Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
automat
Spojka ti nepreklzuje, lebo tam ziadnu nemas. Je tam hydrodynamicky menic. Pri prvych dvoch stupnoch vazba aj tak nie je uplna, ale pri 3 stupni uz by mala byt. Samozrejme ze olej ma na vsetko vplyv.... Bud mas nizku hladinu oleja, alebo je olej uz prilis stary a potrebuje vymenu. Radim ti aby si si to dal skontrolovat co najskor, lebo s automatickou prevodovkou nie su ziadne srandy a ked ju dokurvis, potom si nevies predstavit, kolko ta bude stat oprava....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 31.08.2007 00:00
actcz píše:Mám takový problémek, při přidání plynu (u automatické převodovky) to vypydá, jako kdyby klouzala spojka. Ale jinak řadí plynule atd...
Jen ještě pětku to tam lupne tak ve 120...
Nemá na to vliv olej?
Díky Ady
Řekl bych, že chtěl říct asi to, že motor se vytočí do vysokých otáček, aniž by automat tolik bral. Jako příliš velký prokluz. Samozřejmě prvně zkontrolovat olej (množství, stav a jaký to vůbec je), apk to může být měnič a v neposlední řadě převodovka. Pokud je to ona, pak si připrav u E39 tak cca 120 000Kč mat + výměna.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ak budes potrebovat s tym nieco fakt robit (repas apd...), tak skus firmu http://www.kaps.cz - specialisti na opravu a repas AUTOMATOV. Od uzivatelov fora VWCLUB.CZ su na nich celkom dobre referencie. Su niekde v sirsom okoli Brna...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 31.08.2007 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 31.08.2007 00:00
Demostenes píše:milonovo píše:Tak on možná novej v BMW 120 stát bude,ale nemyslím že by si ho šel shánět tam.
Asi tak, navic repas stoji mnohem mene, pripadne vrakac to jisti.
Už jsi jí měnil u E39? Pokud jo, pak víš, že je tam několik typů a pokud použiješ jiný typ, tak to nerozjedeš i kdyby ses na hlavu stavěl. Nebude Ti komunikovat s ŘJ. Věř.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
mamouschek píše:
Už jsi jí měnil u E39? Pokud jo, pak víš, že je tam několik typů a pokud použiješ jiný typ, tak to nerozjedeš i kdyby ses na hlavu stavěl. Nebude Ti komunikovat s ŘJ. Věř.
S tim se pocita. Ale porad vidim rozumnejsi chvili hledat, nez solit 120, coz uz je dneska cena jety e39 cely....:/
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 31.08.2007 00:00
Demostenes píše:mamouschek píše:
Už jsi jí měnil u E39? Pokud jo, pak víš, že je tam několik typů a pokud použiješ jiný typ, tak to nerozjedeš i kdyby ses na hlavu stavěl. Nebude Ti komunikovat s ŘJ. Věř.
S tim se pocita. Ale porad vidim rozumnejsi chvili hledat, nez solit 120, coz uz je dneska cena jety e39 cely....:/
Taky jsem neřek, že se má šmahem vyměnit. Určitě popátrat, vyzkoušet všechny možné varianty a až jako poslední řešit výměnu.

Auto má najeto 280 tis. km, asi 10tis. km byla převodovka v nouzovém režimu a bývalý majitel ji hobloval.... Ale prokluzuje to do 3tis otáček a dělá to jen 1,2 a 3, čtyřka jde plynule s pedálem a pětka taky. Je tam na odzkoušení jiný olej (myslím že ATFko). Nemůže být problém v tom???
Nemá někdo nějakou super cenu na nový origo olej???
Díky Ady
Nemá někdo nějakou super cenu na nový origo olej???
Díky Ady
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 675
- Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
No nazdar, to byl asi dobrej borec když najezdil 10 tis. na nouzovej režim..
Tak to opravdu nevěstí nic dobrého a to tě nechci strašit.
Při nouzovém režimu si převodovka zařadí třetí rychlostní stupeň a na ten se i rozjíždí. Je pouze na dojetí do servisu.
Jelikož 3ka není stavěná na rozjíždění, tak je více namáhaná spojka která uzavírá 3 rychlostní stupeň a může se stát že se tzv. napálí a začne prokluzovat. Klidně to může být tvůj případ.
Ale může to být i tím olejem. Můžeš prosím tě říct, proč předchozí majitel jezdil tak dlouho na nouzový režim a co bylo jho příčinou??

Tak to opravdu nevěstí nic dobrého a to tě nechci strašit.

Při nouzovém režimu si převodovka zařadí třetí rychlostní stupeň a na ten se i rozjíždí. Je pouze na dojetí do servisu.
Jelikož 3ka není stavěná na rozjíždění, tak je více namáhaná spojka která uzavírá 3 rychlostní stupeň a může se stát že se tzv. napálí a začne prokluzovat. Klidně to může být tvůj případ.
Ale může to být i tím olejem. Můžeš prosím tě říct, proč předchozí majitel jezdil tak dlouho na nouzový režim a co bylo jho příčinou??

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 34
- Registrován: sob 24.10.2009 00:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
- Kontaktovat uživatele:
ahojte, chtěl jsem se zeptat, možná to má souvislost se zakládajícím příspěvkem:
e39 523iA, r.v. 98/99.
Občas si všimnu, že kolem 1800-2000 ot./min se mi trochu houpnou otáčky o něco výš a pak zase klesnou, jako by proklouzla spojka.
Automat jinak řadí plynule, nevšiml jsem si, že by jakkoli kopal, špatně řadil apod., ale trochu se bojím.
Nevíte, co to může být?
Auto jsem kupoval v 11/2012 a k výměně oleje v převodovce jsem se ještě nedostal, takže předpokládám, že se mám raději někam co nejrychlejš objednat?
e39 523iA, r.v. 98/99.
Občas si všimnu, že kolem 1800-2000 ot./min se mi trochu houpnou otáčky o něco výš a pak zase klesnou, jako by proklouzla spojka.
Automat jinak řadí plynule, nevšiml jsem si, že by jakkoli kopal, špatně řadil apod., ale trochu se bojím.
Nevíte, co to může být?
Auto jsem kupoval v 11/2012 a k výměně oleje v převodovce jsem se ještě nedostal, takže předpokládám, že se mám raději někam co nejrychlejš objednat?