Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Prosím pomoc 524 TD E34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
BMWHonza
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pon 11.06.2007 00:00

#1 Příspěvek od BMWHonza »

Ahoj, prosím o pomoc, měl jsem dole sání, odpojil a zapojil jsem zpět jediné tři čidla ( teplota nasávaného vzduchu,řídící vstřik, čidlo podtlaku ). Od té doby nemůžu auto natočit.
Má snahu chytnout, občas i chytne ale musím ho držet v otáčkácha, hádá se. Hrozně kouří...černo šedý kouř,cítím nespálenou naftu.
Nemáte někdo skušenost ?
díky
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od voko21 »

BMWHonza píše:Ahoj, prosím o pomoc, měl jsem dole sání, odpojil a zapojil jsem zpět jediné tři čidla ( teplota nasávaného vzduchu,řídící vstřik, čidlo podtlaku ). Od té doby nemůžu auto natočit.
Má snahu chytnout, občas i chytne ale musím ho držet v otáčkácha, hádá se. Hrozně kouří...černo šedý kouř,cítím nespálenou naftu.
Nemáte někdo skušenost ?
díky


Zkus se podívat ještě jednou na ten řídící vstřik. Vyčisti mu konektor.
BMWHonza
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pon 11.06.2007 00:00

#3 Příspěvek od BMWHonza »

voko21 píše:
BMWHonza píše:Ahoj, prosím o pomoc, měl jsem dole sání, odpojil a zapojil jsem zpět jediné tři čidla ( teplota nasávaného vzduchu,řídící vstřik, čidlo podtlaku ). Od té doby nemůžu auto natočit.
Má snahu chytnout, občas i chytne ale musím ho držet v otáčkácha, hádá se. Hrozně kouří...černo šedý kouř,cítím nespálenou naftu.
Nemáte někdo skušenost ?
díky


Zkus se podívat ještě jednou na ten řídící vstřik. Vyčisti mu konektor.


Řídící vstřik funguje jak má, kontrolka předvstřiku po chvilce zhasne a startuju..., nicméně ten konektor skusím ještě vyčistit.
BMWHonza
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pon 11.06.2007 00:00

#4 Příspěvek od BMWHonza »

Tak jsem z toho zoufalej, auto stále nejde natočit, ještě mě napadlo, čidlo co je na setrváku ( tuším čidlo polohy kliky? nebo je to čidlo otáček? )
pokud je to čidlo polohy, mohlo by to mít vliv na předvstřik ?

jak proměřit jestli je dobré ?

díky za jakékoli nápady...
honza
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od voko21 »

BMWHonza píše:Tak jsem z toho zoufalej, auto stále nejde natočit, ještě mě napadlo, čidlo co je na setrváku ( tuším čidlo polohy kliky? nebo je to čidlo otáček? )
pokud je to čidlo polohy, mohlo by to mít vliv na předvstřik ?

jak proměřit jestli je dobré ?

díky za jakékoli nápady...
honza


Není mi jasné, co jsi s tím autem dělal. To jsi jenom sundal sání, odpojil 3 čidla, znovu připojil a nechytá to? Před tím to bylo v pohodě? Co všechno jsi dělal? Čidlo na setrváku je čidlo otáček a taky by mělo mít vliv na dávkování nafty, ale to by byla hrozná náhoda aby ti odešlo po demonáži sání. Nevyndaval jsi i to čidlo otáček? Jestli jo, tak ho zkus vyndat znovu, jestli teď nepůjde, nebo půjde špatně ven, tak si ho předtím zasunul až na setrvák a škrtnulo si o něj. (Když ho vyndáš, tak se podívej na čelo toho čidla a poznáš sám.) Lepší je vůbec nepovolovat ten imbus na plechovém držáku, nepovoloval jsi ho? Nebo jsi ho dal naopak zase moc daleko a pak špatně snímá.
BMWHonza
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pon 11.06.2007 00:00

#6 Příspěvek od BMWHonza »

vůbec jsem ho neopojoval, pouze jak jsem psal.... tři čidla toď vše.
Před tím bylo vše v pohodě, normálně jsem zacouval do garáže, motor vrněl jak švýcary. Dal jsem vše zpět a hotovo.....

Jěště se mi dostala do ruky RJ tak zkusím ještě tuhle možnost...
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#7 Příspěvek od dexter »

náhoda je svině.Taky bych hned skoušel čidlo otáček.No těsně po relé čerpadla.A taky to tak vypadá,že při demontáži sání si nechtěně chytnul za dráty čidla otáček a zřejmě byli nějakém dost těžkým stavu. Skús je jenom prosvítit.Odpojoval si sání.A zapojil si určitě všechno?Měsíc do zadu jsem ho taky rozdělával,(síce na benzínu,ale je to hodně podobné) a nebily tam jenom 3 konektory které drželi sání.
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#8 Příspěvek od dexter »

:roll:
svejda_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: sob 28.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od svejda_BMW »

čaj, musis mit chybu nekde jinde... cidla by na chod motoru meli mit minimalni vliv... kdyz je odpojis tak by se jednotka mela automaticky prepnout do nouzovyho rezimu a brat prumerny hodnoty z cidel uz zapsany v ridici jednotce.... mel sem je odpojeny na 324td a motor normalne bezel..sice sel hur do otacek ale bezel normalne.. tenhle podobnej problem sem mel, ze mi to kourilo a blbe startovalo. pak to vygenerovalo az do stadia ze zacal chcipat... nakonec to bylo hlavou cerpadla, tak zkus jestli mas dobre pripojedny vstrikovaci cerpadlo.
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#10 Příspěvek od dexter »

svejda_BMW píše:čaj, musis mit chybu nekde jinde... cidla by na chod motoru meli mit minimalni vliv... kdyz je odpojis tak by se jednotka mela automaticky prepnout do nouzovyho rezimu a brat prumerny hodnoty z cidel uz zapsany v ridici jednotce.... mel sem je odpojeny na 324td a motor normalne bezel..sice sel hur do otacek ale bezel normalne.. tenhle podobnej problem sem mel, ze mi to kourilo a blbe startovalo. pak to vygenerovalo az do stadia ze zacal chcipat... nakonec to bylo hlavou cerpadla, tak zkus jestli mas dobre pripojedny vstrikovaci cerpadlo.



tak si vypoj čidlo otáček a skus nastartovat.Hodně štěstí.A pak napiš. :lol:
BMWHonza
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pon 11.06.2007 00:00

#11 Příspěvek od BMWHonza »

Nějak s tím autem nemluvím..... chystám se na něj až o víkend.
Určitě dám vědět jak to dopadlo.

Za případné rady předem dík.

Jen s tím čerpadle, přijde mi že normálně funguje, sepne relé, sepne el.magnet na čerpadle a naftu taky dává :-)
svejda_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: sob 28.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od svejda_BMW »

jestli mislíš snímač na setrváku tak ten sem na mysli neměl... pokud s nim nic nedělal tak at ho nechá bejt.... je to decela sraní ho tam dat zpět tak jak tam bylo ve stejny vzdalenosti.
BMWHonza
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pon 11.06.2007 00:00

#13 Příspěvek od BMWHonza »

Tak chlapi, vše vyřešeno......... krom jedné záhady....

Tak jsem se do toho o víkendu ponořil, a ejhle.... postavil jsem znovu rozvody protože a to se podržte, na čerpadle o dva zuby mimo !!!!
Znovu nastaveno a auto jede zase jako švýcary :lol:

A k té záhadě ... vůbec nevím jak k tomu došlo, s autem jsem po nových rozvodech nejezdil bez problémů 3000km, nikdy jsem ho neroztahoval a ani žádnou jinou prasárnu.....

Nicméně auto jede na výbornou :-)
Odpovědět