Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

530d motor netáhne max. 140

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Paul_von_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: pon 13.02.2006 01:00
Bydliště: Milovice
Klubové ID: 553

#1 Příspěvek od Paul_von_BMW »

Cus all! Moje 530d tahne tahne tak do 140km/h a spotreba se zastavi na 10 litrech. Pak pomalu vystoupa na 180 a spotreba se znova zastavi na 20 litrech. To vse na 5 kvalt. Na 4ku to jede lip - nezastavuje se na 10 a 20 litrech. Podivny je to, ze to prestalo hulit, resp. uz to nejsou tak darebny kamna... Jeste zvlastnejsi je to, ze muj bracha ma tu samou 530d a ma ten samy problem... Diagnostika ani v jednom pripade nehlasi nic, co by s tim souviselo (jen zhavici svicky, palivomer) mimo chyby 1E30, coz nevim, co je. Palivovy filtr ok cca 10 000 km. Diky za kazdy tip! :(
pysta
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: stř 02.08.2006 00:00

#2 Příspěvek od pysta »

Ak inac taha dobre vo vsetkych otackach, tipol by som MAP ... skus ho odpojit a vyskusat jazdu bez neho.
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín
Klubové ID: 842

#3 Příspěvek od milonovo »

jestli se nepletu je to něco s plnícím tlakem,mám to taky.Jelikoš potřebuju jezdit,tak to stále nemám vyřešený...Jezdím za cca 9,5
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od BMWAK »

podobný problém jseme kdyi řešili u M21 2,4TD a byl to ventil na turbu...
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7554
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#5 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

milonovo píše:jestli se nepletu je to něco s plnícím tlakem,mám to taky.Jelikoš potřebuju jezdit,tak to stále nemám vyřešený...Jezdím za cca 9,5
Já jezdím za 11. Při svižnější jízdě a 50 % město mně ta spotřeba na šestivál, co má pomalu 200 koníků, přijde celkem přiměřená. Chce to zkontrolovat regulátor na turbu, čidlo vzadu na sání, event., pokud to má na volnoběh trochu kolísavý otáčky, tak vstřiky. Ty dvě první závady mě měla odhalit diagnostika v BMW. Taky je dobrý zkontrolovat, jestli maká podávací pumpa. 530d na to dost trpí.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín
Klubové ID: 842

#6 Příspěvek od milonovo »

Vstřiky po diagnostice,3 vyměněný za nový,nová váha,to čidlo na sání taky nový,podle mě něco kolem turba,ale testuju to po večerech když mám čas a moc ho nemám.Hulí to jako prase,prostě tam nejde tlak.Já jezdím skoro v ideálních podmínkách i když taky ne pomalu,ale za 11 jsem jezdil s 3l benzínem (pro srovnání)Nejde ani tak o tu spotřebu,ale o to že si připadám jako idiot když někoho předjíždím a hulím mu to do ksichtu,a taky to samo nejede.

Jinak se chystám ještě jednou na diagnostiku,třeba to podle nějakejch aktuálních hodnot odhalej,ale už se tam chystám cca měsíc a není prostě kdy...
Paul_von_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: pon 13.02.2006 01:00
Bydliště: Milovice
Klubové ID: 553

#7 Příspěvek od Paul_von_BMW »

Hi, po delší době jsem se na to kouknul - odpojil jsem váhu a ouha, zrychlení sice menší (nouzový program), ale jelo to 220... takže teď musím našetřit 10 000,- na novou... Někde jsem na fóru četl, že někdo jezdí jen s odpojenou váhou...to bych s tím vůbec radši nejezdil - táhne to jak mrtvola :-) BTW - nevíte někdo něco o tom, že se nová váha musí sladit s ŘJ? Údajně nejde jen ji vyměnit... (samozřejmě předpokládám, že bych koupil přesně tu, která tam patří podle VIN).
STYDLY
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: pon 21.07.2003 00:00
Bydliště: BMW diagnostika Pardubice, modely E a F od 1988-2015 výpis chyb,živá data,kódování atd. tel722923332
Klubové ID: 1644

#8 Příspěvek od STYDLY »

Paul_von_BMW píše:Hi, po delší době jsem se na to kouknul - odpojil jsem váhu a ouha, zrychlení sice menší (nouzový program), ale jelo to 220... takže teď musím našetřit 10 000,- na novou... Někde jsem na fóru četl, že někdo jezdí jen s odpojenou váhou...to bych s tím vůbec radši nejezdil - táhne to jak mrtvola :-) BTW - nevíte někdo něco o tom, že se nová váha musí sladit s ŘJ? Údajně nejde jen ji vyměnit... (samozřejmě předpokládám, že bych koupil přesně tu, která tam patří podle VIN).
Co vim tak se vaha da jen tak vymenit..., nic sladit nemusis. Kdysi jsem ji menil na Roveru 75 cdt, je v tom stejny motor co se daval do 320D! Muzu doporucit koupit na ebay, me stala asi cca 3tis. kc, original!!
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Doktor1 »

Pokud máš nový program,tak v poho jen vyměnit váhu.. Pokud ne,tak výměna samotná nepomůže.. Na novější typ váhy to chce svůj(nový)program.. Jeď s tím do BMWservisu,budou vědět..
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2455
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#10 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Paul_von_BMW píše:Cus all! Moje 530d tahne tahne tak do 140km/h a spotreba se zastavi na 10 litrech. ........ Diagnostika ani v jednom pripade nehlasi nic, co by s tim souviselo ....... Diky za kazdy tip! :(
Měl jsem podobný problém. BMW530d, které jsem koupil má najeto poctivých a prověřených 103 tis. km. Jen to prostě nejelo, jak by mělo. Po odstranění problémů nalezených na diagnostice to stále nejelo a vše ukazovalo na nízký tlak turba. Docela náhodou jsem na zvedáku sáhnul na katalyzátory a filtry pevných částic. Jsou tam dvě větve a jedna byla studená, takže ucpaná. Po výměně dílů 1 a 2 viz. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10 auto zase jede. Zkus si po nastartování sáhnout na ty katalyzátory, nejlépe na kanále. Obě větve musí být stejně horké.
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín
Klubové ID: 842

#11 Příspěvek od milonovo »

Díky za tip.Já se konečně dostal do BMW,ale problém je,že oni to zkrátka neznaj,jsou to jen měniči dílů...Po smazání všech chyb tam zůstává jen váha vzduchu,ale ta je nová,ne sice origo,ale přímo náhrada za tohle BOSCH číslo.Po tom smazání to jede opět o něco líp,ale pořád tam jde spousta nafty podle toho jak to hulí(při přidání) a podle spotřeby.Myslím že kdyby věděli o co jde,tak se mi něco snažej nacpat,já byl připravenej že tam nějakou korunu nechám,ale klasika,jako v každým značkovým servisu...
535d
Registrovaný
Příspěvky: 54
Registrován: ned 05.08.2007 00:00
Bydliště: v BMW 535d

#12 Příspěvek od 535d »

ted jsem mel podobmny problem taky u 535d vubec to netahlo nesel ven vubec zadny tlak a dneska jsem vykopnul filtr pevnych castic a uz to bylo v pohode na diagnostice to psalo vahu vzduchu a kat ...podle me je treba pouze odstranit ten filtr pevnych castic..
George_007
Registrovaný
Příspěvky: 70
Registrován: pát 16.06.2006 00:00
Bydliště: Pragl
Klubové ID: 1884
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od George_007 »

Co je presne ten filtr pevnych castic a kde ho najdu? Je jeden, nebo dva? Da se normalne vymenit? Dik
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7554
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#14 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Do E39 se standardně DPF nemontoval, dává se až do aut splňujících EUR4.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Peter
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: úte 12.09.2006 00:00
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Peter »

milonovo píše:Vstřiky po diagnostice,3 vyměněný za nový,nová váha,to čidlo na sání taky nový,podle mě něco kolem turba,ale testuju to po večerech když mám čas a moc ho nemám.Hulí to jako prase,prostě tam nejde tlak.Já jezdím skoro v ideálních podmínkách i když taky ne pomalu,ale za 11 jsem jezdil s 3l benzínem (pro srovnání)Nejde ani tak o tu spotřebu,ale o to že si připadám jako idiot když někoho předjíždím a hulím mu to do ksichtu,a taky to samo nejede.
Ja som s týmto podobným problémom že neťahá a mierne hulí (len spotrebu nemám až takú) včera konečne zašiel do BMW servisu, kde mi všetko prekontrolovali, skúsili meniť na skúšku aj váhu, čidlo sania a nakoniec zistili že to je vadné turbo 8O (možná len zakarbonizované) a nedáva potrebný tlak... takže asi ma čaká repas
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín
Klubové ID: 842

#16 Příspěvek od milonovo »

Turbo mě samo napadlo,ale nechtělo se mi vyndavat jen tak,tolik času nemám,proto jsem se specielně ptal na tlak turba a bylo mi řečeno že kdyby byl špatnej,bude to na diagnostice.
Martem
Registrovaný
Příspěvky: 414
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Vodňany
Klubové ID: 999

#17 Příspěvek od Martem »

Ahoj,vyřešil si to nakonec tehdá nějak??
Odpovědět