Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Prosím pomoc 524 TD E34
Ahoj, prosím o pomoc, měl jsem dole sání, odpojil a zapojil jsem zpět jediné tři čidla ( teplota nasávaného vzduchu,řídící vstřik, čidlo podtlaku ). Od té doby nemůžu auto natočit.
Má snahu chytnout, občas i chytne ale musím ho držet v otáčkácha, hádá se. Hrozně kouří...černo šedý kouř,cítím nespálenou naftu.
Nemáte někdo skušenost ?
díky
Má snahu chytnout, občas i chytne ale musím ho držet v otáčkácha, hádá se. Hrozně kouří...černo šedý kouř,cítím nespálenou naftu.
Nemáte někdo skušenost ?
díky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Kontaktovat uživatele:
BMWHonza píše:Ahoj, prosím o pomoc, měl jsem dole sání, odpojil a zapojil jsem zpět jediné tři čidla ( teplota nasávaného vzduchu,řídící vstřik, čidlo podtlaku ). Od té doby nemůžu auto natočit.
Má snahu chytnout, občas i chytne ale musím ho držet v otáčkácha, hádá se. Hrozně kouří...černo šedý kouř,cítím nespálenou naftu.
Nemáte někdo skušenost ?
díky
Zkus se podívat ještě jednou na ten řídící vstřik. Vyčisti mu konektor.
voko21 píše:BMWHonza píše:Ahoj, prosím o pomoc, měl jsem dole sání, odpojil a zapojil jsem zpět jediné tři čidla ( teplota nasávaného vzduchu,řídící vstřik, čidlo podtlaku ). Od té doby nemůžu auto natočit.
Má snahu chytnout, občas i chytne ale musím ho držet v otáčkácha, hádá se. Hrozně kouří...černo šedý kouř,cítím nespálenou naftu.
Nemáte někdo skušenost ?
díky
Zkus se podívat ještě jednou na ten řídící vstřik. Vyčisti mu konektor.
Řídící vstřik funguje jak má, kontrolka předvstřiku po chvilce zhasne a startuju..., nicméně ten konektor skusím ještě vyčistit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Kontaktovat uživatele:
BMWHonza píše:Tak jsem z toho zoufalej, auto stále nejde natočit, ještě mě napadlo, čidlo co je na setrváku ( tuším čidlo polohy kliky? nebo je to čidlo otáček? )
pokud je to čidlo polohy, mohlo by to mít vliv na předvstřik ?
jak proměřit jestli je dobré ?
díky za jakékoli nápady...
honza
Není mi jasné, co jsi s tím autem dělal. To jsi jenom sundal sání, odpojil 3 čidla, znovu připojil a nechytá to? Před tím to bylo v pohodě? Co všechno jsi dělal? Čidlo na setrváku je čidlo otáček a taky by mělo mít vliv na dávkování nafty, ale to by byla hrozná náhoda aby ti odešlo po demonáži sání. Nevyndaval jsi i to čidlo otáček? Jestli jo, tak ho zkus vyndat znovu, jestli teď nepůjde, nebo půjde špatně ven, tak si ho předtím zasunul až na setrvák a škrtnulo si o něj. (Když ho vyndáš, tak se podívej na čelo toho čidla a poznáš sám.) Lepší je vůbec nepovolovat ten imbus na plechovém držáku, nepovoloval jsi ho? Nebo jsi ho dal naopak zase moc daleko a pak špatně snímá.
náhoda je svině.Taky bych hned skoušel čidlo otáček.No těsně po relé čerpadla.A taky to tak vypadá,že při demontáži sání si nechtěně chytnul za dráty čidla otáček a zřejmě byli nějakém dost těžkým stavu. Skús je jenom prosvítit.Odpojoval si sání.A zapojil si určitě všechno?Měsíc do zadu jsem ho taky rozdělával,(síce na benzínu,ale je to hodně podobné) a nebily tam jenom 3 konektory které drželi sání.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
čaj, musis mit chybu nekde jinde... cidla by na chod motoru meli mit minimalni vliv... kdyz je odpojis tak by se jednotka mela automaticky prepnout do nouzovyho rezimu a brat prumerny hodnoty z cidel uz zapsany v ridici jednotce.... mel sem je odpojeny na 324td a motor normalne bezel..sice sel hur do otacek ale bezel normalne.. tenhle podobnej problem sem mel, ze mi to kourilo a blbe startovalo. pak to vygenerovalo az do stadia ze zacal chcipat... nakonec to bylo hlavou cerpadla, tak zkus jestli mas dobre pripojedny vstrikovaci cerpadlo.
svejda_BMW píše:čaj, musis mit chybu nekde jinde... cidla by na chod motoru meli mit minimalni vliv... kdyz je odpojis tak by se jednotka mela automaticky prepnout do nouzovyho rezimu a brat prumerny hodnoty z cidel uz zapsany v ridici jednotce.... mel sem je odpojeny na 324td a motor normalne bezel..sice sel hur do otacek ale bezel normalne.. tenhle podobnej problem sem mel, ze mi to kourilo a blbe startovalo. pak to vygenerovalo az do stadia ze zacal chcipat... nakonec to bylo hlavou cerpadla, tak zkus jestli mas dobre pripojedny vstrikovaci cerpadlo.
tak si vypoj čidlo otáček a skus nastartovat.Hodně štěstí.A pak napiš.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak chlapi, vše vyřešeno......... krom jedné záhady....
Tak jsem se do toho o víkendu ponořil, a ejhle.... postavil jsem znovu rozvody protože a to se podržte, na čerpadle o dva zuby mimo !!!!
Znovu nastaveno a auto jede zase jako švýcary
A k té záhadě ... vůbec nevím jak k tomu došlo, s autem jsem po nových rozvodech nejezdil bez problémů 3000km, nikdy jsem ho neroztahoval a ani žádnou jinou prasárnu.....
Nicméně auto jede na výbornou
Tak jsem se do toho o víkendu ponořil, a ejhle.... postavil jsem znovu rozvody protože a to se podržte, na čerpadle o dva zuby mimo !!!!
Znovu nastaveno a auto jede zase jako švýcary

A k té záhadě ... vůbec nevím jak k tomu došlo, s autem jsem po nových rozvodech nejezdil bez problémů 3000km, nikdy jsem ho neroztahoval a ani žádnou jinou prasárnu.....
Nicméně auto jede na výbornou
