Zdravim,
nevedel by nekdo z Vas, na co je tato vec?
Ma to ve znamenku +
Diky
http://img265.imageshack.us/img265/7663/dcp4926hn5.jpg
http://img510.imageshack.us/img510/930/dcp4927zm6.jpg
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E34 vec u motoru
rekl bych, ze sem zapojis startovaci kabel.
viz.
[code:1]Při vybitém akumulátoru může být motor nastartován akumulátorem jiného vozidla prostřednictvím dvou pomocných startovacích kabelů tímto postupem:
1.) Překontrolovat, zda akumulátor druhého vozidla má jmenovité napětí 12 V a přibližně stejnou kapacitu (Ah) (je to na něm natištěno).
2.) Vybitý akumulátor neodpojovat od palubní sítě!
3.) Mezi oběma vozidly nesmí dojít ke kontakto karoserií - nebezpečí zkratu!
4.) Nejprve jedním startovacím kabelem spojit plusové póly obou akumulátorů. K tomu je v motorovém prostoru k dispozici vývod (krytka je označena "+", k sejmutí je třeba zatáhnout za jazýček). Potom se druhý startovací kabel zapojí nejprve na mínusový pól akumulátoru druhého vozidla a teprve potom na kostru motoru, nebo karoserii vlastího vozidla.
5.) Pri slabém akumulátoru vozidla, jež daruje proud, ponechat jeho motor v chodu. Vlastní motor startovat obvyklím postupem a rovněž ponechat v chodu. Když vlastní motor naskočí, pak před odpojením pomocných startovacích kabelů zapojit osvětléní, vyhřívání zadního skla a nejvyšší stupeň vetilátoru topení, aby se zabránilo nadměrnému napětí od regulátoru na spotřebiče. V návaznosti na to odpojit startovací kabely v obráceném pořadí. Podle příčiny závady pak dát akumulátor dobít.
POZOR!
V souvislosti se zapalovácím systémem se zvýšeným výkonem je dotyk s díly pod vysokým napětím na běžícím motoru nebezpečný život! [/code:1]
viz.
[code:1]Při vybitém akumulátoru může být motor nastartován akumulátorem jiného vozidla prostřednictvím dvou pomocných startovacích kabelů tímto postupem:
1.) Překontrolovat, zda akumulátor druhého vozidla má jmenovité napětí 12 V a přibližně stejnou kapacitu (Ah) (je to na něm natištěno).
2.) Vybitý akumulátor neodpojovat od palubní sítě!
3.) Mezi oběma vozidly nesmí dojít ke kontakto karoserií - nebezpečí zkratu!
4.) Nejprve jedním startovacím kabelem spojit plusové póly obou akumulátorů. K tomu je v motorovém prostoru k dispozici vývod (krytka je označena "+", k sejmutí je třeba zatáhnout za jazýček). Potom se druhý startovací kabel zapojí nejprve na mínusový pól akumulátoru druhého vozidla a teprve potom na kostru motoru, nebo karoserii vlastího vozidla.
5.) Pri slabém akumulátoru vozidla, jež daruje proud, ponechat jeho motor v chodu. Vlastní motor startovat obvyklím postupem a rovněž ponechat v chodu. Když vlastní motor naskočí, pak před odpojením pomocných startovacích kabelů zapojit osvětléní, vyhřívání zadního skla a nejvyšší stupeň vetilátoru topení, aby se zabránilo nadměrnému napětí od regulátoru na spotřebiče. V návaznosti na to odpojit startovací kabely v obráceném pořadí. Podle příčiny závady pak dát akumulátor dobít.
POZOR!
V souvislosti se zapalovácím systémem se zvýšeným výkonem je dotyk s díly pod vysokým napětím na běžícím motoru nebezpečný život! [/code:1]
cipis píše:rekl bych, ze sem zapojis startovaci kabel.
viz.
[code:1]Při vybitém akumulátoru může být motor nastartován akumulátorem jiného vozidla prostřednictvím dvou pomocných startovacích kabelů tímto postupem:
1.) Překontrolovat, zda akumulátor druhého vozidla má jmenovité napětí 12 V a přibližně stejnou kapacitu (Ah) (je to na něm natištěno).
2.) Vybitý akumulátor neodpojovat od palubní sítě!
3.) Mezi oběma vozidly nesmí dojít ke kontakto karoserií - nebezpečí zkratu!
4.) Nejprve jedním startovacím kabelem spojit plusové póly obou akumulátorů. K tomu je v motorovém prostoru k dispozici vývod (krytka je označena "+", k sejmutí je třeba zatáhnout za jazýček). Potom se druhý startovací kabel zapojí nejprve na mínusový pól akumulátoru druhého vozidla a teprve potom na kostru motoru, nebo karoserii vlastího vozidla.
5.) Pri slabém akumulátoru vozidla, jež daruje proud, ponechat jeho motor v chodu. Vlastní motor startovat obvyklím postupem a rovněž ponechat v chodu. Když vlastní motor naskočí, pak před odpojením pomocných startovacích kabelů zapojit osvětléní, vyhřívání zadního skla a nejvyšší stupeň vetilátoru topení, aby se zabránilo nadměrnému napětí od regulátoru na spotřebiče. V návaznosti na to odpojit startovací kabely v obráceném pořadí. Podle příčiny závady pak dát akumulátor dobít.
POZOR!
V souvislosti se zapalovácím systémem se zvýšeným výkonem je dotyk s díly pod vysokým napětím na běžícím motoru nebezpečný život! [/code:1]
Aha, to jako ze se na to + napichne kabel
a jako na - se pripoji kastle?