Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 vec u motoru

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
fotobobo
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: stř 09.08.2006 00:00
Bydliště: Prague

#1 Příspěvek od fotobobo »

Zdravim,
nevedel by nekdo z Vas, na co je tato vec?
Ma to ve znamenku +

Diky

http://img265.imageshack.us/img265/7663/dcp4926hn5.jpg

http://img510.imageshack.us/img510/930/dcp4927zm6.jpg
cipis
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: pát 16.11.2007 01:00
Bydliště: Brno

#2 Příspěvek od cipis »

rekl bych, ze sem zapojis startovaci kabel.
viz.

[code:1]Při vybitém akumulátoru může být motor nastartován akumulátorem jiného vozidla prostřednictvím dvou pomocných startovacích kabelů tímto postupem:
1.) Překontrolovat, zda akumulátor druhého vozidla má jmenovité napětí 12 V a přibližně stejnou kapacitu (Ah) (je to na něm natištěno).

2.) Vybitý akumulátor neodpojovat od palubní sítě!

3.) Mezi oběma vozidly nesmí dojít ke kontakto karoserií - nebezpečí zkratu!

4.) Nejprve jedním startovacím kabelem spojit plusové póly obou akumulátorů. K tomu je v motorovém prostoru k dispozici vývod (krytka je označena "+", k sejmutí je třeba zatáhnout za jazýček). Potom se druhý startovací kabel zapojí nejprve na mínusový pól akumulátoru druhého vozidla a teprve potom na kostru motoru, nebo karoserii vlastího vozidla.

5.) Pri slabém akumulátoru vozidla, jež daruje proud, ponechat jeho motor v chodu. Vlastní motor startovat obvyklím postupem a rovněž ponechat v chodu. Když vlastní motor naskočí, pak před odpojením pomocných startovacích kabelů zapojit osvětléní, vyhřívání zadního skla a nejvyšší stupeň vetilátoru topení, aby se zabránilo nadměrnému napětí od regulátoru na spotřebiče. V návaznosti na to odpojit startovací kabely v obráceném pořadí. Podle příčiny závady pak dát akumulátor dobít.

POZOR!
V souvislosti se zapalovácím systémem se zvýšeným výkonem je dotyk s díly pod vysokým napětím na běžícím motoru nebezpečný život! [/code:1]
fotobobo
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: stř 09.08.2006 00:00
Bydliště: Prague

#3 Příspěvek od fotobobo »

cipis píše:rekl bych, ze sem zapojis startovaci kabel.
viz.

[code:1]Při vybitém akumulátoru může být motor nastartován akumulátorem jiného vozidla prostřednictvím dvou pomocných startovacích kabelů tímto postupem:
1.) Překontrolovat, zda akumulátor druhého vozidla má jmenovité napětí 12 V a přibližně stejnou kapacitu (Ah) (je to na něm natištěno).

2.) Vybitý akumulátor neodpojovat od palubní sítě!

3.) Mezi oběma vozidly nesmí dojít ke kontakto karoserií - nebezpečí zkratu!

4.) Nejprve jedním startovacím kabelem spojit plusové póly obou akumulátorů. K tomu je v motorovém prostoru k dispozici vývod (krytka je označena "+", k sejmutí je třeba zatáhnout za jazýček). Potom se druhý startovací kabel zapojí nejprve na mínusový pól akumulátoru druhého vozidla a teprve potom na kostru motoru, nebo karoserii vlastího vozidla.

5.) Pri slabém akumulátoru vozidla, jež daruje proud, ponechat jeho motor v chodu. Vlastní motor startovat obvyklím postupem a rovněž ponechat v chodu. Když vlastní motor naskočí, pak před odpojením pomocných startovacích kabelů zapojit osvětléní, vyhřívání zadního skla a nejvyšší stupeň vetilátoru topení, aby se zabránilo nadměrnému napětí od regulátoru na spotřebiče. V návaznosti na to odpojit startovací kabely v obráceném pořadí. Podle příčiny závady pak dát akumulátor dobít.

POZOR!
V souvislosti se zapalovácím systémem se zvýšeným výkonem je dotyk s díly pod vysokým napětím na běžícím motoru nebezpečný život! [/code:1]



Aha, to jako ze se na to + napichne kabel
a jako na - se pripoji kastle?
mira525ix
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: ned 25.11.2007 01:00

#4 Příspěvek od mira525ix »

tak to jsem nevěděl ale už jsem chytřejši :D
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#5 Příspěvek od tds »

je to +pol z baterky- můžeš ji přes to i nabíjet popř. startovat tvoje nebo jiné auto přes kabely. - pól můžeš fiknout rovnou na parohy.
EsoRimr
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pon 21.05.2007 00:00
Bydliště: Prágl Východ

#6 Příspěvek od EsoRimr »

tds píše:je to +pol z baterky- můžeš ji přes to i nabíjet popř. startovat tvoje nebo jiné auto přes kabely. - pól můžeš fiknout rovnou na parohy.
Jojo, s tim mužu jen souhlasit, taky sem už zjištoval 8)
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#7 Příspěvek od Martinéz »

byly casy, kdy jsem tenhle pol nenechal na svym aute vychladnout... :lol: a ted marne hledam tu zaslepku..

to Fotobobo.. vzdy me tvoje dotazy pobavi :wink: .. ale ja taky zacinal, vpoho..
Odpovědět