Zdravim,
nevedel by nekdo z Vas, na co je tato vec?
Ma to ve znamenku +
Diky
http://img265.imageshack.us/img265/7663/dcp4926hn5.jpg
http://img510.imageshack.us/img510/930/dcp4927zm6.jpg
E34 vec u motoru
-
cipis
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: pát 16.11.2007 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1359
rekl bych, ze sem zapojis startovaci kabel.
viz.
viz.
Kód: Vybrat vše
Při vybitém akumulátoru může být motor nastartován akumulátorem jiného vozidla prostřednictvím dvou pomocných startovacích kabelů tímto postupem:
1.) Překontrolovat, zda akumulátor druhého vozidla má jmenovité napětí 12 V a přibližně stejnou kapacitu (Ah) (je to na něm natištěno).
2.) Vybitý akumulátor neodpojovat od palubní sítě!
3.) Mezi oběma vozidly nesmí dojít ke kontakto karoserií - nebezpečí zkratu!
4.) Nejprve jedním startovacím kabelem spojit plusové póly obou akumulátorů. K tomu je v motorovém prostoru k dispozici vývod (krytka je označena "+", k sejmutí je třeba zatáhnout za jazýček). Potom se druhý startovací kabel zapojí nejprve na mínusový pól akumulátoru druhého vozidla a teprve potom na kostru motoru, nebo karoserii vlastího vozidla.
5.) Pri slabém akumulátoru vozidla, jež daruje proud, ponechat jeho motor v chodu. Vlastní motor startovat obvyklím postupem a rovněž ponechat v chodu. Když vlastní motor naskočí, pak před odpojením pomocných startovacích kabelů zapojit osvětléní, vyhřívání zadního skla a nejvyšší stupeň vetilátoru topení, aby se zabránilo nadměrnému napětí od regulátoru na spotřebiče. V návaznosti na to odpojit startovací kabely v obráceném pořadí. Podle příčiny závady pak dát akumulátor dobít.
POZOR!
V souvislosti se zapalovácím systémem se zvýšeným výkonem je dotyk s díly pod vysokým napětím na běžícím motoru nebezpečný život! -
fotobobo
- Registrovaný
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř 09.08.2006 00:00
- Bydliště: Prague
cipis píše:rekl bych, ze sem zapojis startovaci kabel.
viz.
Kód: Vybrat vše
Při vybitém akumulátoru může být motor nastartován akumulátorem jiného vozidla prostřednictvím dvou pomocných startovacích kabelů tímto postupem: 1.) Překontrolovat, zda akumulátor druhého vozidla má jmenovité napětí 12 V a přibližně stejnou kapacitu (Ah) (je to na něm natištěno). 2.) Vybitý akumulátor neodpojovat od palubní sítě! 3.) Mezi oběma vozidly nesmí dojít ke kontakto karoserií - nebezpečí zkratu! 4.) Nejprve jedním startovacím kabelem spojit plusové póly obou akumulátorů. K tomu je v motorovém prostoru k dispozici vývod (krytka je označena "+", k sejmutí je třeba zatáhnout za jazýček). Potom se druhý startovací kabel zapojí nejprve na mínusový pól akumulátoru druhého vozidla a teprve potom na kostru motoru, nebo karoserii vlastího vozidla. 5.) Pri slabém akumulátoru vozidla, jež daruje proud, ponechat jeho motor v chodu. Vlastní motor startovat obvyklím postupem a rovněž ponechat v chodu. Když vlastní motor naskočí, pak před odpojením pomocných startovacích kabelů zapojit osvětléní, vyhřívání zadního skla a nejvyšší stupeň vetilátoru topení, aby se zabránilo nadměrnému napětí od regulátoru na spotřebiče. V návaznosti na to odpojit startovací kabely v obráceném pořadí. Podle příčiny závady pak dát akumulátor dobít. POZOR! V souvislosti se zapalovácím systémem se zvýšeným výkonem je dotyk s díly pod vysokým napětím na běžícím motoru nebezpečný život!
Aha, to jako ze se na to + napichne kabel
a jako na - se pripoji kastle?
-
mira525ix
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Klubové ID: 1363
-
tds
- Registrovaný
- Příspěvky: 1058
- Registrován: úte 29.06.2004 00:00
- Bydliště: MIKULOV
-
EsoRimr
- Registrovaný
- Příspěvky: 169
- Registrován: pon 21.05.2007 00:00
- Bydliště: Prágl Východ
- Klubové ID: 1541
-
Martinéz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4435
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Klubové ID: 356
