mrzolt píše:Zdravim. Jaky je rozdili ve verzich pred faceliftem a po feceliftu u e39 (530d) v cem se lisi. Predem diky.
vzhledově to snad poznáš sám, ale motoricky 142Kw, větší turbo, komplet jiný SW řídící jednotky ... pak už jen rozdíly ve výbavě kdy něco začlo být seriové, ale vše šlo dříve objednat (snad jen velká Naviproti malé apod)
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
po faceliftu:
větší výkon, pokud se nepletu větší přední brzdy (důležité), prý lepší vstřiky, asi i angel eyes to je to co si uvědomuji nyní a je to trochu důležité
zdravim,nechci kvuli tomu zakladat novy tema kdyz je tu tohle,tak to napisu sem.. od jakyho roku a mesice se vyrabela faceliftovaná e39 v touringu? a do kdy se do ni davali pouze 2 pytle? díky...
je u motoru 3.0d ve faceliftované verzi ( asi je jedno ve které) normální, že je trochu slyšet nasávání vzduchu do turba cca okolo 2 tis otáček? Neni to svištění turba, ale přívodu vzduchu co jde k němu-tím sem si jistej. a další věc. Pokud je venku teplo, začne se 3.0d chladit tak že při jízdě funí "intercooler"? nic není slyšet při státní, jen právě za jízdy.