Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Jak jezdit s E34 TDS
normálnáí ani ne ohřát při zapnutém topení by se to mělo max do 5kmprase007 píše:20km je u diesla celkem normální pokud začínáš na teplotě kolem nuly. Optimální je najet hned někde na dálnici nebo rychlou silnici a držet to tak kolem 2300-2500 ot, pak se to ohřeje celkem rychle a ani ten motor moc nepotrápíš.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
no tak to teda nevím nezhřátej motor by na volnoběh moc běžet neměl, špatně maže.Martinéz píše:ono je ohrat a ohrat.. teplotu mam v pulce treba opravdu po tech par kilometrech, ale jeste po dalsich peti citim, ze motor nejede jeste tak jak ma.. ze olej neni teplej. Po ranu pravidelne stojim v zacpe, coz je podle meho hodne setrny zpusob zahrati..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
No každopádně 20km je celkem dost,já ho natočim,nechám chvilku na volnoběh než spadnou otáčky na normál (cca 1minuta?) a pak jedu do 2000ot/min - po 5 km už je rafička v polovině
,samozřejmně na něj hned nezačnu šlapat - jak psal Martinéz,pořád je znát že to ještě není uplně OK
,ale kapalina je po těch 5km na 90 stupních...
Zkus skouknout termostat


Zkus skouknout termostat

Jak se vyndava? Nemas link na nejakej navod? DikyKail píše:No každopádně 20km je celkem dost,já ho natočim,nechám chvilku na volnoběh než spadnou otáčky na normál (cca 1minuta?) a pak jedu do 2000ot/min - po 5 km už je rafička v polovině,samozřejmně na něj hned nezačnu šlapat - jak psal Martinéz,pořád je znát že to ještě není uplně OK
,ale kapalina je po těch 5km na 90 stupních...
Zkus skouknout termostat
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Je to čtyřka,žádnej návod snad ani nepotřebuješ...
Je to čtyřka,žádnej návod snad ani nepotřebuješ...

Kdyz se to ohreje tak uz ne, ale mam nekdy problemKail píše:A když se ti to už ohřeje,kolísá potom teplota?Třeba když to necháš na volnoběh nebo poposkakuješ v zácpě,drží pořád teplota jak má?
pokud nejedu trochu svizneji aby se to dostalo vubec
na pulku teploty na budiku...
Ty termostay uz me zacinaji trochu stvat, jaka je vubec zivotnost termostatu?
nerikam, ze stojim v te zacpe, spis se jen pomalu sunu magistralou pres nuselak.. neni kde to vytocit, plyn dlouho nepodrzim. myslim, ze lepsi, nez najet na rychlostni komunikaci a hned tocit stalejch 2000ot.. sice se motor ohriva rovnomerne, ale taky pekne rychle..JaraX píše:no tak to teda nevím nezhřátej motor by na volnoběh moc běžet neměl, špatně maže.Martinéz píše:ono je ohrat a ohrat.. teplotu mam v pulce treba opravdu po tech par kilometrech, ale jeste po dalsich peti citim, ze motor nejede jeste tak jak ma.. ze olej neni teplej. Po ranu pravidelne stojim v zacpe, coz je podle meho hodne setrny zpusob zahrati..
termostat vyměníš v pohodě dnes jsem dával nový a zrovna dal novou chladicí kapalinu ( měním ji po 3 letech a zrovna to tak vyšlo)
já kupoval na 318TDS v http://www.mjauto.cz a 88°C jak má být na 318TDS stál i s poštou 400,- na 525TDS má být 80°C.
A špatnej termostat se projevuje, když máš třeba teplotu na středu a najednou jedeš z kopce bez plynu a začne ti teplota klesat.
Nebo teplota se a nedostane na půlku.

A špatnej termostat se projevuje, když máš třeba teplotu na středu a najednou jedeš z kopce bez plynu a začne ti teplota klesat.
Nebo teplota se a nedostane na půlku.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Po 5km je teplíčko i v autě a ryska přesně v půlce a ani se nehne.
A se závoďákem se taky jezdí první km zlehoučka, když majitel ví, že jej bude mít ještě nějaký čas, takže to není nic mimořádného.
Ono se taky pozná na motoru v jakém je stavu, pokud naběhne ihned po startu, tak je stále jako novej a když potřebuje zahřívání jako u Š120, tak už má něco za sebou, a jde cítit na motoru, že by potřeboval sytič, který by měl naběhnout.
A se závoďákem se taky jezdí první km zlehoučka, když majitel ví, že jej bude mít ještě nějaký čas, takže to není nic mimořádného.
Ono se taky pozná na motoru v jakém je stavu, pokud naběhne ihned po startu, tak je stále jako novej a když potřebuje zahřívání jako u Š120, tak už má něco za sebou, a jde cítit na motoru, že by potřeboval sytič, který by měl naběhnout.
tvoje moudra me vzdycky rozsekaj..gyrous píše:Po 5km je teplíčko i v autě a ryska přesně v půlce a ani se nehne.
A se závoďákem se taky jezdí první km zlehoučka, když majitel ví, že jej bude mít ještě nějaký čas, takže to není nic mimořádného.
Ono se taky pozná na motoru v jakém je stavu, pokud naběhne ihned po startu, tak je stále jako novej a když potřebuje zahřívání jako u Š120, tak už má něco za sebou, a jde cítit na motoru, že by potřeboval sytič, který by měl naběhnout.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Co jako, že mě též docela štve, že to nejede už od začátku a musím to zahřívat jak pěruň se stodvacítkou před barákem?
Ale já se tak chovat musím, protože to fakt nejede jak má(přeci je na čerpadle snímač, který funguje jako sytič ale je to automat a koriguje s čidly), jenže takový dobrovolník co si to autí chce ponechat na pár let, tak se k tomu chová jak k peříčku a ten může...

Ale já se tak chovat musím, protože to fakt nejede jak má(přeci je na čerpadle snímač, který funguje jako sytič ale je to automat a koriguje s čidly), jenže takový dobrovolník co si to autí chce ponechat na pár let, tak se k tomu chová jak k peříčku a ten může...
