo škoda, kde koupíš celej nastrojenej motor za deset, takže když se něco po.ere, tak půjdeš, vyklopíš pár korun a jezdíš dál. Ale u 530d, kde jen samotnej holej motor aby byl v cajku stojí kolem 30 a kde máš další věci... nevim nevim, tyhle pojeby, který jsou s takovýma úprava spojený, řeším dnes a denně a můžu vám říct, že mi není úplně dobře u srdce, když mi takovej chudák, kterýmu se to posralo, volá a chce motor, turbo, čerpadlo nebo převodovku

že chipy motorům nevadí, považuju za jednu z největších lží, který se kdy kolem aut objevily

nehledě na to, že jestli máš automat, tak musíš nechat upravit i převodovku nebo jednotku, jinak budeš za chvíli měnit i ji (jenom za dnešek jsem to řešil se zákazníkama dvakrát - jednou právě 530d a jednou nesmyslnej chip na octavii 1.8T v automatu !!! ze 150 na 205ps) - oba v háji postupně turbo a pak ještě po výměně zase automat...

takže přeju hodně štěstí
jj 8)
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#12 Příspěvek od airbone »

wojta píše:pánové všechny tyhle úpravy jsou na velký kulový a ať si říká kdo chce co chce, všechno to má vliv na životnost motoru a dalších komponentů, jen se nebojte, že tohle všechno není přesně spočítaný

má to možná smysl u aut, kde jsou k mání levný náhradní díly, jako třeba vw nebo audi nebo škoda, kde koupíš celej nastrojenej motor za deset, takže když se něco po.ere, tak půjdeš, vyklopíš pár korun a jezdíš dál. Ale u 530d, kde jen samotnej holej motor aby byl v cajku stojí kolem 30 a kde máš další věci... nevim nevim, tyhle pojeby, který jsou s takovýma úprava spojený, řeším dnes a denně a můžu vám říct, že mi není úplně dobře u srdce, když mi takovej chudák, kterýmu se to posralo, volá a chce motor, turbo, čerpadlo nebo převodovku

že chipy motorům nevadí, považuju za jednu z největších lží, který se kdy kolem aut objevily

nehledě na to, že jestli máš automat, tak musíš nechat upravit i převodovku nebo jednotku, jinak budeš za chvíli měnit i ji (jenom za dnešek jsem to řešil se zákazníkama dvakrát - jednou právě 530d a jednou nesmyslnej chip na octavii 1.8T v automatu !!! ze 150 na 205ps) - oba v háji postupně turbo a pak ještě po výměně zase automat...

takže přeju hodně štěstí
Tak isto plno suhlasim.... Vymenu turba u 530d mam akurat nedavno za sebou a to ani nemam chip a auto malo pri vymene poctivych 139tkm. Chipovat by som to urcite nedal ani zaboha, to radsej predam a kupim si 540i...
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od dist01 »

ja jsem se vás ale neptal na to jestli se me snizi zivotnost motoru nebo ja jsem se ptal jestli s tim má někdo zkušenosti jsem sice chiptuner nachipoval jsem hromadu aut a musim zaklepat nikdo zatim nemel žádný problém
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#14 Příspěvek od tds »

airbone píše:
wojta píše:pánové všechny tyhle úpravy jsou na velký kulový a ať si říká kdo chce co chce, všechno to má vliv na životnost motoru a dalších komponentů, jen se nebojte, že tohle všechno není přesně spočítaný

má to možná smysl u aut, kde jsou k mání levný náhradní díly, jako třeba vw nebo audi nebo škoda, kde koupíš celej nastrojenej motor za deset, takže když se něco po.ere, tak půjdeš, vyklopíš pár korun a jezdíš dál. Ale u 530d, kde jen samotnej holej motor aby byl v cajku stojí kolem 30 a kde máš další věci... nevim nevim, tyhle pojeby, který jsou s takovýma úprava spojený, řeším dnes a denně a můžu vám říct, že mi není úplně dobře u srdce, když mi takovej chudák, kterýmu se to posralo, volá a chce motor, turbo, čerpadlo nebo převodovku

že chipy motorům nevadí, považuju za jednu z největších lží, který se kdy kolem aut objevily

nehledě na to, že jestli máš automat, tak musíš nechat upravit i převodovku nebo jednotku, jinak budeš za chvíli měnit i ji (jenom za dnešek jsem to řešil se zákazníkama dvakrát - jednou právě 530d a jednou nesmyslnej chip na octavii 1.8T v automatu !!! ze 150 na 205ps) - oba v háji postupně turbo a pak ještě po výměně zase automat...

takže přeju hodně štěstí
Tak isto plno suhlasim.... Vymenu turba u 530d mam akurat nedavno za sebou a to ani nemam chip a auto malo pri vymene poctivych 139tkm. Chipovat by som to urcite nedal ani zaboha, to radsej predam a kupim si 540i...
Je to názor od názoru, nikdy to nemůžete srovnávat, protože každý jezdí jinak a za jiných podmínek, jsou motory a turba které se bez chipu vysypou za 139tis. a jsou auta s chipem kde se turbo neměnilo i po 200 tis.jinak jsou 530d kde se vysypou turba po 60 tis. někdy po 250.tis a to bez chipu! stačí se jen podívat v německu na auta k prodeji, jsou tam se 120 tis.km po výměně motoru a taky s 365tis.km s původním motorem.všechy bez chipu. já mám na autě chip už 200tis.km a mám původní turbo i motor a ještě k tomu nastavený vyšší plnící tlak. a pomalu rozhodně nejezdím. je to hodně o oleji a chovaní za studena atd(to znáte). navíc kdo jezdí s prodlouženým intervalem a 0W-30-kou tak potom mění turba do 150 tis.km.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7554
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#15 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

tds píše:kdo jezdí s prodlouženým intervalem a 0W-30-kou tak potom mění turba do 150 tis.km.
To se asi nedá říct všeobecně, ani nikoho takovýho neznám, zato 2 příklady z okolí, jeden v X5, lil 0W-40 turbo odešlo v 80k km a druhej v 530d 5W-40 a 130 k km.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od dist01 »

to neni jenom olejem samozřejme že tam hraje svoji roli ale hodne záleží jak tomu šlapeš za studena za studena je nejvyžší opotřebení motoru až 70 procent a taky dochlazování turba, někdo letí po dálnici turbo má 800 stupňů a dojede a okamžite vypne motor no se může stat, napeče se olej na hřídel turba. Olej se peče už při 300 stupních nebo se při dotáčení turbýny vydřou ložiska když je vypnutý motor tak olej nekoluje. Běžně by se melo turbo vyčistit po 100 tis. km muže rozvážit atd.... to ho je moc tak si nemyslim kdo se o to auto stara, tak chip nemuže autu vubec ublížit.
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko
Klubové ID: 1351

#17 Příspěvek od WinCent »

Vlasta píše:
tds píše:kdo jezdí s prodlouženým intervalem a 0W-30-kou tak potom mění turba do 150 tis.km.
To se asi nedá říct všeobecně, ani nikoho takovýho neznám, zato 2 příklady z okolí, jeden v X5, lil 0W-40 turbo odešlo v 80k km a druhej v 530d 5W-40 a 130 k km.
liju BMW Castrol LL 5W30, ale měním po 15tis Km i když to třeba ukazuje ještě 6tis Km do výměny
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7554
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#18 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Já do 530d lil LL01 0W-30, výměna po 18k km, auto jsem prodával se 160k km a turbo v pohodě, teď leju CASTROL SLX PROFESSIONAL POWERFLOW BMW LL 04 0W-30 a měním po 25k km.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od dist01 »

pokud by mel někdo zájem nachipovat svoje BMW buď jen zlehka na spotřebu nebo na extrem tam se muže klidně ozvat není problém se domluvit
Odpovědět